Gå til innhold

Nutrilett pulver


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt Nutrilett pulver? De hadde det i matbutikker før, men idag fant jeg det hverken på Rema eller Kiwi...

Noen som vet? Ca.pris for en eske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lissi32

Vil ikke anbefale deg å bare spise pulver. Jeg studerer ernæring og vil bare fortelle deg at du mister mye muskelmasse ved å ha det som eneste ernæring. Du setter kroppen ned på 500 kcal om dagen, og går i spareblus når du begynner å spise igjen. Det betyr at den dagen du slutter på pulver vil du gå rasende fort opp i vekt igjen.

Jeg har brukt og prøvd alt, slanket meg en heil hau på å legge om kostholdet. Bruker du pulver for å erstatte et måltid, feks om man ikke klarer å spise frokost så er det bra, hvis ikke er pulverkurer noe skikkelig herk for kroppen. Jojo-slanking er en kjempebelastning for indre organer.

Følte bare for å informere litt om dette, selv om det ikke var det du spurte om, lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på Rimi til 149 kr for 15 poser. Samma pris på Ultra.

Jeg har ikke tenkt å leve kun på Nutrilett, men erstatte enkelte måltider for å få en raskere start på vektreduksjonen. Har bare mål om å gå ned 5-6 kg, og vet at trening også må til, samt spise mindre :)

Kanskje lurt å kutte ut 2 måltider pr dag?? Evt hvilke? MÅ ha frokost...har også planer om å spise mye frukt og drikke masse vann. Middag (sunn) er kanskje også greit. Heller kutte ut lunsj og kvelds-måltid og drikke Nutrilett...

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider