Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Men du, det er meget positivt! Hadde det vært en sa ville det ha kommet mer rimelig raskt! Så tenker at dette var helt uskyldig!!🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ringte legen og sa at jeg har fått time til ul klokka 14. Oooh, jeg gruer meg så! Også må jeg reise alene i tillegg siden mannen er på jobb langt unna.

Må kvinne meg opp og tenke positivt. Kommer til å fossgråte uansett. 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh alt var bra joo! Fikk se et lite hjerte som slo og en perfekt liten klump som er på vei til å bli en baby. Og gynekologen sa "Så fin du er. Nå må du holde deg fast lille spire" og jeg er helt enig! :) uvirkelig. Fikk med bilde som jeg skal vise samboer etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Herlig herlig herlig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Spurte du hva blødningen kan skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Herlig herlig herlig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Spurte du hva blødningen kan skyldes?

Hun så ikke hvor det kunne ha kommet fra. Men tørre/skjøre slimhinner, hun sa det var vanlig med littegrann og at det ikke gjorde noe. Bærte litt tungt i går og det kunne være det. Fikk beskjed om å ta det med ro de kommende dagene.

I ettertid så kom jeg på atte jeg barberte meg jo i går.. Og kutta meg.. Hva hvis jeg blødde litt etterpå som blanda seg med utflod? :fnise: Det kan vel ikke være det liksom? Isafall sååå flaut! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, kom over dagboken din nå og vil gjerne følge deg! Herlig å se den lille spira på ultralydbildet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, kom over dagboken din nå og vil gjerne følge deg! Herlig å se den lille spira på ultralydbildet! :)

Så hyggelig! Velkommen :blomst:

Det var helt fantastisk, ja. Så tydelig at hjerte slo :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Velkommen :blomst:

Det var helt fantastisk, ja. Så tydelig at hjerte slo :rodmer:

Det må være en deilig følelse!:) vi skal ha tidlig ul neste torsdag! Kjenner jeg grugleder meg! Håper alt ser fint ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en deilig følelse! :) vi skal ha tidlig ul neste torsdag! Kjenner jeg grugleder meg! Håper alt ser fint ut! :)

Det gjør det helt sikkert! Krysser fingrene for deg. :kose: Det er så rart å se det lille hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan jo kanskje tenkes at du har blød litt innerst ved barbering også har du hatt utflod som har blandet seg. Vi håper på det! Uansett så spiller det ingen rolle - for spiren din er der 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke befriende deilig avslappende og herlig ? Man flyr rundt på en rosa sky 💖💖💖

joo.. så rart! Men helt utrolig godt 💖💖 Tror fortsatt ikke helt at det går bra, så jeg tror jeg må prøve å ta meg sammen. Skjerpe meg liksom. Har jo sett at alt er fint jo :P silly me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi sa det til svigers i dag. Skrev et brev fra baby liksom. Typ "Hei bestemor og bestefar. I dag er jeg 8 mageuker gammel og ville bare fortelle dere at jeg er til her i magen til mamma. Jeg er bare 1,18 cm og vet derfor ikke om jeg er jente eller gutt enda. " osv. Litt om å glede seg til å hilse på alle og at jeg hadde sniktittet i dag (på ul) og hadde med bilde.

De vle jo såå glade :hoppe: Også så glad for brevet. Det skulle sviger ta vare på sa hun. Heiv seg i gang med å skulle finne oppskrift til å strikke babyteppe. De sa også at de håpet det gikk bra denne gangen :) det var koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempekoselig! :) I dag våknet jeg full av symptomer igjen. Og det var en betryggende følelse.

Ogsååååå 8 uker og har et bringebær i magen! :hoppe:

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...