Gå til innhold

jeg bare MÅ lukte på bindet mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strange addictions sier jeg bar :fnise:

Bare pass på, snart så får du lyst til og smake på bindet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel ikke bind, men om jeg gjør så syns jeg at det er så ekkelt at jeg vil kvitte meg med det så fort som mulig. Blod er ikke helt min greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke og sniffer liksom, men det er vel helt normalt å lukte innimellom?

Er greit å vite at alt er bra der nede ihvertfall da.. Dette er ikke akkurat det ekleste jeg har lest.

..Men, jeg har gått inn på do etter at venninner har skiftet bind/tamponger, og FY FAEN for en lukt. Ville heller gått inn etter at noen hadde bæsja. Det kan jo ikke være normalt å lukte så ille? Jeg gjør ikke det! Ikke som jeg merker selv ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter ikke og sniffer liksom, men det er vel helt normalt å lukte innimellom?

Er greit å vite at alt er bra der nede ihvertfall da.. Dette er ikke akkurat det ekleste jeg har lest.

..Men, jeg har gått inn på do etter at venninner har skiftet bind/tamponger, og FY FAEN for en lukt. Ville heller gått inn etter at noen hadde bæsja. Det kan jo ikke være normalt å lukte så ille? Jeg gjør ikke det! Ikke som jeg merker selv ihvertfall :P

Tror ikke det er normalt nei!

Det er absolutt ikke unormalt at det lukter fryktelig, men lukta varierer veldig, noen lukter nesten ikke, andre stinker verre enn helvete...

Anonym poster: 031522636b94f005572aee0cca0084fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell

Jeg har bare lest de første sidene av denne tråden..

Har egentlig ikke så mye annet å si enn at dette var en litt ekkel trådhuh.png

Jeg tror det er mye vi mennesker gjør som er rart og kanskje ekkelt for andre, men det positive med rare vaner er at man kan holde det til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...................

Hva faen?! :haar:

åh, bare vedgå det. du elsker det du også.

Anonym poster: 400adca2e013328a2845bd3c3cd1a294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

hender jeg tar en liten titt før jeg skyller ned.

må jo sjekke at systemet er i orden! :sjenert:

ja man blir oppfordret til å sjekke hvordan bærsjen ser ut, for det kan fortelle en hel del om tilstanden i tarmene og helsemessig ellers.

de som synes det er ekkelt å ta en titt på sitt eget for å sjekke må være overfølsomme.

det går selvfølgelig på å såvidt la blikket såvidt sveipe ned i doskåla når man er ferdig. tisset tar jeg også en titt på, forteller om man drikker nok væske osv. blod i urinen er jo også et poeng.

man står jo selvfølgelig ikke og tar fulle drag og nyter lukten av verken det ene eller det andre!

alt dette går på vanlig egenomsorg, på linje med å sjekke brystene for kuler av og til.

å såvidt sniffe på bindet tror jeg er noe de fleste kvinner gjør. ikke`no unormalt i det!

sunn fornuft med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest

HVA.......FAEN?! dette er faktisk det KVALMESTE jeg har lest!! hva i HELVETE feiler det folk?! man lukter da ikke og smaker ikke på sitt eget mensblod?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tro at jeg nettopp leste gjennom denne tråden uanfektet mens jeg spiste middag.

:fnise:



Anonymous poster hash: 7bc8b...0fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he litt morsomt forum:D. angående mensen så synes jeg det ukter litt mer hormoner, svette under armhulene eller blod. lurt å dusje underlivet litt oftere i de periodene. men jeg synes ikke mensen lukter så mye anne tenn litt blod i hvert fall. men sikkert lurt å lukte litt på kroppen sin for å sjekke hvordan tilstanden er:D er jo godt å lukte på ting. jeg for min del elsker å lukte på duftlys spesielt vanije og kanel og mye annet. får egentlig en liten ro over seg da he he he:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sweetsugar

Jeg tror aldri jeg har luktet på verken bæsjepapir, bind eller tamponger.. synes lukta er ille nokk på den avstanden den allerede er.. Æsjameg.

Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre det, men jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre det, men jaja :P

Ikke folk. Kvinner.

Anonymous poster hash: b1d71...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke folk. Kvinner.

Anonymous poster hash: b1d71...62d

Menn lukter da på bindene sine de også!

:trist:

Anonymous poster hash: 7bc8b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...