Gå til innhold

6 mnd yoghurt


dr.Zhivago

Anbefalte innlegg

Har en baby 6 mnd som jeg forsøkte gi yoghurtglass fra 6 mnd. Baby tålte det ikke pg kastet rett og slett opp. Jeg trodde syrnet melk først var "lov" fra 10 mnd, men tenkte prøve siden 6-mnd på glasset. Noen som vet om det er en annen yoghurttype som selges på glass eller har lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en baby 6 mnd som jeg forsøkte gi yoghurtglass fra 6 mnd. Baby tålte det ikke pg kastet rett og slett opp. Jeg trodde syrnet melk først var "lov" fra 10 mnd, men tenkte prøve siden 6-mnd på glasset. Noen som vet om det er en annen yoghurttype som selges på glass eller har lignende erfaring?

Jeg vet man i Sverige har andre anbefalinger (melkeprodukter kan introduseres fra seks måneders alder, i Norge er anbefalingen 10 mnd), lurer på om det er derfor det står 6 mnd på noen produkter.

Kan være baby ikke tåler melk? Ville kanskje ventet et par uker og prøvd en liten skje igjen og se om det blir noen reaksjon da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nettopp. Kanskje svensk.. Han reagerer ikke på nan som han får noen ganger. Skal prøve igjen om noen uker, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...