Gå til innhold

PSMF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veit ikke om dere er kjente med dietten PSMF. Det er en diett der man bare spiser proteiner, og kutter ut karbohydrater og fett, men skal sies at den er kortvarig. Jeg har tidligere forsøkt denne, og gikk ned myye! men klarte ingen overgang fra dietten, begynte bare rett på og spise masse mat og gikk selvfølgelig opp alt igjen. Men jeg ønsker å bli strammere, og begynne med å gå en uke på PSMF. deretter ta pause, og kanskje gå en uke igjen etter noen dager. Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring me PSMF, og vet hvordan man kan spise etterpå for å ikke gå opp all vekten igjen? bør man ha oppkarbing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å... Det hørtes sunt ut.

:ironi:

Jeg har forresten hørt om ELRMdietten.

Den viser seg og funke.

E-eat

L-less

R-run

M-more

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke om dere er kjente med dietten PSMF. Det er en diett der man bare spiser proteiner, og kutter ut karbohydrater og fett, men skal sies at den er kortvarig. Jeg har tidligere forsøkt denne, og gikk ned myye! men klarte ingen overgang fra dietten, begynte bare rett på og spise masse mat og gikk selvfølgelig opp alt igjen. Men jeg ønsker å bli strammere, og begynne med å gå en uke på PSMF. deretter ta pause, og kanskje gå en uke igjen etter noen dager. Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring me PSMF, og vet hvordan man kan spise etterpå for å ikke gå opp all vekten igjen? bør man ha oppkarbing?

Har du lest artikkelen jeg har skrevet om PSMF? Du burde starte med den.

I forhold til hva du spør om (oppkarbing og overgang til normal diett) - så avhenger dette litt av fettprosent og energiunderskudd. Med høy fettprosent og en egenmodifisert PSMF (med lavere energiunderskudd), må du ikke karbe opp for å reverse noen metabolsk tilpasning - da den trolig er minimal.

Om du setter opp en PSMF-diett til deg selv, bør du på forhånd ha klar en diett du ønsker å fortsette videre på. F.eks kroppsvekt x 24 kcal og et ganske høyt inntak av protein i starten (for å regulere appetitten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...