Gå til innhold

Leie duker?


Ape

Anbefalte innlegg

Hei! :hallo: Jeg er ny her inne, å starter med en gang med et spørsmål jeg da. Hvor kan jeg få leie BILLIGE duker til bryllupet? Det jeg har funnet er så himla dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har konkludert med at IKEA er billigere enn å leie.

Hva kjøper du på Ikea da? Jeg vet mange bruker metervare som de klipper til selv, men det blir noen meter så det er dyrt det også synes jeg. Har sjekka å må betale 49 pr meter for at det skal være hvitt. De hadde en til 19,- men det var ubleika å det synes ikke jeg er noe fint. Ser ut som om jeg ender opp på papirduker :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjøper du på Ikea da? Jeg vet mange bruker metervare som de klipper til selv, men det blir noen meter så det er dyrt det også synes jeg. Har sjekka å må betale 49 pr meter for at det skal være hvitt. De hadde en til 19,- men det var ubleika å det synes ikke jeg er noe fint. Ser ut som om jeg ender opp på papirduker :sur:

Vet ikke hva prisene på leieduker ligger på...

Men så noen duker på Nille som var veldig fine, tror det var teflon, de kostet 149,-.

Vet ikke hva ditt budsjett ligger på da eller hvordan dere legger opp festen, men tror jeg ville strukket meg langt for å unngå papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo faktisk papirduker i mange kvaliteter nå i dag da.

Finnes i dag mange kvaliteter som ser ut som vanlig duker iallefall helt til man søler på de. ;)

Var jeg deg ville jeg sjekket litt rundt og sett på papirdukene iallefall.

Mye å velge i til en overkommelig pris :tommel:

Vi har valgt dette selv og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Vi kjøpte duker i metervare på JYSK. Hvite med litt struktur i, ganske elegante. De kostet 299 for 5 meter.

Planen vår er at dukene kan være innen familien og brukes til mange flere festlige anledninger senere (dåp, konfirmasjoner, bryllup osv...) Så viss hele slekta spleiser kan det bli ganske billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at de leier ut duker hos Løiten lys hvis du har det i nærheten....vet ikke hvor mye det eventuelt koster da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo: Jeg er ny her inne, å starter med en gang med et spørsmål jeg da. Hvor kan jeg få leie BILLIGE duker til bryllupet? Det jeg har funnet er så himla dyrt!

Vi kjøpte faktisk.(eller dvs mamma gjorde :sjenert: )

Hun kjøpte hvite duker på KID, slike strykefrie. Hun kjøpte 9 stk av den største typen og havnet på ca 1000 kr.(Var 30 % avslag)

De vi fikk låne her i byen var mye dyrere, tror det billigste alternativet havnet på 1200 kr. Lokalet vi leide hadde også duker vi kunne låne, men å rense de kostet ca 1000 kr.

Nå er det greit å ta med at mamma har mange barnebarn, så dukene er blitt godt brukt i dåper og konfirmasjoner.

Hadde ikke villet ha papirduker, det blir litt simpelt synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte dunicel duker på Maske:) 500 kr for 25 meter:) De er tykkere og mer lik vanlige duker enn vanlige papirduker:)

Hva er Maske? Finnes det i Trondheimsområdet?Det er en pris som kan være overkommelig. Vi skal ha 35 bord til gjestene + gavebord og kakebord, så jeg trenger noen meter kan man si. Derfor vil 299,- for 5 m bli litt i overkant! Har aldri hørt om dunicel jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...