Gå til innhold

Farge grått hår


attegløyma

Anbefalte innlegg

Har begynt å bli litt i gråaste laget i tinningane. Har lysebrunt/ gyllent langt hår, og er lite lysten på å farge heile håret, då eg likar både fargen min og at det er i ulike tonar. Har ikkje råd til å gå til frisør og få striper el.l fleire gonger i året. Derfor lurer eg på om eg kan ha ein lyseblond glansvask i det, og dermed få dekka det grå, samstundes som resten beheld sin eigen farge? Bur i eit land med mykje sol, har dette noko å sei? Har ikkje farga eller hatt glansvask i dei siste 10 åra, så er brått blitt litt usikker på kva som går. Mange takk for svar!

Beste helsing ei aldrande attegløyme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke glansvask tar de grå håra.

er selv begynnt å bli litt grå i toppen.har er selv lysebrun /gyllen.

har prøvdt på loreal sine permanente hårfarge.er bra men har gått i fella med å ta for mørk farge.

tok først nr 7 for mørk så nr 8 for mørk.når jeg har fått vast ut restene etter den tror jeg nok nr 9 er flott.

farge dybde nr 9.veldig lys blond.

farge NYANSE.-0 natur

1 ask

3 gylden

7 brun-

dette er tall som skal stå etter 9 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men glansvask reklamere jo med å dekke grå hår? E litt redd for å ta for lys farge om eg brukar farge, for då endrar eg vel min eigen farge, ikkje sant? Eller er det sånn at eg ikkje blir lysare om eg ikkje brukar bleiking, så farge er like trygt som glansvask? Og med glansvask meiner eg dei som varar 24 vask (i følge reklamen...) Bur i utlandet, veit ikkje om dei har same fargekode som heime. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min ble grå i begynnelsen av 20-årene, og brukte glansvask i mange år (selv etter at hun ble helt hvit). Det fungerte helt fint. Hun har helt mørkt hår, og fargen dekket bra. Problemet med glansvask er jo at det går ganske fort ut igjen, men tror fargen skulle holde seg en måneds tid (kommer jo litt an på hvor ofte du vasker det). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest bra ut :) Får håpe finansane betrar seg snart så ein frisør kan fikse det ;) Men på den andre sia, håret mitt veks sikkert 2 cm pr mnd minst, så ein bør vel friske opp fargen nesten kvar mnd uansett... Men no skal i alle fall eg kjøpe glansvask og friske opp litt farge her ;) Berre håpar det går bra med lyst i ikkje fullt så lyst hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var farge eg var redd skulle farge håret lysare, var ein farge på 90 talet som gjorde det, glansvask veit eg ikkje gjer så masse skade, så der håpar eg berre det dekker. Syns så godt med grått når håret er gyllent, blir ein kald kontrast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...