Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert

:hakeslepp:

Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not!

Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk mye givende her inne. en som er gravid, kan finne ut om hvordan det er. En som trenger kjærlighets råd, kan få mange her. En som føler seg aleine, er ikkje aleine her. Man kan finne mange gode tips og finne ut mye om andres meninger og moral. Vil si dette er meget givende. Du må se det positive i ting, så tror jeg dagen din blir mye lettere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være opp til hver enkelt hvordan en vil bruke tiden sin.

Trenger alt å være så meningsgivende til en hver tid?

For meg funker dette bra som tidsfordriv når det trengs en pause fra mer viktige ting og tanker i livet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert
Det er faktisk mye givende her inne. en som er gravid, kan finne ut om hvordan det er. En som trenger kjærlighets råd, kan få mange her. En som føler seg aleine, er ikkje aleine her. Man kan finne mange gode tips og finne ut mye om andres meninger og moral. Vil si dette er meget givende. Du må se det positive i ting, så tror jeg dagen din blir mye lettere.

Det var akkurat trådene i dette underforumet som sjokkerte meg:) Ikke så mange råd å hente her tror jeg de fleste vil være enig i.

Så akkurat en bruker som hadde x annTall % av innleggene side, i overkant av 5.000 innlegg, kun i dette underforumet. Derfor jeg tittet inn for å se hva slags tråder det var her. Og ja, jeg ble MEGET sjokkert! Jeg tror ikke sjokkert dekker det engang.

Joda, alle bruker tiden sin på det de vil, men er det rart en utenforstående rister litt på hodet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not!

Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende.

Hvis det er så meningsløst får du heller la være å delta.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjokkert
Du får gjerne bidra med noen morsome leker! :)

Det er jeg jo ikke god på, men ikke den hjelpen her jeg trodde det skulle være.

:fnise:

Jeg er ikke negativ, er bare oppriktig sjokkert over dette funnet. Og det finner jo bare mer og mer: 9.000 innlegg i løpet av ett år i disse trådene??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg jo ikke god på, men ikke den hjelpen her jeg trodde det skulle være.

:fnise:

Jeg er ikke negativ, er bare oppriktig sjokkert over dette funnet. Og det finner jo bare mer og mer: 9.000 innlegg i løpet av ett år i disse trådene??

Jeg skjønner ikke hva du ble så sjokkert for :klø:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_enig_*

Det gjør jeg! Kan bare forestille meg hvor trasige de menneskene som har titalls tusener av innlegg i ordleker på et kvinneforum er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg! Kan bare forestille meg hvor trasige de menneskene som har titalls tusener av innlegg i ordleker på et kvinneforum er.

Og jeg kan bare forestille meg hvordan du er...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fortsatt like sjokkert
Jeg er sjokkert over at man blir sjokkert over at folk driver med ordleker. :)

Hvordan kan man bruke tid på dette? Og hvordan kalle det "lek"? Si et navn så skal nestemann si et navn som begynner på bokstaven det forrige navnet sluttet på. Trodde ordleker skulle være utfordrende og morsomme, ikke: Adrian -Ninni - Ingrid -David. Og dette over titalls sider.

Men jeg er jo rar da sammenlignet med dere som synes det er helt normalt å skrive 9.000 innlegg i året på dette. Hvem har rekorden på dette foresten?? Noen høyere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man kan bruke så mye TID på dette! :sukk:

Spørsmålet er heller hvordan noen kan bruke så mye tid på å gruble over at andre bruker tid på dette.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

jeg er så godt som aldri inne på dette forumet, og er heller ikke typen som bruker tiden min på å leke ordleker. Men det vil vel ikke si at det jeg bruker tiden min på, er så mye riktigere, sånn i den store sammenhengen?

vi er alle forskjellige, og takk og lov for det. Noen av de som synes ordleker er morsomme, kan være folk jeg overhode ikke snakker med på kg, men det kan godt være mennesker jeg har knallkjemi med irl, og som jeg synes er smarte, oppegående mennesker med interessante liv.

At de velger å bruke noe av tiden sin på ordleker på ett kvinneforum, synes jeg ikke er så mye mer galt en alle de som bruker tid på kryssord eller sudoku... jeg mener, det er da ikke noe mer meningsfyllt? Likevel bruker mange tid på dette, i tillegg til alt annet man gjør.

kalles vel kanskje en avkobling, det har de fleste av oss, på en eller annen måte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...