Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Jeg tror du har wr godt poeng der !:). De skjønner det ikkw på samme som oss kvinnene som merker forandringer med engang. Samme her - den gangen han så hjerte dunke så var det litt tøffere og mer uforventet at det gikk dårlig. Da hadde han allerede sett at det var "noe" der.

Tror sånn angelsound er tingen etterhvert. Kanskje jeg kan finne den billig på ebay. Men tror jeg vil vente litt ! Først igjennom ul og se om det er noe der! Tenk at man gruer seg så mye til det - føler st hele livet står på vent og kan forandres der og da! Det er lissom gjort på noen sekunder. Tanken er at enten blir vi vanvittig lettet eller så er det rett inn til ny utskrapning eller : uvitenhet en uke til.

Positive tanker positive tanker positive tanker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en som kostet ca 300kr tror jeg. Den har vært bra nok her i huset.

Usj ja, men det er jo sånn det er.. Alt avhenger av den ul'en. Skal dere nå snart eller har du utsatt timen? Blir spennende :) sender deg positive tanker og håper det er ett lite hjerte som slår! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal dit på mandag. Er veldig veldig i tvil. Tenker at på en måte er det lurt for å avdekke ev feil slik at det ikke går aå

Langt som forrige gang og full narkose lissom. Men på en annen side er jeg redd det fortsatt er for tidlig å kunne se noe og da vil jeg gå rundt med en intens nervøsitet igjen. Såååå i tvil. Kan ikke huske hvor tidlig jeg tok ul de andre gangene når vi så

Noe. Ble jo veldig engstelig når han sa forrige uke at de ikke så noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig i tvil hvordan man beregner alt dette. Hadde siste mens første dag 5 juli. Så litt usikker på hvor mange uker jeg er på vei slik gu regner det. Min app sier 5 uker men 4+3 i parentes. Litt usikker om jeg da skal tolke 5 uker eller 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer vel med 4? Jeg hadde mens 2 juli og jeg har 4+6. Men jeg er ny på det jeg også:) mulig det regnes at man er inne i uke 5? Men fullgått 4 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen usikker nå.

I natt har jeg nesten ikke sovet. Heg våknet av at jeg måtte på do, som alle andre netter, men hadde NULL ømme pupper!!! Og de pleier å være super ømme om natta! Da starta det søvnløse mareritt! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen usikker nå.

I natt har jeg nesten ikke sovet. Heg våknet av at jeg måtte på do, som alle andre netter, men hadde NULL ømme pupper!!! Og de pleier å være super ømme om natta! Da starta det søvnløse mareritt! :-(

God morgena, mine pupper har gert litt av og på ømme. Men forstår bekymringen din.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det samme er gjeldende for meg også. Men har dine plutselig vært tilnærmet normale også tilbake igjen til ømme? Mine har lissom vært ømme og tunge og sprengte. Om natta har de vært såååå ømme at det gjør vondt når jeg reiser meg opp. Aå klart er de noe ømme når jeg trykker på dem, men langt i fra slik de var.

Har googlet en del og leser at det mest sannsynlig er normalt. Jeg håååper det. Takler ikke et nytt nederlag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det vert sånn at når jeg tar av BHen så gjør det skikkelig vondt. Der er så tunge og ømme. Men et bar kvelder har det vert slik at jeg nesten ikke kjenner det. Før jeg fikk positiv test så tenkte jeg at jeg ikke var gravid allikevel da...

Tenker du å oppsøke lege å måle HCG? Er nok helt fint, men forstpr du er redd med tanke på alt du har vert gjennom!

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått svar på

Hcg prøvene mine i utgangspunktet så legen skulle ringe meg i disse dager uansett. Pluss ul på mandag. Avventer og håper skjebnen er med mwg og gir meg mine ømme pupper tilbake i kveld :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine var veldig av og på i begynnelsen.. Når jeg tenkte: åh nei, nå er de ikke ømme lenger var de ikke ømme.. Og så om jeg glemte det litt så stakk det plutselig skikkelig i.. Ikke til å stole på det der :sjenert: prøv å tenk positivt og gled deg over at det er en liten spire som har slått seg ned.. Tror det at du evt klarer å ha det rolig og godt inni deg øker sjansene for at det skal gå bra :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg tror også det er er poeng! Så lenge jeg beholder roen i kroppen så vil det nok påvirke frøet mitt mer enn jeg aner.

Men !! Legen min ringte i stad med svar på hcg fra forrige uke pluss fra mandag og de var veldig gode med god økning!!!!!!!! Jeg kjente jeg ble ti kilo lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg tror også det er er poeng! Så lenge jeg beholder roen i kroppen så vil det nok påvirke frøet mitt mer enn jeg aner.

Men !! Legen min ringte i stad med svar på hcg fra forrige uke pluss fra mandag og de var veldig gode med god økning!!!!!!!! Jeg kjente jeg ble ti kilo lettere!

Så kjekt å høre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting jeg lurer litt på er om det er flere enn meg som har vannaktig utflod? Ev om dette henger sammen med crinone. Jeg har veldig mye ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer er nok vanlig men minn er veldig vannaktig. Får

Håpe det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre legen, ser det står på felleskatalogen at vaginal irritasjon er en bivirkning men står ingenting om utflod.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...