Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så. Svart hår? Brunt hår? Rosa hår? :laugh:

Du er jo så pen så pen! Jeg ville gått for en varm bruntone. Nøttebrunt, for å fremheve øynene dine. :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Har hatt svart hår før, men det fikk meg til å se litt ut som en indianer.. :vetikke:

Samme her :laugh: High five!

Kjempepen er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så. Svart hår? Brunt hår? Rosa hår? :laugh:

Brunt var pent på deg, men om du vil ha det svart, ser det ut som det også vil kle deg. Gåo får itt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skumle greier dette her, har aldri trives foran kameraet - noe som stort sett synes på bildene :laugh:

Sola var sterk og hverken jeg eller hundene følte helt for å samarbeide med kameraet. Skal sies at det ikke er helt enkelt å ta bilder av segselv med hunder og det hele, men dette er nå i alle fall meg og to av "flokken".

post-69979-0-03062000-1398079636_thumb.j

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skumle greier dette her, har aldri trives foran kameraet - noe som stort sett synes på bildene :laugh:

Sola var sterk og hverken jeg eller hundene følte helt for å samarbeide med kameraet. Skal sies at det ikke er helt enkelt å ta bilder av segselv med hunder og det hele, men dette er nå i alle fall meg og to av "flokken".

For et fint bilde. Elsker håret ditt :D Og nydelige hunder du har der, smelter helt jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint bilde. Elsker håret ditt :D Og nydelige hunder du har der, smelter helt jeg!

Er selvsagt helt enig i at hundene er noen vakre dyr :)

Og takk for hyggelige ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekk du er, Nevian!

(Det er deg på avataren også, sant?)

Takker! Meg der også ja. Bør jeg bytte syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Takker! Meg der også ja. Bør jeg bytte syns du?

Ja jeg synes det, men du bestemmer jo selvfølgelig selv :) , jeg liker vanligvis briller veldig godt, men på det bilde du postet nå så har du jo skjegg!

Min personlige mening er; ALDRI fjern det skjegget igjen! :bolledeig: Synes du er hundreogfem ganger kjekker på det nye bildet..

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Ja jeg synes det, men du bestemmer jo selvfølgelig selv :) , jeg liker vanligvis briller veldig godt, men på det bilde du postet nå så har du jo skjegg!

Min personlige mening er; ALDRI fjern det skjegget igjen! :bolledeig: Synes du er hundreogfem ganger kjekker på det nye bildet..

Veldig enig! Du kler det godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...