Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i mellomfasen med meg selv, haha! Eller, jeg vet ikke hva pokker jeg skal kalle det.

Men jeg er så jævlig betatt, så betatt at det gjør vondt. Han er ikke klar for noe nytt forhold, det er egentlig ikke jeg heller. Så jeg må vel bare la tiden vise hva som skjer, eller ikke skje.

Men det er jo noe herk at han skal være forbanna kjekk! helvetehelvete.

Hvorfor juger du til deg selv? Hvis han fyren her hadde vært klar for et forhold hadde du garantert vært kar du også..

Det forteller deg også at han fyren her hadde vært klar for ett nytt forhold hvis du hadde vekket noe i han som gjorde han super betatt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Aah, det er så merkelig. Vet ikke om jeg får bli med i mellomfasegjengen, da jeg ikke har truffet fyren, men vi chatter og skyper konstant. Det er veldig fint å se og høee hverandre, men jeg vet at ting alltid er litt annerledes i virkeligheten. Uansett, etger tre uker med timevis av skyping hver dag, skal vi endelig treffes. I morgen. Jeg orker ikke vente mer og kjøpte flybillett til landet hans. Vi har snakket så mye, så gleder meg mest, men litt skummelt er det også. Jeg vet jo at han liker meg. Det sier han hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Hvorfor juger du til deg selv? Hvis han fyren her hadde vært klar for et forhold hadde du garantert vært kar du også..

Det forteller deg også at han fyren her hadde vært klar for ett nytt forhold hvis du hadde vekket noe i han som gjorde han super betatt!

Ok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor juger du til deg selv? Hvis han fyren her hadde vært klar for et forhold hadde du garantert vært kar du også..

Det forteller deg også at han fyren her hadde vært klar for ett nytt forhold hvis du hadde vekket noe i han som gjorde han super betatt!

For alle menn er helt like og fungerer på akkurat samme måte. De er tross alt roboter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også en del på meldingene fra min date. En dag skriver han med masse hjerter og søtt som f.eks "sov godt vennen! Gleder meg til å se deg <3" mens en annen dag skriver han bare "god natt :)".

Han jeg treffer har jeg enda ikke pratet i telefonen med heller. Det er liksom så mye lettere å bare sende en sms eller en melding på FB :fnise: Når begynte dere å ringe hverandre? :vetikke: Vi er 23 og 25 år.



Anonymous poster hash: 413d7...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Det var det første som slo meg også. Flåsete kommentar fra en såkalt dateingrådgiver :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosoul

Det var det første som slo meg også. Flåsete kommentar fra en såkalt dateingrådgiver :fnise:

Ja jeg ble litt sånn.. Okeeeei :vetikke::P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også en del på meldingene fra min date. En dag skriver han med masse hjerter og søtt som f.eks "sov godt vennen! Gleder meg til å se deg <3" mens en annen dag skriver han bare "god natt :)".

Han jeg treffer har jeg enda ikke pratet i telefonen med heller. Det er liksom så mye lettere å bare sende en sms eller en melding på FB :fnise: Når begynte dere å ringe hverandre? :vetikke: Vi er 23 og 25 år.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Har vært sammen med kjæresten min i åtte måneder nå, og vi har kanskje "snakket" på telefonen to-tre ganger, sånn typ; hvor er du?! Jeg kommer nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også en del på meldingene fra min date. En dag skriver han med masse hjerter og søtt som f.eks "sov godt vennen! Gleder meg til å se deg <3" mens en annen dag skriver han bare "god natt :)".

Han jeg treffer har jeg enda ikke pratet i telefonen med heller. Det er liksom så mye lettere å bare sende en sms eller en melding på FB :fnise: Når begynte dere å ringe hverandre? :vetikke: Vi er 23 og 25 år.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Vi er 31 og 33 år, har datet i 5 mnd, og aldri ringt til hverandre. Jeg hater å snakke i telefonen, men må innrømme at jeg faktisk kunne tenke meg at han ringte meg litt av og til, når han har vært vekke leeenge... (han er av og til vekke 2-3 uker av gangen med jobb).

Anonymous poster hash: ad43b...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte daten min i går, vi hadde det veldig fint sammen og jeg fikk litt troen på at han kanskje vil noe mer etterhvert. Men i dag så har vi sendt litt meldinger frem og tilbake, og nå virker det som han er mer keen på et venne-forhold, men at han fremdeles vil bli kjent og se. Jeg vet ikke helt om han bare sier det, eller om han faktisk vil møte meg igjen. Jeg blir nok litt skuffet om han ikke vil møtes igjen, for han er en kjempebra fyr! Så derfor vurderer jeg å bare droppe hele han, men jeg kan jo ikke fortsette slik heller....Droppe de jeg dater bare fordi jeg er redd for å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp ordet KEEEEEEEN! Haff.. jeg dro faktisk fra en date fordi han brukte ordet KEEN..

Hva er greia?!


Uansett... jeg er vel verken i start, mellom eller sluttfasen.. jeg er i oppgitt-fasen.
Jeg depper enda over daten som "dumpet" meg siste uken i januar, og jeg er forbannet over at han hadde så effekt på meg.

Han såret meg mer enn noe menneske noen gang har gjort før, og det sitter i.

Jeg har vært på date med en annen mann to ganger, han er hyggelig, snill, høflig, kjekk, han har det meste - men jeg tror på en måte ikke jeg er interessert i noe annet med ham enn FF... jeg har han fra julen alt for tett på fingertuppene enda.

Og det ergrer meg, for jeg har så mye jeg så gjerne skulle sagt til ham som har kommet opp i etterkant - ting jeg brenner inne med.

Ikke hyggelige ting, jeg er nemlig skikkelig bitter. Bitter fordi måten han endte ting på var skikkelig urettferdig, og dum.
Han lurte meg.. det var akkurat det han gjorde, og jeg har SÅ lyst å fortelle ham hvilken IDIOT han faktisk er.. og at han ikke er NOE bedre enn eksen sin som han fortalte så mye dritt om.

Han er samme ulla, de fortjener hverandre.. ingen av dem prioriterer barna sine riktig, og ingen av de utviser gode holdninger.

De skulle hatt seg ett klask i bakhodet begge to.

Jeg håper av hele mitt hjerte at han behandler hun han dater nå bedre enn meg... og jeg håper på sett og vis han finner lykken, for han var på alle måter virkelig en mann etter min smak.. selv om jeg nå sitter med følelsen av at alt var ett skuespill. Ikke vet jeg.

Men en feig, hensynsløs DÅTT... det var han.

Ønsker meg å gå på en ny sånn mann jeg... som bare bergtar meg, uten å bo for langt unna eller at ting trenger være så komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp ordet KEEEEEEEN! Haff.. jeg dro faktisk fra en date fordi han brukte ordet KEEN..

Hva er greia?!

Uansett... jeg er vel verken i start, mellom eller sluttfasen.. jeg er i oppgitt-fasen.

Jeg depper enda over daten som "dumpet" meg siste uken i januar, og jeg er forbannet over at han hadde så effekt på meg.

Han såret meg mer enn noe menneske noen gang har gjort før, og det sitter i.

Jeg har vært på date med en annen mann to ganger, han er hyggelig, snill, høflig, kjekk, han har det meste - men jeg tror på en måte ikke jeg er interessert i noe annet med ham enn FF... jeg har han fra julen alt for tett på fingertuppene enda.

Og det ergrer meg, for jeg har så mye jeg så gjerne skulle sagt til ham som har kommet opp i etterkant - ting jeg brenner inne med.

Ikke hyggelige ting, jeg er nemlig skikkelig bitter. Bitter fordi måten han endte ting på var skikkelig urettferdig, og dum.

Han lurte meg.. det var akkurat det han gjorde, og jeg har SÅ lyst å fortelle ham hvilken IDIOT han faktisk er.. og at han ikke er NOE bedre enn eksen sin som han fortalte så mye dritt om.

Han er samme ulla, de fortjener hverandre.. ingen av dem prioriterer barna sine riktig, og ingen av de utviser gode holdninger.

De skulle hatt seg ett klask i bakhodet begge to.

Jeg håper av hele mitt hjerte at han behandler hun han dater nå bedre enn meg... og jeg håper på sett og vis han finner lykken, for han var på alle måter virkelig en mann etter min smak.. selv om jeg nå sitter med følelsen av at alt var ett skuespill. Ikke vet jeg.

Men en feig, hensynsløs DÅTT... det var han.

Ønsker meg å gå på en ny sånn mann jeg... som bare bergtar meg, uten å bo for langt unna eller at ting trenger være så komplisert.

men dette var en date? de fleste tråder på kg handler om date, de har treft på nett. virker som det ofte bare blir tull da..

Anonymous poster hash: 071fe...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det blir dumt å bare gi opp nå, fordi vi ikke har skrevet med hverandre på 2 uker. slik har det vært før og. vi har hatt kontakt i mange år. men nå senere jeg har fått sterkere følelser. jeg har vært forelska før og.. men han her føles nesten som en bror! :P vi ble venner for litt over 5 år siden, og har hatt naturlig kjemi, men ikke noe sex. men jeg har tidligere opplevelser som gjør at jeg har lett for å tenke "jeg tok initiativ sist". jeg har liksom ikke noe avslappet forhold til det der. han tok initiativet mye mer før, og det passet dårlig for meg da. så jeg vet ikke om jeg skal se det slik, at nå burde kanskje jeg ta det mere, eller om jeg skal tenke at han burde gjøre det siden det ikke passet for han sist. jeg har aldri vært noe åpen om følelser, og det vil være et skritt som føles utilstrekkelig. når han plutselig har tatt kontakt igjen, har jeg bare tenkt at all denne bekymringen er så bortkastet, men den er så uutholdelig når den står på, slik som nå igjen! kontakten vår er så fin en periode, for så å bli borte i fler dager. jeg har på følelsen når vi er sammen, at det endelig snart vil klaffe for meg, men pga meg selv, og ting jeg har gjort, så må jeg akseptere at det vil ta tid, og at det vil bli opp og nedturer på veien dit.. mulig det er nettopp disse, men man vet aldri. jeg hater å se han pålogget på face, uten at han skriver noe. men han er sånn at plutselig skriver han noe. Jeg får bare fortsette å jobbe med meg selv, og håpe jeg endelig snart får en å dele kjærlighet med :P



Anonymous poster hash: 071fe...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men dette var en date? de fleste tråder på kg handler om date, de har treft på nett. virker som det ofte bare blir tull da..

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Skjønte ikke helt hva du mente... Han jeg datet møtte jeg via trening.. Flørtet i flere uker før det ble tatt videre til dating/forhold..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det blir dumt å bare gi opp nå, fordi vi ikke har skrevet med hverandre på 2 uker. slik har det vært før og. vi har hatt kontakt i mange år. men nå senere jeg har fått sterkere følelser. jeg har vært forelska før og.. men han her føles nesten som en bror! :P vi ble venner for litt over 5 år siden, og har hatt naturlig kjemi, men ikke noe sex. men jeg har tidligere opplevelser som gjør at jeg har lett for å tenke "jeg tok initiativ sist". jeg har liksom ikke noe avslappet forhold til det der. han tok initiativet mye mer før, og det passet dårlig for meg da. så jeg vet ikke om jeg skal se det slik, at nå burde kanskje jeg ta det mere, eller om jeg skal tenke at han burde gjøre det siden det ikke passet for han sist. jeg har aldri vært noe åpen om følelser, og det vil være et skritt som føles utilstrekkelig. når han plutselig har tatt kontakt igjen, har jeg bare tenkt at all denne bekymringen er så bortkastet, men den er så uutholdelig når den står på, slik som nå igjen! kontakten vår er så fin en periode, for så å bli borte i fler dager. jeg har på følelsen når vi er sammen, at det endelig snart vil klaffe for meg, men pga meg selv, og ting jeg har gjort, så må jeg akseptere at det vil ta tid, og at det vil bli opp og nedturer på veien dit.. mulig det er nettopp disse, men man vet aldri. jeg hater å se han pålogget på face, uten at han skriver noe. men han er sånn at plutselig skriver han noe. Jeg får bare fortsette å jobbe med meg selv, og håpe jeg endelig snart får en å dele kjærlighet med :P

Anonymous poster hash: 071fe...a50

:klemme:

Ingen god følelse.. Håper det blir som du håper!

Kanskje du må være litt mer direkte? Si noe om hva du ønsker... Kanskje det blir lettere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemme:

Ingen god følelse.. Håper det blir som du håper!

Kanskje du må være litt mer direkte? Si noe om hva du ønsker... Kanskje det blir lettere da?

Det er det jeg lurer på. om jeg tror at jeg er mer pågående enn jeg EGENTLIG er.. jeg har alltid vært veldig stolt, og derfor dumpet mennesker så fort de ikke tok kontakt.. altså, latet som jeg ikke brydde meg, men egentlig var veldig såret..innestengte følelser. når vi er sammen in real life er jeg helt meg selv, det er ingen jeg snakker så mye sammen med som med ham. og noen ganger kan det føles som han vil det samme.. jeg avviste han for noen år tilbake, selv om jeg var glad i ham. men likevel har vi kontakten... så jeg vet ikke om det kan bli at han trekker seg fordi følelsene hans kommer tilbake, at han vil se at jeg gir mer? men jeg er også for redd for å ikke få svar. når vi er sammen virker han ikke lei i det hele tatt. men dette er en ny "oppgave" i mitt liv jeg aldri har gjort før.. og det litt snodige er at jeg tenkte for flere år siden, jeg var så lei meg for at jeg følte noe for en annen, og ikke fikk for han her, og tenkte at det ville vært så enkelt å snakke ut til han her om det, men jammen fikk jeg det oppfylt etter så mange år, og det ble IKKE lett å snakke om det. jeg blir bare sånn når jeg får følelser for noen.

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heller mer mot at hun ikke likte utseendt mitt, men ga seg selv sjansen til å bli litt betatt på annet grunnlag, og dermed klare å se forbi utseendet, lære seg å like det eller hva man skal kalle det. Og da det ikke lyktes etter flere dater var det bare å avbryte. Tror jeg.

Hei,

Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg traff også en fyr en gang. Tenkte at jeg kunne gi han en sjans ved å gå på en date ettersom han hadde potensiale. Han var helt gjennomsnittlig (høres fryktelig teit ut, men ja..)

Så gikk vi på date, en date ble til to og to ble til tre. Jeg likte han som person, men jeg følte bare ikke noe seksuell tiltrekning til han, og det føltes på et vis "rart" hvis han prøvde seg på fysisk kontakt.

Han var en kjempefyr så ingenting å si på han, bortsett fra at det bare ikke var "noe" der for min del.

Man har jo alltids lyst til å være helt sikker på at det ikke kan bli noe før man avslutter, så det kan jo være derfor hun har vært på flere dater med deg?

Det tok iallefall kanskje fire-fem dater før jeg fant ut at jeg egentlig ikke så på han som noe annet enn en kompis, og dermed måtte avslutte.

Uansett, så vil jeg bare si: Det handler sannsynligvis ikke om personligheten din, noe du har gjort feil, eller utseendet. Det er bare at noen ganger føler man ikke noe "mer". Så ikke lag teorier om diverse ting. Hun var ikke riktig for deg, du var ikke riktig for henne. Next! ;)

Anonymous poster hash: c94b8...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, så vil jeg bare si: Det handler sannsynligvis ikke om personligheten din, noe du har gjort feil, eller utseendet. Det er bare at noen ganger føler man ikke noe "mer". Så ikke lag teorier om diverse ting. Hun var ikke riktig for deg, du var ikke riktig for henne. Next! ;)

Anonymous poster hash: c94b8...7bd

Oppskriften er veldig enkel. På en date skal følgende oppfylles: Dama skal ha humor / humør, hennes tanker og meninger om ting skal sammenfalle nogenlunde med mine, og jeg må se et eller annet pent i utseendet. Man kan ikke krysse av for alle disse, og samtidig ikke kjenne noen tiltrekning av noe slag. Det går bare ikke opp. Jeg velger å tro at damer langt på vei er ute etter det samme, så da burde det jo være enkelt å påpeke hvilken av disse tre som ikke var på plass for din del?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens på vei inn i en slik mellomfase, tror jeg. Kanskje. Det er spennende ihvertfall, for det gir den der følelsen i magen.

Men jeg vil på ingen måte forhaste meg, eller gjøre noe dumt. Ikke denne gangen, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...