Gå til innhold

Sørger over eksen enda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Aner ikke om jeg poster riktig, men jeg prøver allikavel. (inc wall of text)

Det ble slutt mellom meg og en eksen , for en god stund tilbake faktisk (september!)

Men enda har jeg problemer med å droppe/slutte å tenke på henne

Etter vi slo opp så var vi en del sammen fremdeles, hun kysset meg blant annet bare noen dager etter det var slutt. Spoler vi noen måender fremover så er vi "kosevenner"

Noe som kanskje ikke er helt optimalt, da jeg fortsatt vil ha henne tilbake, men hun har ingen følelser for meg i det hele tatt.

Så etter hvert får jeg plutselig vite at hun ikke vil være kosevenner (diverse sex, kyssing etc, sove sammen etc etc)

Da blir hjertet mitt helt knust, og jeg bestemmer meg for å droppe henne helt.

Spoler vi enda noen måender fram i tid (desember) Så er vi tilbake i gamle trakter, og hun faller igjen i armene mine.

Denne gangen går det litt bedre, litt mindre drama etc, men så dropper hun "bomben" at hun har kanskje funnet noen andre, og at vi ikke kan holde på slik lenger. Det knuser meg! (En mående har gått nå)

Så da bestemmer jeg meg for å droppe henne helt, men akkurat nå er jeg helt tom for selvtillit og livslyst. Jeg bare ønsker å ligge sammen med henne, og holde rundt henne, patetisk I know.

De følesene jeg sitter meg akkurat nå, er stor bitterhet og sorg. Har så og si null glede, sånn ellers. Det skjedde veldig mye mellom oss, når vi var sammen, og hun er så og si den eneste jeg personen jeg noensinne har klart å knytte meg til, og dele følelser med.

Noen tips? Det gjør veldig vondt akkurat nå, holdt nesten på å sende henne en melding, men det er kanskje ikke det lureste.



Anonymous poster hash: 69fbd...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok ekstra tung for det siden det er som du selv sier den første du virkelig har turt og dele av følelser osv med. Og som du har blitt så knyttet til..

Iskaldt av meg å si, men du kommer til å komme over det.

Det kommer til å ta litt tid, men det vil nok gå over. Tenk på det som dette (ja fortsatt litt drittsekk av meg å si, men du ville ha min mening) Hun vil ikke ha deg lengre, er det ikke da godt å vite dette så du kan ut og finne en ny dame som kanskje er DRØMMEDAMA di og som ser på deg som DRØMMEMANNEN sin?



Anonymous poster hash: 4022d...3df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg et år å komme over sorgen (visstnok normalt fikk jeg høre selv om jeg syntes det tok så lang tid :P ), men nå er den helt borte. Du har tatt et viktig skritt ved å holde deg borte fra henne, det er vondt, men nå kan du begynne å heles igjen. Tiden leger sår. Du har sikkert hørt dette en god del ganger, men det er sant! Dagen du føler deg bra igjen vil komme, kanskje tidligere enn du tror og :)

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har kødda nok med deg. Det beste er å la være å ha kontakt med henne, i det heletatt!

Jo mer tid du bruker på hun her, desto mindre tid får du kanskje med hun du egentlig er ment for, og kanskje ikke engang har møtt ennå.



Anonymous poster hash: 067f6...879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt ennå , 2 og et halvt år etter, men .... jeg tror at jeg sliter mest med skuffelsen over at han tok valget, og fordi han gikk videre med en gang.



Anonymous poster hash: 17353...88b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...