Gå til innhold

Samboeren har fått utslett på penis - utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom akkurat hjem fra en ukes ferie, og etter vi hadde hatt sex i kveld kommenterte samboeren min at han tror han har blitt allergisk mot hunden vår fordi han har fått røde prikker på magen/hoftene, der hvor hunden pleier å ligge ved han. Jeg kikket litt på disse prikkene og oppdaget plutselig at hele penishodet er fullt av små røde prikker/flekker. Han har også noen små røde flekker på forhuden og resten av penis.

Samboeren min nekter selvfølgelig for å ha hatt sex med noen andre, og fatter ikke selv hva dette kommer av. Jeg vet at kjæresten min ikke har vært ute mens jeg har vært på ferie, kun jobbet og holdt seg hjemme. Likevel er jeg redd han kan ha vært utro... :(

Noen som kjenner til slike symptomer? Må det bety at det er kjønnsykdom?



Anonymous poster hash: 0c95d...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allergisk utslett fra noe som har vært i kontakt med penis. Ny tøymykner, krem, vaskemiddel, kondom, glidemiddel, ny bokser, barberskum osv. antageligvis.



Anonymous poster hash: c3272...f62
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjærinfeksjon, som i øverste bildet, var det som først slo meg også-- Candida. Da må han få canesten salve

Anonymous poster hash: edcf9...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han dra til lege å få det sjekket. Det er garantert ikke bra å gå med uansett om det er SOS eller ikke. Fram til det er bekreftet eller avkreftet ville jeg ikke hatt ubeskyttet sex eller beskyldt han for å være utro. Sikkert festlig for han å få slike beskyldninger og ikke bli trudd om det er en allergisk reaksjon av noen slag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal dra til legen på mandag, men det er da fryktelig slitsomt for meg å gå å vente på svar. Jeg kikket rundt på nettet og det ser litt ut som candidas infeksjon, men leste også at dette smittet fra andre kvinner?

Og candidas så ut til å kun legge seg på penishodet, ikke lår også.

Frustrert TS :( Det er nesten slik at jeg vil han skal dra til legevakten for å få svar med en gang, men jeg vet de ikke tar imot ting om det ikke er akutt.



Anonymous poster hash: e387f...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Candida er ikke noe annet enn en helt alminnelig soppinfeksjon (sånn som de fleste jenter har en eller annen gang) , og sopp kan man få både på kjønnsorganer, i hudfolder og på større hudområder. Alle har candidasporer i/på seg, du også. TS - og så slår det ut og tar overhånd noen ganger, det kan komme av fukt, overdreven vask, feil såpe eller whatever. Soppinfeksjon er IKKE noe utroskapstegn per se, akkurat. Hadde det vært clamydia eller gonoré eller noe hadde jeg stresset som deg, men senk skuldrene hvis det bare er sopp. Tenk hvis mannen din hadde løpt ned legevakta og bråket på nettet dersom du hadde underlivssopp, da....

Endret av ashera
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å pust rolig TS og tenk at han er uskyldig inntil du får vite noe annet. Det blir ikke noen opptur for parforholdet om det viser seg at han er allergisk og du har skult på ham hele helgen. Bedre å late som om du er litt naiv enn å ende opp å såre din partner på en måte som kanskje blir vanskelig å rette opp i.



Anonymous poster hash: b7728...abf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du det er noe mindre slitsomt for han om du skal anklage han for utroskap fram til svaret kommer? Prøv å sett deg i hans situasjon. Du får en infeksjon, utslett eller noe og så skal han beskylde deg for å ha vært utro helt til prøveresultatet kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som de andre sier, du må ikke anklage han for noe. Han kan faktisk være så uheldig å fått noe fra sengetøyet der han bodde i ferien.. MEN...når han drar til legen så kan han jo si at legen sa hva som helst, så kanskje det hadde vært en ide at du er med til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Du kan selvfølgelig ikke gå ut ifra at han har sex med noen andre fordi han har fått røde prikker på penis. Penis kan bli infisert som hvilken annen kroppsdel, uavhengig av seksuell kontakt. Det finnes absolutt ikke noe større grunnlag for å mistenke utroskap i denne situasjonen, enn om hvis han ikke hadde hatt noe utslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er soppinfeksjon så kan du bare slappe av.

Min samboer fikk soppinfeksjon på snabben etter en langvarig penicillinkur, og da var han såpass dausjuk at han omtrent ikke kom seg utav senga. Så nei, det må ikke komme fra "andre kvinner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har fyren fått et mystisk, ubehagelig utslett og må til lege, -og det første du tenker på er deg selv og beskylder han for utroskap? Det var jo...sympatisk av deg. :filer:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har fyren fått et mystisk, ubehagelig utslett og må til lege, -og det første du tenker på er deg selv og beskylder han for utroskap? Det var jo...sympatisk av deg. :filer:

Omtrent samme tanke slo meg!

Om han hadde vært utro, tror du virkelig at han ville vist deg flekkene i utgangspunktet, da?

Hva er feil med dere kvinner som tror mannen er utro for så og si hva som helst? Er dere så usikre at dere ikke klarer å forstå at ting kan ha uendelige mange flere årsaker enn utroskap?

Jeg blir helt matt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for det første så har ikke han vært på ferie. Jeg har. For det andre så kikket jeg rundt å leste litt om sopp, og jeg fant et bilde som lignet veldig på det han har fått. Dette er en sopptype i serien Candidas som smitter ved seksuell kontakt. Han må ha vært med en jente for å få dette. Han har ikke gått på noe penicillin og han har alltid vært nøye med intimhygienen.

TS



Anonymous poster hash: e387f...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, for det første så har ikke han vært på ferie. Jeg har. For det andre så kikket jeg rundt å leste litt om sopp, og jeg fant et bilde som lignet veldig på det han har fått. Dette er en sopptype i serien Candidas som smitter ved seksuell kontakt. Han må ha vært med en jente for å få dette. Han har ikke gått på noe penicillin og han har alltid vært nøye med intimhygienen.

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Så nå har du ferdig diagnoser alt via Internett? Hva har vi leger til når vi bare kan maile deg et bilde? Kast han ut da. Siden du har bestemt deg. Uansett hva prøvene viser kommer du vel til å mene han har vært utro...

Anonymous poster hash: 47c93...70e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig at han har vært litt mer slurvete med hygienen mens du var vekke, eller (ikke for å være ekkel) prøvd peanøttsmør knepet med hunden :( etter å ha sett American pie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du det er noe mindre slitsomt for han om du skal anklage han for utroskap fram til svaret kommer? Prøv å sett deg i hans situasjon. Du får en infeksjon, utslett eller noe og så skal han beskylde deg for å ha vært utro helt til prøveresultatet kommer?

Signerer denne.

Hvorfor stoler du ikke på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for det første så har ikke han vært på ferie. Jeg har. For det andre så kikket jeg rundt å leste litt om sopp, og jeg fant et bilde som lignet veldig på det han har fått. Dette er en sopptype i serien Candidas som smitter ved seksuell kontakt. Han må ha vært med en jente for å få dette. Han har ikke gått på noe penicillin og han har alltid vært nøye med intimhygienen.

TS

Anonymous poster hash: e387f...298

Han må ikke ha vært med en annen kvinne for å få sopp! Han kan fint ha fått deg fra deg, før du reiste, og så har han ikke behandlet det, og nå, etter over en uke, har det blitt ganske stort og stygt.

Jeg får sopp i underlivet av og til, men det kommer ikke fra noen andre. Det bare oppstår, av ulike årsaker. Det samme kan vel skje med mannen din?

Anonymous poster hash: 054ea...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...