Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

:ler:

Det er jo ikke noe problem, annet enn at jeg tenker at de jo må tenke at den jenta der så ut som en gutt? :fnise:

Jaja, J brydde seg katta, han bø-et til dem og lo rått, seg sjøl lik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns J ser ganske guttete ut, jeg da :P

Men nyfødte ser skikkelig kjønnsnøytrale ut, synes jeg, så hvis jeg går bort til en ganske fersk baby og den har nøytrale klær på seg så blir det sånn "Åååh, så søt liten...... baby!" :fnise:

Lillemor skal ha maaaasse rosa på seg så det ikke er tvil, hvertfall når hun er kjempeliten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitter jeg i sofaen og tenker på alt jeg burde gjøre? Hvorfor er rumpa mi så tuuuung i dag?

I natt sov ungene godt, men jeg kom meg ikke i seng før klokka tre (!!). Så i dag er jeg trøtt og lat og litt usikker på om det blir jul før et stykke ut i januar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene sover godt så skal du også sove godt vet du....selv om det frister å gjøre så mye når ungene sover og du er våken....

Joda, det er godt å gjøre noe når ungene ikke kan forstyrre. Det er enda seks dager til julaften så det klarer du nok helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene sover godt så skal du også sove godt vet du....selv om det frister å gjøre så mye når ungene sover og du er våken....

Joda, det er godt å gjøre noe når ungene ikke kan forstyrre. Det er enda seks dager til julaften så det klarer du nok helt fint :)

Ja, i dag tok jeg en dupp mens ungen sov, det var deilig! Og nesten uten dårlig samvittighet ;)

:overrasket: Hva gjorde du oppe halve natta?? Du la deg halvannen time før R mente det var morgen her... :fnise:

:ler: Jeg er et så utprega b-menneske at alle cellene i kroppen min rooper at jeg skal sitte oppe på natta. Må trosse det hver kveld for å legge meg. Og er aldri i seng før midnatt, nesten uansett... Men den dagen var jeg på trening til midnatt, og så gikk bare tiden etter det. Hehe, jeg kan på mange åter skylde meg sjøl for zombietilværelsen som har rådet en stund, for å sid et sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På trening til midnatt?! :overrasket: For det første: er du sprø? :ler: For det andre: er det virkelig åpent så lenge?

Skjønner at jeg er et A-menneske (som bare liker å sove lenge) når jeg leser om sånne tilstander. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Jeg er typen som enten på hoppe i treningstøyet og stikke med en gang jeg har våkna, eller så drar jeg som det aller siste jeg gjør på kvelden. Midt på dagen er liksom ikke min greie, tydeligvis :ler:

Når det er sagt foretrekker jeg trening tidlig på morran, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kunne aldri falle meg inn å være oppe så lenge. :P Er nok mer sånn som Sushi, A menneske som liker å sove lenge. :P Litt lenge da, får aldri sove til mer enn 0830 i helgene når det er min tur, men ekte A-mennesker står vel opp 06-07 de. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ KOM JEG NETTOPP HJEM FRA TRENINGS, DAMER! :nigo::ler:

Aaah, en skikkelig digg treningsøkt, og så ble jeg nekta å kjøpe nikotin- og tobakksfri snus på butikken fordi jeg ikke hadde med leg. Jeg bare "E du særiøs?" :ler:

Jeg gikk derfra med et smil uansett jeg, sjøl om snusen måtte bli igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har blitt spurt om leg på polet (for å kjøpe øl og vin, ikke tequila) mens jeg hadde mann, treåring og baby på slep. Tok det som et kompliment! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ KOM JEG NETTOPP HJEM FRA TRENINGS, DAMER! :nigo::ler:

Aaah, en skikkelig digg treningsøkt, og så ble jeg nekta å kjøpe nikotin- og tobakksfri snus på butikken fordi jeg ikke hadde med leg. Jeg bare "E du særiøs?" :ler:

Jeg gikk derfra med et smil uansett jeg, sjøl om snusen måtte bli igjen :ler:

:ler: Jeg har blitt spurt om leg på polet (for å kjøpe øl og vin, ikke tequila) mens jeg hadde mann, treåring og baby på slep. Tok det som et kompliment! :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ KOM JEG NETTOPP HJEM FRA TRENINGS, DAMER! :nigo::ler:

Aaah, en skikkelig digg treningsøkt, og så ble jeg nekta å kjøpe nikotin- og tobakksfri snus på butikken fordi jeg ikke hadde med leg. Jeg bare "E du særiøs?" :ler:

Jeg gikk derfra med et smil uansett jeg, sjøl om snusen måtte bli igjen :ler:

Skjønner han godt jeg! Supersmashinghot mama! :sexy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har blitt spurt om leg på polet (for å kjøpe øl og vin, ikke tequila) mens jeg hadde mann, treåring og baby på slep. Tok det som et kompliment! :P

Hehehe, ja, det må man jo! :ler:

Skjønner han godt jeg! Supersmashinghot mama! :sexy:

:sjenert: Takk! Og du og og sånn!

Begynner å føle meg litt mer som meg sjøl igjen, liker det! :nigo:

Galskap å trene så seint :ler: men heller sen trening enn ingen trening da kanskje :vetikke: flink er du ihvertfall!

Digg å trene sent :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt vi er forskjellige :fnise: Jeg liker best å trene enten på formiddagen eller tidlig ettermiddag. :jepp: Etter kl 20 så er det bare kjipt, og tidlig på morgnenen er jeg så sløv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perioden jeg trente så likte jeg best å trene sånn mellom 06-08. Lite folk også var man ferdig med pliktene tidlig :nigo:

Du er bare superflink altså! Også midt i juletider, kjenner sånn ca ingen andre som hadde peisa på med trening nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er forskjellige :fnise: Jeg liker best å trene enten på formiddagen eller tidlig ettermiddag. :jepp: Etter kl 20 så er det bare kjipt, og tidlig på morgnenen er jeg så sløv. :P

Så lenge en gjør det så ere vel shit samma. ;)

Den perioden jeg trente så likte jeg best å trene sånn mellom 06-08. Lite folk også var man ferdig med pliktene tidlig :nigo:

Du er bare superflink altså! Også midt i juletider, kjenner sånn ca ingen andre som hadde peisa på med trening nå :fnise:

Taakk, det er dødsgøy å se resultater, har skjedd veldig mye med kroppen allerede, og jeg liker'e. Blir ikke lettere, men det er ikke fokus akkurat nå heller, det får komme senere tenker jeg. Nå koser jeg meg bare :nigo:

***

I dag har jeg vært på kino med størstefisen min :hjerte: Så Karsten og Petra, den var veldig søt. :) Da eg kom hjem hadde mannen vaska og rydda skikkelig her (etter å ha fått klar beskjed :ler: ), så nå er det fint og julete her. I morra er det siste innspurt, jeg og T har satt av hele dagen, L skal i barnehage og J til farmor, og så er vi ferdig og da kan jula bare komme :hjerte:

Nå er jeg straks på vei på trening, og imens skal mannen lage kolakaker. Ble ikke så veldig mye baking på meg i år, men det er egentlig greit. Vi spiser ikke så mye av det uansett, det blir lett bare liggende til det hives uti januar en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei julekaker blir gjerne ikke spist så mye av. Da er det mye bedre med rundstykker, julebrød og slikt synes nå jeg. :jepp:

Ha ei fin trening! Er imponert jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...