Gå til innhold

stressa mor brygger på nok en bekymring


Kvakk

Anbefalte innlegg

Oul i uke 21? Er det ikke mellom 18-19 det pleier å være? :klo:

Tror det er under "ris, ros og spørsmål" eller noe slikt man kan be om å flytte den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var sen ultralyd ja! Jeg hadde i uke 17 fordi termin ikke var helt korrekt, og det var jo i tidligste laget for en oul - men uke 21 hørtes sent ut. Men går nok bra det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har oppdaget dagboka di før nå! Gratulerer så mye med nummer to på vei! :nigo:

Du kan sende PM til en moderator/admin eller poste på Ris og ros, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo, ja, nei, ikke vært så aktiv denne gangen, (merkelig.. med en ettåring)

sånn, da blir den flytta snart, juhu, rett skal være rett

også har jeg blitt sjuk. ja, sjuk, man kan faktisk være gravid OG sjuk, selv om graviditet er en normaltilstand.

kjempenormalt, å ikke kunne ta NOE for det, som legen sa, hold deg i ro og host det ut.

ja, det er lett.. nevnte jeg ettåring? som er ufattelig mammadalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er gravid "samtidig" med to andre jeg kjenner, begge 3-4 uker kortere på vei.

Den ene begynte å blø, og jeg fikk informasjonen, og forsøkte å holde meg nøytral og realistisk, altså, ikke gi noen "falske forhåpninger" men heller ikke male fanden på veggen. Vendinger som "det kan jo være hva som helst" og "man må bare vente og se" osv ble brukt.. "ta det med ro.. osv"

Det gikk ikke bra for hennes del, faktisk veldig dårlig, sykehus og hasteoperasjon involvert.

Har ikke snakket med henne etter dette skjedde, men jeg er veldig dårlig til å snakke om ting, men det er jo klart jeg må finne noe å si, samtidig som jeg skjønner jo at det nok blir kjipt å se meg ofte med voksende mage. :\

Treffer henne igjen på mandag eller tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har klart å ikke si noe dumt ennå! godt er det

--

usikker på ukene, var på UL den 10/11, da sa hun akkurat 12 uker på vei, men så har legen skrevet 26/5 som termin, men da er det jo flere dager feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hva gjør man når man vil lese for ungen og ungen bare river sider ut

har hittil bare testa med ting jeg ikke er redd for (ukelader) og ting som ikke kan ødelegges enkelt, men han river jo i sidene.

også sier alle sånne mamma-sider at hvis man ikke leser for ungen er man håpløs og ungen blir dum uten fantasi.

jeg vil jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo sånne pappbøker? Vi har en del av dem. Så peker jeg og sier hva ting heter, hva dyr sier, sier regler, synger osv. Krysser fingrene for at det ikke ødelegger ungene mine helt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaa, skal begrense bruken da, men det er så fint når man blir rimelig skeptisk

OG, jeg kjenner ikke spark, jeg kjenner det ikke, må vente til baby blir stor nok til å SE det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, og selv om jeg ikke skal ha fler barn, så går det jo sikkert å selge den

fikk en ball i magen igår, var kvalm i to timer og syns det gjorde veldig vondt, men den landa jo mer der man gjør den heimlich-manøveren enn på selve magen, men det var skummelt

også er jo "noen" som er glad i å sitte på magen til mamma.. og danse der, altså, huske opp og ned, eller reise seg opp og BOMS ned, eller sparke meg i søvne, jada, kan si jeg føler spark, men ikke akkurat fra den rette siden.

oppklaring forrige innlegg, forventer ikke å kjenne spark nå, men jeg kjenner de ikke i det hele tatt, selv om det er dagen før termin, jeg SER det, men kjenner det ikke, :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror sikkert alle det har rabla for meg, og det tror jeg jammen selv og

men igår, på badet, jeg så NOE? og kjente noe? også kjente mannen NOE

HAR det rabla?

19 +1 eller +3, ish..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja, syns faktisk jeg har kjent endel (!!!!) !!! uvant og rart, og koselig! og jeg er HELT sikker på at det er kjent utenpå...

en uke idag til UL, så spent på om den har alle kroppsdelene den trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...