Gå til innhold

Den gjennomsnittlige mann og kvinne


Petra75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg driver ikke og hopper til ABere sine forespørsler.

PMS eller? Jeg spør bare om et enkelt bilde om hva du regner som gjennomsnittlig utseende. I stedet velger du å kverulere.

Anonymous poster hash: d0876...586

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å være en gjennomsnittlig mann viser seg veldig fort på f.eks. Tinder.

Jenter kan velge og vrake i matcher, og velger dermed kun de mest attraktive mennene - helt uavhengig av hvor de selv stiller på skalaen.

Anonymous poster hash: d0876...586

Jeg er gjennomsnittelig mann, eller kanskje også mindre pen. Og jeg bruker ikke spessielt bra bilder, får greit med matcher på tinder alikevel.

Anonymous poster hash: 08ca0...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS eller? Jeg spør bare om et enkelt bilde om hva du regner som gjennomsnittlig utseende. I stedet velger du å kverulere.

Anonymous poster hash: d0876...586

Du kan vel legge ut femten selv så skal jeg vurdere de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har alltid tenkt at Katy Perry - uten berømmelsen og stylingen - egentlig er ganske gjennomsnittlig.

Hvis man skal velge en mørk skjønnhet, så hadde heller ikke jeg regnet Katy Perry som en ekte utgave. Disse to var derimot virkelige mørke skjønnheter:

https://33.media.tumblr.com/edcbf1758a880bbfa6001e60441233f9/tumblr_n12k6tIw6i1rdfgw4o1_500.gif

http://33.media.tumblr.com/59ee8b649696dda790db35247b780f3d/tumblr_mnzk4we4VJ1sqwy3wo1_500.gif

Anonymous poster hash: 42eb5...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en britisk dokumentar, om hvordan menn og kvinner bedømte sitt eget utseende, og om de valgte en partner som var høyere eller lavere på skalaen.

Menn bedømte seg selv, som mye kjekkere enn hva de er. Og de valgte de peneste damene.

Damene bedømte seg som litt lavere enn de var, og valgte den middels kjekke mannen.



Anonymous poster hash: 17417...bb6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der tror jeg det er noe i. Men sa dokumentaren noe om hvordan folk bedømte andre av sitt eget kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en britisk dokumentar, om hvordan menn og kvinner bedømte sitt eget utseende, og om de valgte en partner som var høyere eller lavere på skalaen.

Menn bedømte seg selv, som mye kjekkere enn hva de er. Og de valgte de peneste damene.

Damene bedømte seg som litt lavere enn de var, og valgte den middels kjekke mannen.

Anonymous poster hash: 17417...bb6

Dette har jeg også sett. Menn velger de som er penere enn seg selv, mens jenter velger de under seg selv utseendemessig.

Selv mener jeg at jeg er gjennomsnittlig men blir uten unntak alltid sjekket opp og har generelt alltid kunnet velte meg litt i menn når jeg er singel..

Anonymous poster hash: 74bc9...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Og de pene er selvsagt stylet og stæshet, mens de mindre fine er uten filter whatsoever. Og de gjennomsnittlige og for den saks skyld. For å kunne se forskjellene må man ha helt naturlige mennesker side om side uten extensions og solariumshud og whatnot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...