Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Så koselig med tilig ul! Hvor mange uker vil du være da? Jeg hadde ul når jeg var 10+6 og var så sjokkert over den lille! Så fin og et perfekt lite menneske! :laugh:

Jaa, vi gleder oss stort! :) Er akkurat 10+0 den dagen.

Åååå, det høres så herlig ut! Håper så iiiiinderlig det er et levende liv der inne :)

Godt å lese at bekkenet ditt er blitt bedre :)

Ha en fin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, vi gleder oss stort! :) Er akkurat 10+0 den dagen.

Åååå, det høres så herlig ut! Håper så iiiiinderlig det er et levende liv der inne :)

Godt å lese at bekkenet ditt er blitt bedre :)

Ha en fin helg! :hug:

Ingen følelse som kan matche den når du ser en liten baby. Helt urolig! :lillesky:

Det er nok liv der inne ja! Men jeg var akkurat som deg, trodde nesten ikke på det før jeg så det med egne øyne!

Ha en fin helg du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen følelse som kan matche den når du ser en liten baby. Helt urolig! :lillesky:

Det er nok liv der inne ja! Men jeg var akkurat som deg, trodde nesten ikke på det før jeg så det med egne øyne!

Ha en fin helg du også :D

Åh, jeg gleder meg sånn! 8 dager igjen bare. :fnise: Godt å lese at det er normalt å ha litt noia for om det lever en liten skapning der inne. Kjenner jeg gleder meg veldig til å få bekreftet enten den ene eller andre veien, selv om jeg så klart håper av hele mitt hjerte at h*n lever!

Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid enda heller, så tror nok en UL vil hjelpe på dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke! Nå kommer mannen snart hjem. 30 dager borte fra hverandre er leeeenge! :)

Er fortsatt helt hinsides kvalm. Spist 2 middager på 11 dager. Kjenner jeg er litt bekymret for dette. Skal heeeldigvis til legen i morgen, han ble jo syk forrige timen min så fikk ikke gått. Er så spent på toxo blodprøven da vi har katt. Håper virkelig jeg har hatt det!

Jordmor til mandag og UL om 8 dager. Herregud jeg gleder meg, men er også veldig spent på lille der inne.

Må veeeldig snart komme meg på butikken for å kjøpe nye bukser og bh´er. :ler: Trodde ikke det "problemet" skulle melde seg så fort. :fnise:

Jeg får vel avslutte skravlingen min her.

Ønsker alle en riktig fin uke! :)

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si tiden har gått fort! Føler mannen din nettopp reiste og at du nettopp fikk positiv test :ler: Men du nærmer deg 12 uker nå :D

Ønsker deg alt godt boks <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si tiden har gått fort! Føler mannen din nettopp reiste og at du nettopp fikk positiv test :ler: Men du nærmer deg 12 uker nå :D

Ønsker deg alt godt boks <3

Syns det har gått fort-sakte :ler: Men ja, sykt å være 9 uker på vei og nærme seg de magiske 12.

Takk for det søte Miia.

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det bra :) hadde EL for noen dager siden trooor jeg, så vi får bare vente å se :ler: tenkte jeg skulle oppdatere i dagboken snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra :) hadde EL for noen dager siden trooor jeg, så vi får bare vente å se :ler: tenkte jeg skulle oppdatere i dagboken snart ;)

Så bra! Gleder meg til å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ul ja :D er nok helt vanlig å være engstelig og spent på om det er liv, men det er klart det er det :D gleder meg til update:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ul ja :D er nok helt vanlig å være engstelig og spent på om det er liv, men det er klart det er det :D gleder meg til update:D

Takk for gode ord fineste Fionel! :)

Om en har vi hatt UL nå, blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen.

Hadde ikke antistoffer for Toxo, filler´n :( Hadde SÅ håpet at jeg hadde hatt det så jeg slapp å være småstresset over katten og doen hennes. Men men, må bare gjøre det beste ut av det :)

Føltes surrealistisk å sitte der med legen og fylle ut helsekortet. Er så glad i dag.

Han beroliget meg med at det at jeg ikke spiser så mye ikke gjør noe, så det var deilig. Men håper virkelig at denne kvalemn har tenkt å gi seg snart!

Iiiik, i dag kommer mannen hjem. Gleder meg sånn til å få han hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å skaffe oss hannkatt etter vi har fått flyttet. Hmmm. Kanskje det ikke er så lurt?

Kos deg resten av dagen med mannen tilbake, synes han kan stelle pent med deg så lenge som han har vært borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å skaffe oss hannkatt etter vi har fått flyttet. Hmmm. Kanskje det ikke er så lurt?

Kos deg resten av dagen med mannen tilbake, synes han kan stelle pent med deg så lenge som han har vært borte :)

Så lenge mannen din kan tømme kattedoen eller pus går på do ute så skal det ikke gjøre noe. Legen sa at jeg helst ikke burde røre doen i det hele tatt, men jeg har jo ikke store valget når han er borte 30 dager av gangen. Så jeg bruker hansker, rører ikke noe som helst rundt meg og vasker og spriter hendene godt når jeg er ferdig. Så det går nok heelt fint. For å si det sånn **M**, jeg har hatt katt i 10 år, spist masse ganske lite stekt kjøtt både i inn-og utland, og jeg har ikke fått det. Så det virker jo som om det skal veeeldig mye til for å få det, men allikevel lurt å være føre var tenker jeg :)

Ville ikke tenkt noe over det hvis dere ønsker dere katt :) Har du sjekket deg for toxo forresten?

Ja, han har lovet meg full oppvartning den mnd han er hjemme så jeg gleder meg veeldig til det! :) Skal hente han på flyplassen kl 10 i kveld, gleeeder meg til å krype inntil han i natt! :)

Ha en fin dag **M** :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sent svar :) men har ikke sjekket meg for det. Hadde katt helt til i august, men hun kom aldri hjem :( buhu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent svar :) men har ikke sjekket meg for det. Hadde katt helt til i august, men hun kom aldri hjem :( buhu

Bare be legen ta blodprøven neste gang du er der :)

Ånei, så trist at pus ble borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at toxo-testen ikke gikk som du håpet :frown:

Nå må du kose deg med kjæresten din som endelig har kommet hjem til deg :strix:

Håper formen din stabiliserer seg snart, godt at legen kunne berolige deg.

Ha en fin dag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd at toxo-testen ikke gikk som du håpet :frown:

Nå må du kose deg med kjæresten din som endelig har kommet hjem til deg :strix:

Håper formen din stabiliserer seg snart, godt at legen kunne berolige deg.

Ha en fin dag :smilyblomst:

Ja, det var kjedelig. Men men, det ordner seg :)

Jaaa, det er helt fantastisk å ha han hjemme igjen :ler: Skal nyte hvert sekund.

Håper også formen stabiliserer seg snart for jeg er så suuuulten. Hehe.

Ha en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg sånn! 8 dager igjen bare. :fnise: Godt å lese at det er normalt å ha litt noia for om det lever en liten skapning der inne. Kjenner jeg gleder meg veldig til å få bekreftet enten den ene eller andre veien, selv om jeg så klart håper av hele mitt hjerte at h*n lever!

Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid enda heller, så tror nok en UL vil hjelpe på dette :ler:

Helt normalt! spent å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i går var vi å så lille knøttet på tidlig UL. Det er det mest fantastiske jeg noensinne har gjort tror jeg. Turte ikke se på skjermen før hun sa at hjertet slo, snakk om hundre kg av skuldrene da :fnise:

Lille vennen satte i gang å vinke med en gang vi fikk se h*n på skjermen. Sprellet og "hoppet" rundt der inne. Vakkert! :hjerte: :hjerte: Var så herlig med mannens reaksjon for der poppet det jammen opp noen tårer i øyekroken! Fine mannen :hjerte:

Fikk med et bilde hjem, men det ble ganske dårlig i forhold til det vi så. Men det spiller ingen rolle, vi fikk jo se lille vennen!

Kjøpte min første mamma-bukse i går også for buksene begynner å bli greit ubehagelige. Må si jeg ble positivt overrasket over hvor ufattelig gode de var å ha på. Myye bedre enn mine andre jeans :ler:

Nå er det bare å gleeede seg til ordniær UL om 8 uker.

Ha en fin dag alle KG´ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, så gøy! Det er så vidunderlig at du har ett lite knøtt i magen, som skal vokse og faktisk bli ett menneske :rodmer:

Det blir spennende å se om du har en jente eller gutt inni der :smilbla:

Kos deg i mammabuksene dine, og ha en fin dag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...