Gå til innhold

Jeg har begynt å få sterke mistanker om mannen er normal


Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

leste dere ikke han er svensker forklarer jo alt hilsen danskeren. nej spøk til side dette høres helt sprødt ut. I det hele tat at bo sån sammen og vere så nôje på dine og mine ting men det bestemmer dere jo selv. det som ikke er bra er, at han skælder deg ut og som en skrev nærmest straffer deg som var du en unge. tag en lang prat me han hvis du virkelig elsker ham men jeg blir litt red når jeg hører dette. håber det går bra og du finer en bra løsning klem herfra. inderst inde har jeg faktisk lyst til at råbe du skal løbe skrikende bort....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kankankan

Du merker jo selv at dette ikke er normalt. At ting ikke er "normale" er ikke i seg selv så forferdelig farlig. Det som er kjipt er at det ikke er spesielt hyggelig å leve på den måten dere gjør. Det er der det alltid stopper opp for min forståelse av slike situasjoner. Folk spør "er det normalt? skal det være slik?", og overser totalt at det rett og slett ikke er spesielt trivelig for dem, uansett hvor j*vla normalt det måtte være. Det skal være hyggelig å være sammen med noen, det skal være fint og man skal føle seg vel.

Føler du deg vel i dette forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjebnen er slik at man faktisk får det en akkurat fortjener...

Så unødvendig kommentar! Ingen fortjener å være i et dårlig forhold.

Ja, TS, dette høres ikke særlig normalt ut, nei. Du burde komme deg ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

HAHA!! I rest my case.

Men TS om du ønsker et forhold som dette er det bare å "finne sin plass i hjemmet". Om ikke pakker du baggen din og flytter ut, du er ikke avhengig av denne mannen. Seriøst du fortjener så mye bedre.

Haha, ja, alle vet at disse jævla svenskene er noen fæle hissigpropper, fundementalt forskjellig fra nordmenn. Du traff godt der.:jepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva som er vitsen med denne tråden? du spør om han er normal ,og alle svarer at han ikke er det. Så begynner du å forsvare han og legger skylden på venninnen din...

Er det ikke normalt å få melk eller fløte til kaffen når man er på besøk? hun forsto sikkert ikke at i det gale hodet til mannen din var det et stort svik at noen tok av hans personlige ting. jeg synes mest synd på venninnen din i dette her, nå skal du altså ringe å kjefte på henne fordi du er sammen med en gal man?

Anonym poster: 38ee9f064759abc11a132faabf430174

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er avhengig av fløte i morgenkaffen for å komme igang med dagen min. Svart kaffe med sjokolade bit derimot ..

Om noen spiser opp sjokoladen jeg har til morgenkaffen tenker jeg først "faen" så tenker jeg det er koselig at dama og venninene har kost seg. Går i skapet i stua finner den gamle konfekten fra julaften som det bare er kjipe biter igjen og tar en nødsjokolade der. Så etterpå passer jeg på å aldri ha mindre en 2 plater Stratos i kjøleskapet...

Det er lærdommen jeg sitter igjen med når det gjelder kaffe og venniner til kjæresten.

Han høres noe snodig ut typen din. Noen snodige folk er det veldig tungt å leve i sammen med. Han høres ut som en slik...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo en ting å ikke dele på ting når man er kjærester, men dere er jo forlovet? Da får man jo fellesøkonomi om man vil eller ei, samme gjelda og samma inntekta (med unntak av studielån), etter man gifter seg.

Uansett, DET bør du hvertfall sette på vent. Fyren er jo ikke god, eller er et skikkelig skadet småsøsken som fikk alle goder revet ut av hendene og bærer dype spor etter dette ennå. "sitt her alene i kveld og se om du lærer noe". Vel, vil du være en hund så bli nå for all del i forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville flyttet ut fordi at fyren her slår meg som en som kan være ganske sprø på en del andre områder også. Altså, når en klikker sånn over fløte, da er en sannsynligvis ikke helt god ellers også, har livserfaringen min fortalt meg.

Anonym poster: 4e96d331db1602ef090ba290e6aa6efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette fløtetyveriet var et engangstilfelle, så er det overhodet ingenting å hisse seg opp for. Du må si at han må tenke igjennom hvordan han reagerer på dette, for du har ikke gjort noe galt.

Greit at dere deler på alt, dere har jo bare vært sammen i 1 år. Skjønner at han ikke har lyst til å spre om seg på penger før han vet at du blir hos han for evig - om det nå fins.

Om dette fløtetyveriet skjedde regelmessig, ville jeg sagt klart ifra at dette likte jeg ikke. Mer ville jeg ikke gjort med den saken. Han overreagerer. egentlig ...

Anonym poster: 66cf9a36fa9e4e36d41e32262cfad57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som dette er jo bare triste, for her sitter det faktisk en dame i et leilighet sammen med en fyr som garantert ikke ville sluppet gjennom i det "normale" frekvensområdet.

Hun har klart å innbille seg selv at hun ikke klarer seg uten han, og er sannsynligvis såpass påvirket av han at hun tar han i forsvar når han tilter over at f l ø t e n hannes er rørt. Tenk! Fløten!! Han fikk ikke morgenkaffen sin. Gud bedre...

Så leser hun denne tråden og dette innlegget og alle de andre innleggene og angrer på at hun hang ut mannen sin. Han er jo tross alt snill også, for når han først er grei så er han kjempegrei.

Det blir litt sånn "Han sa at det var min feil siden jeg provoserte"...

Sukk...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Å bli så idiot på grunn av en fløteskvett er ille nok i seg selv, men å ha alle andre matvarer atskilt og hver sin hylle i kjøleskapet når man er samboere er jo helt sykt. Så utrolig lite inkluderende og omsorgsfullt over for hverandre. Jeg hadde overhodet ikke taklet å leve sånn. Hva hvis dere får barn? Skal de ha sin egen hylle også? Og hva skjer hvis de tar noe de ikke burde?

I tillegg skal han ha deg til å tenke deg om hva galt du har gjort, og bare stikker. Herregud, han er ikke frisk. Dette skal du slett ikke finne deg i, og dette kommer garantert ikke til å bli bedre med tida.

At du setter i gang og forsvarer han er et skikkelig faresignal. Det tyder på at du rasjonaliserer oppførselen han til å "ikke være så ille", når det i virkeligheten er helt bak mål.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde jeg pakket tingene mine og dratt den dagen det var snakk om "egne matvarer" osv.

Og at han ble sur , over flørte, og tok det tydeligvis så alvorlig, skurrer litt ja?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normal eller ikke, han skaper iallefall problemer istedefor å løse de.

Ikke mer fløte, jeg tar en kjempekrangel, stikker avgårde med bilen og furter. Problem skapt.

Ikke mer fløte, jeg stikker avgårde med bilen og handler inn mer. Tadaa! Problem løst.

Jeg hadde satset på en fremtid med den siste der altså...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Han har dratt til fetteren sin i kveld og sa at jeg fikk være hjemme og finne ut hva jeg kunne lære av dette.

Man sier ikke dette til et annet voksent menneske. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres mer ut som dere lever som to tilfeldige personer i bokollektiv enn i et samboerskap som kjærester. lykke til videre!

Anonym poster: c76da09f95e0eff005ecf917fba3c828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere bor i bokollektiv, ikke som samboere.

Jeg og min samboer har også delt økonomi, og vi handler ofte sammen. Noen ganger betaler han og noen ganger betaler jeg. Hender han tar med noe han har veldig lyst på i butikken (samme gjør jeg), og like ofte spiser den andre opp det den ene tok med. Men det blir ikke noe mer enn "har du tatt xx miiiiin *sipp*" Like blide.

Hvordan gjør dere det med dopapir, kjøper dere annehver gang eller hver deres rull? Jenter bruker ofte mer papir enn gutter

Anonym poster: d8e291817e10bc5ffd1df1932c6e3ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Takk for svar.

Nå angrer jeg litt på at jeg utleverte meg så mye. Han er faktisk ikke så ille som det kanskje høres ut som.

Han har ikke gitt meg husarrest, men jeg har ikke bil, så jeg kommer meg ikke så mange steder uten han uansett.

Kanskje han har roet seg litt ned når han kommer hjem.

Han høres jo ut som en gjerrig økonom, og det er dessverre kjempenormalt, men han har jo bil, og kjører deg rundt helt gratis, så på den måten spanderer han iallfall en ting som er fryktelig dyrt. Bilhold koster stort sett mellom 30000 og 200000pr år (mest normalt mellom 40000 og 100000).

Han har sære regler, og slik er det vanlig å leve i en del studentkollektiver, men ikke i familiesituasjoner. Men det er jo bare sært. Det er ikke verre enn det. Alle familier har sine lokale regler, og dette er langt ifra det verste jeg har hørt.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skjer slike ting i livet??? :D Høres ut som om begge dere er fra andre planeter.. Å lage en sååå stor sak pga av fløte.. Har dere ikke andre problemer?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...