Gå til innhold

Maxolip


Tøffeldyret

Anbefalte innlegg

Mine lepper er vel normalt store og fyldige, men jeg sliter med at de har mange sånne streker i seg. Så de blir litt rynkete og skrukkete, om dere skjønner hva jeg mener? Men med en gang jeg våkner, så er de alltid helt perfekt fyldige og uten linjer, men det forsvinner etter et par timer. Vet noen hva som er greia her?

Jeg har ihvertfall lyst til å prøve en sånn lip plumper, for å prøve å fylle dem ut litt, og beholde den effekten utover dagen. Jeg kan ikke så mye om dette, men leste på nettet at Maxolip skulle være bra. Har noen erfaringer med denne? Det eneste var at den var litt dyr, og jeg lever på gansk stramt budsjett.. Så jeg vil gjerne ha anbefalinger om en litt rimeligere en:) Og det er viktigere for meg å fylle ut linjene, framfor å gjøre de større. Og jeg vil også helst ha en som er gjennomsiktig, så jeg kan ha leppestiften min over..

Dette ble visst litt mye, men jeg kan ikke særlig mye om denne typen sminke.. Og på Kicks hadde de ikke lip plumpere, så jeg håper noen her kan svare på noe av dette:)

Jeg er forresten i starten av 20-årene, om det har noe å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om denne så har ingen erfaring med maxolip selv.

Men hadde jeg vært deg så ville jeg ha prøvd den selv. Spør på et sted som selger dette produktet om de har tester.

Var innom kicks i Sverige og de solgte en sånn instant lip plumber til 700 kr. Var nesten ikke plass til noe gel i den greia heller. Prøvde den siden det lå en test fremme, og jeg merket ingen forskjell i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset:) Kan se om jeg får tak i en sånn tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har linjer og "rynker" på leppene. Grunnen til at du ikke har det når du våkner er fordi ansiktet er hovent. Lip-plumpere har liten effekt. Det dummeste jeg ser er lepper uten rynker, da lyser det operasjon lang vei.

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alle har linjer og "rynker" på leppene. Grunnen til at du ikke har det når du våkner er fordi ansiktet er hovent. Lip-plumpere har liten effekt. Det dummeste jeg ser er lepper uten rynker, da lyser det operasjon lang vei.

Jeg vil jo ikke akkurat ha kjempestore utstikkende lepper. Jeg synes heller ikke opererte lepper er fine. Poenget er bare at jeg har egentlig naturlig store lepper, og da er det litt surt at de "skrumper inn" og ser mye mindre ut enn de er. Derfor er jeg ute etter et produkt som kan fylle ut linjene, for jeg har kjempemange av dem.

Og om resultatet hadde blitt så unaturlig at det hadde lyst operasjon lang vei, hadde jeg sluttet med det produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det samme gjelder meg, har naturlig store lepper som kan bli litt "rynkete" utover dagen - viser så godt når man har store lepper fordi de dominerer ansiktet på en helt annen måte enn folk med mindre/små lepper. Jeg synes lipfusion er veldig bra og fyller ut disse smårynkene veldig pent slik at leppene får litt ekstra umph. Forsvinner ikke helt så man ser ikke operert ut, men leppene mine ser ut slik de gjør om morgenen. Om du kjøper blank eller evt treatment så kan du bruke leppestift over (er dyr da, 499,-). Et like bra alternativ er Clarins instant light lip perfector som er en kombinasjon av leppepomade og lipgloss. Dette er mitt absolutte favorittprodukt til lepper! Kommer i rosa, peach og beige og alle er helt nydelige på - men det er litt upraktisk å ha leppestift over disse fordi de a) er så fine på egenhånd, b) har farge og tekstur som vil "forstyrre" leppestiften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...