Gå til innhold

Hjelper det å kaste opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gravid og rimelig uggen - kvalmestillende hjelper ikke. Foreløpig har jeg ikke kastet opp, er kun veldig veldig veldig kvalm.

Men føler man seg egentlig bedre hvis man kaster opp istedenfor å "holde igjen?"

Anonymous poster hash: 59f82...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var det bedre etter jeg kastet opp. Da var det bra rett å slett. Men det er selvfølgelig forskjell fra person til person

Anonymous poster hash: 9623a...ff1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For meg hjelper det å kaste opp når det blir for ille. Heldigvis har det verste gitt seg nå og blitt erstattet av intens hodepine og totalt mangel på energi. 

 

Husker det på det verste kjentes ut som et trykk som bare bygget seg opp og etterhvert klarte jeg ikke holde igjen, det bare kom. Ikke i brekninger, men nesten slik som du ser på film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjalp det, i en time eller to... Så var jeg like kvalm igjen.

Anonymous poster hash: a25cb...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg hjalp det å kaste opp. Jeg hadde kvalme og brekninger, så alternativet var å svelge det som kom opp i brekningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det å kaste opp en liten stund, før jeg ble kvalm på nytt. Det anbefales forresten ikke kvalmestillende med mindre man har alvorlig svangerskapskvalme. Det kan hende du har snakket med lege eller ikke er så nøye på det, det velger selvfølgelig selv. Tenkte bare å si det i tilfelle du ikke visste det.

Det er dessverre vanlig å være kvalm i graviditeten. Håper du blir bedre snart  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kaste opp hjalp en liten stund i allefall. For min del hjalp ingefærkapsler (fra helsekost) i kombinasjon med SeaBands fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...