Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Wææ, nå fikk jeg tårer i øynene! Hormonell much? Men det er også noe av det jeg ser veldig fram til. Og ikke minst første møte mellom baby og pappan sin

Haha, godt å høre jeg ikke er eneste :nigo: Jaaa, det gleder jeg meg også til, jeg håper egentlig gubben feller ett par tårer når lillemor kommer ;)

Jeg også gleder meg så mye foR tiden. Men jeg har jo en evighet igjen det nermer seg jo veldig for din del Lilleninja

Hehe, ikke si sånt :sjokkert: Begynner å bli stressa, selv om jeg gleder meg veldig til å møte henne :) Vurderer å vaske stellekommoden, sånn at jeg kan vaske babytøy rett over jul ^^

Så bra du følte du fikk noe ut av jordmortimen.

Amming er veldig koselig. Også er de så søte når de er litt eldre, sånn fire-fem måneder gammel. Hvis jeg pratet til O når han diet, så så han opp på meg og mistet sugetaket fordi han smilte sånn. Det var så fint.

118 er ikke mye i overtrykk det da, men dersom du vanligvis har mellom 100 og 110 så har du vel vært litt småstresset når du har vært der før. Jeg pleier å ligge på rundt 115/65.

Ja, omsider var det så koselig som alle skal ha det til, og jeg hadde ingen problemer med å være der i en hel time :nigo:

Aww, det høres jo bare skjønt ut :nigo:

Eneste jeg egentlig "gruer" meg til med amminga er å måtte brette ut puppa foran svigers :fnise: Det blir bedre når jeg har lært meg å gjøre det litt diskret da! :P Og hvis noen av de i familien blir sånne som skal se på babyen mens hun ammes... Sånn, på VELDIG nært hold.. :P Det syns jeg er litt sært :P

Nei, det er absolutt ikke for høyt, men det var nesten litt morsomt, for hvis jeg lurte på når jeg sist var hos jordmor så gadd jeg ikke å se der de skriver initialer, jeg så på blodtrykk-kolonnen :fnise: Myye mer avslappet hos legen, frem til nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg/vi har forresten bestilt et babynest nå :) Jeg vant et gavekort på 150 kr til en facebookside (i en sånn adventskalender), og hun tar bare 450 for babynest (500 med blonder) og 100 kr i frakt :) Så da blir jo totalprisen vår 450 kr etter å ha trukket fra gavekortet :nigo:10592807_755064954534591_689220201880197
Et sånt et skal vi ha, men med blonder rundt kanten også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det blir nyttig :jepp:

Og så er det både kjempesøtt og kjønnsnøytralt nok til at vi eventuelt kan bruke det hvis vi skulle få en gutt noen gang også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint babynest :rodmer: har sydd selv jeg. Tenkte å sette på blondekant og rosa sløyfe når vi er mer sikker på at det er jente. (Eller blå til gutt. Babynestet jeg lagde er jo helt nøytralt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du mulighet til å sende link til hun som syr? Er det samme som sydde for Solstråla?

Hun heter Lillegull på facebook :)

https://www.facebook.com/pages/Lillegull/443772835663806

Aaaner ikke :fnise:

Fint babynest :rodmer: har sydd selv jeg. Tenkte å sette på blondekant og rosa sløyfe når vi er mer sikker på at det er jente. (Eller blå til gutt. Babynestet jeg lagde er jo helt nøytralt :)

Wow! Så flink du er, da! :) Jeg hadde nok problemer med å sy en lapp på ett skjerf, så tok ikke sjansen på å lage babynest selv :fnise: Det høres veldig kos ut å ha laget selv da, og å pynte det litt med blonder og sløyfe :)

Sååå fin!! Babynest ja.. Det har jeg ikke tenkt på. Drt er kanskje nyttig å ha.

Jaaa :nigo: Jeg tenker det er kjekt å ha :) I vogga/sprinkelseng for å få det litt lunere, og hvis jeg vil ha henne i sofaen med meg, så føles det litt tryggere :) Hun kan ligge i babynest mellom beina mine på sjeselongen ^^ Synes det ser så koselig ut når de ligger nede i sitt lille rede :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestilte et babynest som hun allerede hadde laget? Eller valgte du farger og mønstre selv?

Jeg fant det bildet jeg la ut lenger opp i mappen hennes med babynest hun hadde laget før :) Så sendte jeg bare bildet og sa at jeg ville ha ett sånt, bare med blonder på :nigo: Men vil tro man kan be om spesifikke farger eller mønster også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg vekt av at gubben strøk meg på armen ^^ Det var en ordentlig koselig måte å våkne på, selv om jeg egentlig ikke trengte å våkne enda.. :P Når han var ferdig på jobb dro vi på butikken og handlet siste rest vi trengte til middag :) Lasagne med salat var på menyen i går :nigo: It was tasty! :)

Planen for i dag er å få vasket gulv og badet. Har startet med rydding inne på badet allerede, i skapene og i noen "baljer" jeg har utstyr i under skapene (lite bad, få skap) :) Vasket dusjen også, sånn at jeg fikk tømt den siste resten av Jif Baderom jeg hadde igjen :fnise: Håper bare kroppen min greier å vaske gulvene! Glad vi har liten leilighet nå :)

Ellers så er jeg sur på gubben i dag.. Jeg sa jo til han i går at planen var å få vasket i dag, sånn at jeg kan pynte i morra, og jeg regnet jo med at han skjønte at jeg trenger hjelp til det (Han sa også at "VI" kunne vaske i dag).. Men han var våken helt til 5:30 i morges.. Og forrige helg ble han sur fordi jeg vekte han, for noe av det beste med helger/fri var å "våkne av seg selv". Forrige helg vekte jeg han forresten klokka 14 :dry: Så nå kan jeg liksom ikke vekke han i dag, så jeg får bare vaske osv selv... Skulle også hatt ut en eske med vhs-filmer i boden, så jeg får vogna inn dit, så hvis han ikke står opp før jeg er ferdig å vaske resten av rommene, så må jeg bare flytte den eska selv.. (Vogna står på gjesterommet nå, og storesøsteren min kommer søndag kveld, så jeg må få ut vogna til da.. Men er jo kjekt å komme seg frem når jeg skal pynte også!) Må også egentlig ha hjelp til å få ned julepynten, men i verste fall får jeg gjøre det også selv :dry: Heldigvis vet han at det ikke blir sånn her når lillemor kommer!

På den positive siden, så er jeg 33 uker på vei i dag :strix: Nå var vel ikke lillemor ekstremt prematur lenger hvis hun kommer, "bare" prematur? :) Hun får fortsatt holde seg inne, selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker! Om 4 uker kan hun komme og regnes som "til termin"! :sjokkert: Det er jo helt utrolig hvor fort det kjennes som om tiden har gått nå som vi nærmer oss slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, tenk på det! :sjokkert: Jeg synes det har gått ganske fort, nå når jeg innser at det er under to mnd til hun er her ... :P Men samtidig føles det som en EEEVIIIGHEEET siden jeg fikk positiv test :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kom på en bra ting til jeg ikke har skrevet her! :) Jeg spurte farmoren min (kaller henne mor) om oppskrift på gommen hun lager, for jeg har hatt lyst på den i flere mnd.. :P Så ringte hun meg i går og skulle gi meg oppskrifta, så sa hun at hun hadde gomme på kok, så hun skal sende meg både gomme, hjemmelagde fiskekaker og hjemmelaget kjøttrull i posten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker!!

Tiden flyr nå.. Synes heller ikke det er lenge siden jeg kjøpte graviditetstest og den viste seg å være positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 33 uker! :D Hoho, vi er flere som ikke er overbegeistret for mannen i huset i dag... :ler: Husvask, julegavehandel og baking er bare noe som står på programmet, og så begynner han å mase på meg for at jeg skal få det gjort. Hadde lett gjort det om jeg ikke hadde fått influensa over natta, han sitter derimot bare og godter seg i sofaen med The julekalender på opptak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper mannen viser seg fra en litt bedre side i dag! Og være oppe til 05:30 og sove hele dagen :hakeslepp: Det hadde ikke blitt godtatt her :P Hvis han ikke står opp og ordner han og, så får du helle bøtta med vaskevann over ham og vekke ham på den måten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 33 uker!!

Tiden flyr nå.. Synes heller ikke det er lenge siden jeg kjøpte graviditetstest og den viste seg å være positiv.

Ja, hipp hipp :jepp: Nå går det fort, ja! :)

Hurra for 33 uker! :D Hoho, vi er flere som ikke er overbegeistret for mannen i huset i dag... :ler: Husvask, julegavehandel og baking er bare noe som står på programmet, og så begynner han å mase på meg for at jeg skal få det gjort. Hadde lett gjort det om jeg ikke hadde fått influensa over natta, han sitter derimot bare og godter seg i sofaen med The julekalender på opptak :P

Haha, såpass! :P Godt vi ikke var alene om det, ja :P

Hurra for 33 uker! :hoppe:

Forstår godt du blir sur på mannen!! Det hadde jeg også blitt!

Hipp hipp :nigo:

*Tommel opp*

:kose: Håper mannen viser seg fra en litt bedre side i dag! Og være oppe til 05:30 og sove hele dagen :hakeslepp: Det hadde ikke blitt godtatt her :P Hvis han ikke står opp og ordner han og, så får du helle bøtta med vaskevann over ham og vekke ham på den måten :lur:

Han stod faktisk opp klokka 12 cirka :sjokkert: Da hadde jeg rukket å spise frokost, rydde i skapene og vaske dusjen :P Så nektet han meg faktisk å vaske gulv, positivt overrasket av det :fnise: Nå er alle gulvene vasket (unntatt gulvet nedfor hans side av senga, som ser helt jævlig ut, men der har jeg gitt opp!) :) Så har jeg vasket vasken på badet og doen også :nigo: Og fått vogna ut i boden (etter at han hadde tatt ut litt ting derifra)! :)

I morra blir det pyyyntiiiings :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...