Gå til innhold

Hvordan winge når man er håpløs


Summers

Anbefalte innlegg

Hehe. Var igrunn det jeg og tenkte da jeg leste artikkelen. Men var den som gav det mest detsljerte svaret på hvordan wn wingman kan gå fram. Men det fins sikkert andre metoder. Syns og det var teit å skrive den stygge venninna. Hun trenger ikke være stygg bare fordi en fyr foretrekker hun andre.

Helt enig! Jeg synes ikke man skal kalle noen for stygg noen gang, for skjønnhet er basert på personlig mening og det noen synes er mindre pent kan andre synes er helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant. Jeg har vært vitne til en kompis som har beskrevet ei dame som attraktiv, og jeg hadde store problemer med å skjønne hva han snakket om. I dag har han kjæreste, og hun er enda lengre vekk fra mine preferanser! Skjønner ikke hva han ser i henne i det hele tatt, men det er vel slik det, da.. one man's fun, is another's hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Den generelle nøkkelen i slike situasjoner er selvtillit og sosial intuisjon.

All den tid kvinner er noen guddommelige skapninger du har plassert langt over deg og som du møter med en svak virkelighetsoppfatning, vil du kun møte frustrasjon.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den generelle nøkkelen i slike situasjoner er selvtillit og sosial intuisjon.

All den tid kvinner er noen guddommelige skapninger du har plassert langt over deg og som du møter med en svak virkelighetsoppfatning, vil du kun møte frustrasjon.

:)

Er ikke veldig vanskelig for meg å ha selvtillit, jeg er jo ikke interessert i jentene jeg går bort til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typiske wingman-greia er vel å snakke med den såkalt "stygge" venninna, sånn at den "fine" venninna er tilgjengelig for å bli sjekket opp.

Nå er det jo ikke akkurat alltid sånn at fine damer går ut på byn med en stygg venninne som er evig takknemlig for å bli sjekket opp av gud og hvermannsen, den greia der er bare en våt PUA-drøm.

Men det er sånn at om vi faktisk er et tospann på byn og en av oss virkelig finner tonen med en fyr, så kan den andre av oss gi dem litt rom og prate med kompisen(e). Så du kan få litt gratis hjelp der selv om du er talentløs på sjekking eller kjedeligere enn Mette-Marit, for å snakke ditt språk så vil vi jo ikke være cockblockere for venninnene våre heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan jo hende han vil bruke deg til å være den håpløse fyren og så swooper han inn og redder damene fra han sjenerte fyren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frank Slade

Er ikke veldig vanskelig for meg å ha selvtillit, jeg er jo ikke interessert i jentene jeg går bort til.

Basert på hva du har skrevet her inne tidligere har jeg ikke inntrykk av at selvtilliten din er særlig høy, men det er mulig jeg tar feil. Selvtillit er ikke noe man slår av og på.

Uansett, så er det kun en av mine kamerater som noen gang har vært en bra mann å gå ut med. Alle andre prøver for hardt og ender som regel opp med å gå i veien for meg enn å gjøre noe særlig nytte, utenom de situasjoner hvor jeg kan tjene på deres stupiditet, altså da utilsiktet fra deres hold.

Det som er med kameraten min som er flink er at han er en attraktiv mann som alltid har hatt draget. Han gjør ikke noe spesielt annet enn å føre en normal samtale, blir kjent med henne og er ganske avslappet uten å forsøke å bevise noe som helst. Så det er mitt råd.

Det kommer en tråd om temaet senere.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Var ute med en ny venn for første gang i går. Som menn flest, er det noe desperat og krampaktig over oppførselen hans. Han er en veldig hyggelig fyr med gode kvaliteter, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal prøve så hardt.

Var ikke noen tragedie altså, men det hadde gått bedre om han var litt mer avslappet og snakket litt roligere. Så det er mitt 'wingman' råd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på hva du har skrevet her inne tidligere har jeg ikke inntrykk av at selvtilliten din er særlig høy, men det er mulig jeg tar feil. Selvtillit er ikke noe man slår av og på.

Selvtillit er situasjonsbestemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente at man opererer da ikke med "wingman" eller er det, når man er i 40-åra. Det er jo bare stakkarslig. Hvis man tror såkalte PUA-fakter og andre "triks" funker når man er på den alderen, da er man forferdelig umoden. Og lite sjarmerende.

Anonymous poster hash: 9145f...4bc

Jeg tenker at du enten er veldig umoden eller veldig kvinne. I virkeligheten fungerer faktisk PUA veldig godt. Hvilke tanker det bringer rundt, er noe annet, men i virkeligheten så fungerer PUA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du enten er veldig umoden eller veldig kvinne. I virkeligheten fungerer faktisk PUA veldig godt. Hvilke tanker det bringer rundt, er noe annet, men i virkeligheten så fungerer PUA.

Det kan ikke ha noe med at Asbjørn er 1.90 høy, pen og er har utdannelse som skuespiller som gjør at han drar damer? Ikke noe PUA triks?

Det har ikke noe med at etter at en mann ble interessert i PUA går han mer ut å sjekker opp flere jenter og derfor får flere resultater. Han tror det er PUA triksene som funker , men i virkeligheten er det bare at han endelig gidder å spørre jenter ut og får resultater. Ikke sitte hjemme på gutterommet å runke og å soille PS3 hele dagen.

Anonymous poster hash: 0f4d4...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror det er PUA triksene som funker , men i virkeligheten er det bare at han endelig gidder å spørre jenter ut og får resultater. Ikke sitte hjemme på gutterommet å runke og å soille PS3 hele dagen.

Anonymous poster hash: 0f4d4...764

I så fall hadde ikke PUA virket, men det faktum at PUA beviselig virker gjør jo alle gutteromsspekulasjoner til skamme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frank Slade

Det har ikke noe med at etter at en mann ble interessert i PUA går han mer ut å sjekker opp flere jenter og derfor får flere resultater. Han tror det er PUA triksene som funker , men i virkeligheten er det bare at han endelig gidder å spørre jenter ut og får resultater. Ikke sitte hjemme på gutterommet å runke og å soille PS3 hele dagen.

Applaus! Helt på kornet.

Faktisk vil jeg påstå at i mange situasjoner så lykkes disse mennene til TROSS for sine metoder, av den enkle grunn at kvinner faktisk er tiltrukket av menn, noe det virker som mange menn i dag ikke har forstått.

I så fall hadde ikke PUA virket, men det faktum at PUA beviselig virker gjør jo alle gutteromsspekulasjoner til skamme.

Hvor er bevisene?

Det har vel i like stor grad blitt bevist at mange i bransjen ikke akkurat er på det nivået de påstår de er, men det er klart at når målgruppen er jomfruer og usikre menn, så blir man raskt imponert og villedet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er bevisene?

Det har vel i like stor grad blitt bevist at mange i bransjen ikke akkurat er på det nivået de påstår de er, men det er klart at når målgruppen er jomfruer og usikre menn, så blir man raskt imponert og villedet.

:)

Ta å se the pickup artist sesong 1 og 2, så får du se bevisene du trenger.

Anonymous poster hash: cae59...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Kan gi et eksempel på hvordan du ikke skal winge. I går var gjengen min litt uheldig og vi satt oss på et bord som var reservert(Vi så ikke skiltet, var litt vanskelig å se). Senere på kvelden kom det to damer bort til oss tydelig irritert og sa at de egentlig hadde bestilt bordet. Han ene kompisen min benyttet muligheten til å ta en: "Har du møtt -navn-?" De var selvfølgelig ikke interessert i å snakke med oss da, siden de var irritert på oss. Jeg gikk bort til dem senere og sa at dersom de trengte plassen kunne vi flytte oss, og beklagde over at vi ikke hadde sett skiltet. De sa da at det var greit at vi satt der siden de ikke ble så mange og siden det var et ekstra bord ledig ved siden av og da gikk det greit at vi satt der de hadde reservert.

Det gjelder å bruke øynene til å se ann situasjonen. Det er ikke noe vits å snakke med folk som ikke vil bli snakket til, og følger man med og er flink til å lese situasjonen klarer man som oftest å se om folk er åpen for å snakke eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at du enten er veldig umoden eller veldig kvinne. I virkeligheten fungerer faktisk PUA veldig godt. Hvilke tanker det bringer rundt, er noe annet, men i virkeligheten så fungerer PUA.

Ikke på meg. Jeg blir bare sur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Ta å se the pickup artist sesong 1 og 2, så får du se bevisene du trenger.

Anonymous poster hash: cae59...ae4

Har sett sesong 1. Morsom underholdning, men ikke spesielt imponert. Har også lest The Game. Igjen, veldig underholdende, men jeg er uenig i premissene som ligger til grunn i hele filosofien.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på meg. Jeg blir bare sur

I så fall brukes det bare feil teknikk på deg. Hvis man brukte deg som studieobjekt, og studerte seg fram til hva som utløser din attraksjon mot det mannlige kjønn, så mener jeg man må avvise vitenskapelig metode for å avvise at PUA-teknikker fungerer på deg. Jeg mener det er rimelig åpenbart at de rette PUA-teknikker fungerer på deg like godt som de rette PUA-teknikker beviselig fungerer på alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall brukes det bare feil teknikk på deg. Hvis man brukte deg som studieobjekt, og studerte seg fram til hva som utløser din attraksjon mot det mannlige kjønn, så mener jeg man må avvise vitenskapelig metode for å avvise at PUA-teknikker fungerer på deg. Jeg mener det er rimelig åpenbart at de rette PUA-teknikker fungerer på deg like godt som de rette PUA-teknikker beviselig fungerer på alle andre.

Hva er riktige og feil teknikker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...