Gå til innhold

Hva man ikke sier til en som sørger


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Mistet min søster for 10 år siden av sykdom når jeg gikk i 7 klasse, ene venninnen min presterte å si at hun skjønte akkurat hvordan jeg hadde det siden broren hennes hadde jo ADHD.. Okei?
Det må være det værste jeg vet, når folk sier "vet akkurat pssen du har det!", for nei det vet de virkelig ikke. Kan godt hende de ikke mener vondt med det, men det irriterer meg grønn for det!

Eller så tok det meg mange år å komme på bena etter min søsters bortgang, å på 3års dagen til dødsfallet var jeg på skolen å knakk helt sammen, da fikk jeg denne slengt i trynet: "Herregud, er du ikke over det der enda? Er jo dødslenge siden det skjedde, slutt å vær så dramaqueen.." Den sitter for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En arbeidsvenninne mistet sin 3 mnd gamle datter så presterer en religiøs kollega av oss og si "jaja, det var guds vilje" ...

Anonymous poster hash: 1c4e3...9ce

Var i begravelse til sønnen til ei god veninne av meg, og presten klarte å lire av seg akkurat disse ordene også... Da kom det høyt og tydelig fra min fem år gamle veslevoksne sønn (som egentlig aldri har hørt noe som helst om verken Gud eller Jesus): "Han derre Gud er jammen ikke særlig til kar!!!!!"

Jeg synes det var helt forferdelig der og da, men foreldrene kom bort til meg etterpå og sa at det var jammen godt at noen klarte å si hva de tenkte! ;)

Anonymous poster hash: 35fdc...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...