Gå til innhold

Hvorfor er du singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Strandet

Er nok for sentimental til å være desperat, og trives nok med å være alene så lenge jeg ikke trenger å tenke på andre.

Har ikke våget å bli kjent med tilfeldige mennesker for jeg vil/kan ikke havne opp i samme situasjon som med mine skilte foreldre i sin tid.

Uelsket av foreldre og familie og andre ellers. Hvis du som leser dette mener at du kanskje er i min familie, så vær vennlig å dra til helvete, heh.

Vil si jeg befinner meg i en slags bekvemelig middelmådig situasjon, er verken desperat eller spesielt bemidlet i hodet eller på bankkonto.

Har egentlig ingen komplekser og ser meg fornøyd med 17 cm og er ikke spesielt brydd med mindre hår på hodet. Litt sånn morsomt så vil jeg si at jeg på en måte kanskje er en kryssning av Rutger Hauer og Ed Harris sånn med tanke på kroppsfigur og hode, men være grei å trekk fra 30-40 år på alderen hvis du gidder å forestille deg noe slikt.

Det at jeg ikke ser på meg selv som gubbe av noe slag, gjør nok at tida går uten at jeg føler at jeg blir eldre.

Har så vidt spredte interesser at dét å bare skulle ville gjøre noe for å more meg, det byr meg i mot.

Tenkte at alt skulle ordne seg som voksen da jeg var barn, men dessverre så var jeg lite klok, naiv, litt innbildsk og noe overmåtelig håpefull. Det å vokse opp som fattig er heller ikke noe som hjelper.

Til mine foreldre, så kan jeg her si sånn sarkastisk, takk for å ha satt meg til verden med fingrene klamret til kaffekopp og sigarett.

:|

Sånn, nå ble det riktig.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg blir ekstremt sjelden betatt og pga at jeg fortsatt elsker eksen min som det ble slutt med for ca 5 mnd siden. Interesse fra menn er det ikke noe problemer med..

Anonymous poster hash: 291f7...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og singel fordi jeg bare ikke møter en jeg føler er ordentlig match med meg, det har ofte vist seg å være fokus på det ytre og ikke indre. Ellers gjør ikke kombinasjon av 100% studier og 100% jobb det så enkelt å ha tid til å gå ut, med mindre jeg skulle møtt noen på trikken eller tbanen! Det hadde jo vært fantastisk :) Så jeg er litt i klem mellom alle "plikter" og det å kunne nyte livet litt. Men, det blir bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare fordi jeg liker å være singel. Liker å ha friheten til å ta de valgene jeg vil, kunne bruke tiden min akkurat slik jeg vil og ikke behøve å ta hensyn til en annen person hele tiden. Synes det ofte blir mye stress og drama i forhold, og på dette stadiet i livet mitt vil jeg heller fokusere på studiene mine, hobbyene mine og på å pleie forholdene mine med venner og familie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sånn av renn nysgjerrighet.

Hvor mange av dere her inne er single. Og Hvorfor er dere single?

Anonymous poster hash: 0b86c...84f

Jeg er singel fordi jeg bare roter meg opp i menn som klarer å forlokke meg og få meg til å leve i håp om at de vill ha forhold med meg ;) . Og de som er seriøse mot meg er de jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: fcb64...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg synes det er et ork og date og lete etter en jeg vil ha, som også vil ha meg.

Og litt fordi jeg igjen har rota meg borti en jeg ikke burde som jeg vet jeg garantert møter igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Det kan jo hende at min store kjærlighet ikke bor her hvor jeg bor?

Men sånn generelt. Det er mye som skal klaffe. Hun skal ha tæl nok at jeg ikke overkjører henne. Hun skal være interessant å være ilag med. Vi skal ha samme tanker om hva vi i lag skal gjøre med framtida. Vi skal fungere ilag seksuelt. Det gjør ikke noe om hun er pen og at hun viser hun har høge tanker om seg sjøl med å ta vare på seg sjøl.

Antakelig kommuniserer jeg også helt feil ting til kvinnene jeg møter. De som begynner å like meg er gjerne 5-10 år eldre enn meg (Når man er 22 er slikt bare gøy og kan tolkes som tegn på modenhet, men som 39- åring kan det være litt overmodent) og er klare på at de trenger en klippe i livet, er lei av å være den eneste voksne i et liv med to-tre barn med noen umodne tullinger (sier de) av noen fedre. Og det er ikke akkurat det jeg ønsker meg. Kvinner i trettiårene ser sin drømmemann i noe annet, ser det ut for.

Så jeg ditsjer altså ikke singellivet mitt for en mulighet til å få kjæreste, samme hvem. Jeg vet alt for godt at jeg klarer meg sjøl.

Kresen, er det ikke det det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg for kort tid siden kom ut av et veldig langt forhold og nå nyter den friheten det er å kun være ansvarlig for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives best som singel, og orker ikke det dramaet det veldig ofte fører med seg med damer.



Anonymous poster hash: 56097...f8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for feig til å vise tydelig interesse før det er for sent.

Anonymous poster hash: 56857...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett fordi jeg får hetta om noen liker meg, og skygger dermed banen om mulig. Om interessen er gjensidig skremmer jeg dem vekk, like greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Fordi jeg er sær og rar og ingen vil ha meg.

Mulig du er for glad i deg selv...tenkt på det du?

:laugh:

Folk som "innrømmer"at de er sære og rare,syns det er helt ok.

Og de blir fornærmet om andre sier de er helt vanlige :-)

Å elske andre som seg selv...

Ikke lett det. Ihvertfall ikke om de er sære og rare. Tullprat.

Hva betyr rar? Egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg blir ekstremt sjelden betatt og pga at jeg fortsatt elsker eksen min som det ble slutt med for ca 5 mnd siden. Interesse fra menn er det ikke noe problemer med..

Anonymous poster hash: 291f7...b55

jeg også elsker forsatt exen min=). Masse jenter som tar kontakt og jeg tar kontakt med men blir aldri noe ut av det for jeg greier liksom ikke å falle for de uansett hvor pene og greie de er. Håper kanskje hun kommer tilbake til byen min en gang. Tror vi var laget for hverandre, det var så intenst.

Anonymous poster hash: 0b86c...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Mulig du er for glad i deg selv...tenkt på det du?

:laugh:

Folk som "innrømmer"at de er sære og rare,syns det er helt ok.

Og de blir fornærmet om andre sier de er helt vanlige :-)

Å elske andre som seg selv...

Ikke lett det. Ihvertfall ikke om de er sære og rare. Tullprat.

Hva betyr rar? Egentlig?

Hva er det du vil frem til? Egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...