Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, så bra ^^ Jeg tror egentlig ikke jeg er så poppis, men jeg har fått høre jeg er snill, og det er jo kjempebra :D :D

Nei, du er ikke "poppis", det kan jeg avkrefte med ÈN gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke "poppis", det kan jeg avkrefte med ÈN gang.

Kult. Jeg er en sånn kul kid som er utenfor, det er jo best av alt :rodmer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.

Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....

Jeg liker de aller, aller fleste her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.

Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....

Jeg liker de aller, aller fleste her.

Jeg liker deg å:) men deg ville jeg ikke nevne, siden du er den som alltid blir nevnt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitvinsrelatert blingsing... Sorry ;) Brekk de B.E-platene i to. Og pass alltid på å ha vin i backup. ;)

Heller vin enn B.E :)

NozMonster må nevnes. Mulig hun også er en av de som nevnes ofte, men liker! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullskje <3 har gode grunner til det;)

Gjesten

og HedvigR virkelig som en super tjej!

Takk :takke:

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.

Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....

Jeg liker de aller, aller fleste her.

Jeg fortjener å bli nevnt to ganger altså? :nigo::fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havbris. Hun er alltid fornuftig og skriver gode innlegg som jeg nesten alltid er enig i. Liker også at hun er med på å dra opp gjennomsnittsalderen og hun deler rikt av livserfaringen sin.

Endret av Grønt blad
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg å:) men deg ville jeg ikke nevne, siden du er den som alltid blir nevnt;)

Tenk om Arild ser deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :takke:

Jeg fortjener å bli nevnt to ganger altså? :nigo::fnise:

Det var nok lidt ubevidst og ukonsentrert - men du fortjener det sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havbris. Hun er alltid fornuftig og skriver gode innlegg som jeg nesten alltid er enig i. Liker også at hun er med på å dra opp gjennomsnittsalderen og hun deler rikt av livserfaringen sin.

Basicly... gammel?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok lidt ubevidst og ukonsentrert - men du fortjener det sikkert!

Jeg takker for at jeg ble nevnt i det hele tatt jeg :) Jeg pleier ikke å bli nevnt i slike tråder, så jeg synes nå det er litt stas at flere her har nevnt meg, selv om de måtte oppfordres til å velge en som ikke pleier å bli valgt. Det må jo bety noe i alle fall? Sånn at jeg er verdt å nevne i andre rekke i det minste :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om Arild ser deg nå.

din teite AB. Slutt å nevn Arild i hver jævla tråd! Arild ser meg hele tiden.. dette er bare så utrolig teit at jeg virkelig ikke vet hva jeg skal si. De fleste har kjærester her, men de har da lov å kommentere andre, og prate med andre av det motsatte kjønn

skaff deg bedre hobby enn å nevne meg og Arild hele tiden..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

WOW... Haha. Du tok alle som er pålogget nå, du:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

:fnise:

Det er vel første og siste gang jeg blir nevnt i en slik tråd, iallfall. Du er da søt som prøver å ikke utelate sånn ca. én eneste en! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...