Gå til innhold

Nutrilett pulver


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt Nutrilett pulver? De hadde det i matbutikker før, men idag fant jeg det hverken på Rema eller Kiwi...

Noen som vet? Ca.pris for en eske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lissi32

Vil ikke anbefale deg å bare spise pulver. Jeg studerer ernæring og vil bare fortelle deg at du mister mye muskelmasse ved å ha det som eneste ernæring. Du setter kroppen ned på 500 kcal om dagen, og går i spareblus når du begynner å spise igjen. Det betyr at den dagen du slutter på pulver vil du gå rasende fort opp i vekt igjen.

Jeg har brukt og prøvd alt, slanket meg en heil hau på å legge om kostholdet. Bruker du pulver for å erstatte et måltid, feks om man ikke klarer å spise frokost så er det bra, hvis ikke er pulverkurer noe skikkelig herk for kroppen. Jojo-slanking er en kjempebelastning for indre organer.

Følte bare for å informere litt om dette, selv om det ikke var det du spurte om, lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på Rimi til 149 kr for 15 poser. Samma pris på Ultra.

Jeg har ikke tenkt å leve kun på Nutrilett, men erstatte enkelte måltider for å få en raskere start på vektreduksjonen. Har bare mål om å gå ned 5-6 kg, og vet at trening også må til, samt spise mindre :)

Kanskje lurt å kutte ut 2 måltider pr dag?? Evt hvilke? MÅ ha frokost...har også planer om å spise mye frukt og drikke masse vann. Middag (sunn) er kanskje også greit. Heller kutte ut lunsj og kvelds-måltid og drikke Nutrilett...

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje byttet ut frokost med nutrilett, men hvis du føler du fungerer best med litt kraftigere frokost så er det absolutt ikke dumt å bytte ut lunsj og kveldsmat med nutrilett. Pass på å spise mye proteiner til middag. Rent kjøtt og fisk, eller karbonadedeig gir mye proteiner, lite fett og få kalorier. Spis mye grønnsaker til og lite ris/potet/pasta. Bruk brun ris/pasta framfor vanlig. Frukt er kjempeflott som mellommåltider og pass på å ikke bare trene kondisjon, men få inn litt styrke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på Noka for å starte en slankekur. Første uka byttet jeg ut alle(4) måltider med Noka-shake. 2. uka spiste jeg middag og drakk 3 shaker. Etter det begynte jeg å spise nesten bare mat, men mindre enn jeg var vant til. Jeg gikk ned 9 kg. på noen mnd. :) Trente også da. Men jeg syntes det fungerte godt for å komme i gang, og for å krympe magesekken, og bli vant til å få litt mindre mat i den. ;) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på Rimi til 149 kr for 15 poser. Samma pris på Ultra.

(De selger den til 39,- på Rema. Men ser nå at du ikke hadde funnet på rema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som du har tenkt, har byttet ut noen måltider med pulver. Jeg har ikke byttet noen faste måltider faktisk, men byttet ut to om dagen (spiser 4 hovedmåltider). Oftest blir frokosten byttet ut, og gjerne kvelds. Spiser salat med gode proteinkilder til lunsj og ren lavkarbomiddag. Det går kjempebra og jeg går ned i et behagelig tempo.

Skulle gjerne spist mat til alle måltider, men sykdom har satt ned matlysten dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(De selger den til 39,- på Rema. Men ser nå at du ikke hadde funnet på rema)

Hele boksen med alle de posene til 39,-??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å kutte ut 2 måltider pr dag?? Evt hvilke? MÅ ha frokost...har også planer om å spise mye frukt og drikke masse vann. Middag (sunn) er kanskje også greit. Heller kutte ut lunsj og kvelds-måltid og drikke Nutrilett...

Tips?

Bruk Nutrilettshakene som mellommåltider, og behold frokost, lunsj og middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Rema igjen idag, og fant ut at de HAR Nutrilett-pulver likevel, men ikke til kr 39.

Kosta det samme som de andre stedene: kr 149 for 15 poser...........

Lurer veldig på hvor du har sett det til 39 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...