Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Synd at kroppen din tuller sånn, men det er kanskje vanlig etter en SA? Du har i alle fall hatt tr, og nå kan alt skje! :D Ha en fin søndag :)

Ja det har vel sikkert noe med det, også fikk den vel litt "sjokk" da den merket at jeg fikk tr igjen kanskje.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende :popcorn:

Så søtt sagt av sambo da :rodmer:

Jeg krysser for to streker 1 desember :nigo::klemmer:

Ja han kan være søt han også :rodmer: VI krysser her i heimen vi også :rolleyes: STORT KRYSS ! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI er litt sånn uenige da, jeg og sambo.. Jeg har nemmelig hørt at man ikke burde ha sex hver dag, nettopp fordi det kan være at det da ikke får "samlet" seg nok opp her.. Sambo mener vi burde ha sex hver dag, som han sier: better safe then sorry! Hm.. Noen som har noen meninger om dette ? :vetikke: :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt/lest at man ikke skal ha sex hver dag, men annenhver går bra. Når man skal levere prøve, så skal det jo være minst 3 dager siden utløysning, eller hva det var igjen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt/lest at man ikke skal ha sex hver dag, men annenhver går bra. Når man skal levere prøve, så skal det jo være minst 3 dager siden utløysning, eller hva det var igjen.. :sjenert:

hehe jaja ikke noe på mannen ikveld da gitt :fnise: :fnise: :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jaja ikke noe på mannen ikveld da gitt :fnise: :fnise: :jolie:

:ler: Det kan vær jeg tar feil altså. Men jeg tenker det kan jo ha en sammenheng. Å det må jo være en grunn for at det skal være så å så lenge fra utløysing, til prøven skal leveres tenker jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det kan vær jeg tar feil altså. Men jeg tenker det kan jo ha en sammenheng. Å det må jo være en grunn for at det skal være så å så lenge fra utløysing, til prøven skal leveres tenker jeg da ;)

haha det ble litt :humpe: i går alikevel :tunge1: Så får det bare gå som det går! Sambo sin unnskuldning var at forrige gang vi ble gravide hadde vi sex flere ganger om dagen rundt el, og da satt den! Så ja,.. vi får prøve hver dag denne pp her da, ble vi enige om :tommel:

I dag ligger jeg fortsatt på sofaen og er syk! :forkjola: :forkjola: Det er skikkelig kjipt, men håper ikke det har noen innvirkning på å eventuelt bli gravid. I dag fikk jeg også hjemmeeksamens oppgaven på mail.. Gosh, der blir det mye jobbing fremmover.. :eeeh: Jeg jobber nemmelig 100% og går på skolen 3 kvelder i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var syk i tiden rundt og etter EL, og jeg ble da gravid :)

Jeg jobber også 80 prosent og studerer 100 prosent, det er ikke akkurat en fryd som gravid :-/ Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble medlem på myfertilityfriend i dag.. Men kan vel ikke si jeg skjønte sånn alt for mye av det :P

Nå kjenner jeg at jeg begyner å bli lei av å ligge på sofaen altså.. Håper mannen kommer hjem fra jobb snart, så han kan underholde meg litt. Haha

pratet med en vennine i stad, og nå skal visst de også begynne å prøve. De er ett ganske nært vennepar av oss, så hadde jo vært koselig om vi ble gravide sånn ca likt ihvertfall.. Men med min pessimisme så blir nok de gravide lenge før oss ja... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var syk i tiden rundt og etter EL, og jeg ble da gravid :)

Jeg jobber også 80 prosent og studerer 100 prosent, det er ikke akkurat en fryd som gravid :-/ Hva studerer du?

Nei det tror jeg på! Jeg studerer moteledelse, så er veldig spennende! :D Hva studerer du?

Jaa kanskje det er det som må til, når man ikke stresser om jobb osv.. I stad fikk jeg også små mensensmerter, men jeg skal jo ikke ha det før nærmere 1 desember :sjokkert: Kjener også at det murrer litt der nede, og har veldig vondt bak i korsryggen.. Kanskje det er el?? selvom jeg ifølge appen min, ikke skal ha det før på torsdag !? :glare: :glare: :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg på! Jeg studerer moteledelse, så er veldig spennende! :D Hva studerer du?

Jaa kanskje det er det som må til, når man ikke stresser om jobb osv.. I stad fikk jeg også små mensensmerter, men jeg skal jo ikke ha det før nærmere 1 desember :sjokkert: Kjener også at det murrer litt der nede, og har veldig vondt bak i korsryggen.. Kanskje det er el?? selvom jeg ifølge appen min, ikke skal ha det før på torsdag !? :glare: :glare: :sur:

Jeg hadde veldig milde murringer den dagen jeg hadde EL. Har du noen tester liggende? Jeg hadde også EL fem dager forsent, og vet mange også kan ha det før forventet tid. Den appen gir jo bare et anslag og er jo ikke fasit :)

Jeg tar et grunnfag til, så jeg har flere ben å stå på når jeg søker PPU. Jepp. Skal bli lærer. Eller lektor som jeg liker å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig milde murringer den dagen jeg hadde EL. Har du noen tester liggende? Jeg hadde også EL fem dager forsent, og vet mange også kan ha det før forventet tid. Den appen gir jo bare et anslag og er jo ikke fasit :)

Jeg tar et grunnfag til, så jeg har flere ben å stå på når jeg søker PPU. Jepp. Skal bli lærer. Eller lektor som jeg liker å si ;)

Så spennende å bli lektor da! :D Det må være givende :D

Ja planen er å :sengekos: helt frem til neste tr kommer ( eller ikke kommer) Så om det er EL i dag, ja da kanskje jeg får to streker på testen før da :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å bli lektor da! :D Det må være givende :D

Ja planen er å :sengekos: helt frem til neste tr kommer ( eller ikke kommer) Så om det er EL i dag, ja da kanskje jeg får to streker på testen før da :redd:

Vi hadde sex hver dag rundt EL, men jeg testet og visste jo. Dvs vi hadde sex dagen før (litt tilfeldig), samt begge dagene jeg fikk positiv test (slet vel trolig med å slippe litt på egget). Da satt den bra :)

Du tar ikke EL-tester altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex hver dag rundt EL, men jeg testet og visste jo. Dvs vi hadde sex dagen før (litt tilfeldig), samt begge dagene jeg fikk positiv test (slet vel trolig med å slippe litt på egget). Da satt den bra :)

Du tar ikke EL-tester altså?

Nei jeg bruker ikke EL-tester, føler det er litt unødvendig så tidlig i prøvingen, og vi gjør jo det samme som vi gjorde forrige gang, og da satt den rimelig fort! Så satser på at det går uten å teste etter EL.. Men jeg har bestemt at dersom det går for lang tid, ja da vil jeg sannelig begynne med EL-tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bruker ikke EL-tester, føler det er litt unødvendig så tidlig i prøvingen, og vi gjør jo det samme som vi gjorde forrige gang, og da satt den rimelig fort! Så satser på at det går uten å teste etter EL.. Men jeg har bestemt at dersom det går for lang tid, ja da vil jeg sannelig begynne med EL-tester :)

Sant det, jeg bruker nok ikke EL-tester neste gang jeg skal prøve på nummer to. Brukte det bare denne gangen fordi jeg var sikker på at jeg ikke hadde EL og så vips, ble jeg litt hekta, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant det, jeg bruker nok ikke EL-tester neste gang jeg skal prøve på nummer to. Brukte det bare denne gangen fordi jeg var sikker på at jeg ikke hadde EL og så vips, ble jeg litt hekta, hehe.

haha ja man kan nok bli litt hekta ja! AKkurat som med graviditetstester! haha husker meg forrige gang ,jeg testet jo annen hver dag omtrent! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja man kan nok bli litt hekta ja! AKkurat som med graviditetstester! haha husker meg forrige gang ,jeg testet jo annen hver dag omtrent! :wow:

Haha, samme her. Tok vel omlag 6 tester den dagen jeg fant ut jeg var gravid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. Tok vel omlag 6 tester den dagen jeg fant ut jeg var gravid :sjenert:

Haha, men det er jo litt morsomt også da! Å se at det er faktisk streker der! :P Også må man jo bruke opp de man har, det er vel leeeenge til neste gang :P hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men det er jo litt morsomt også da! Å se at det er faktisk streker der! :P Også må man jo bruke opp de man har, det er vel leeeenge til neste gang :P hahah

Veldig moro. Satt og stirret helt perpleks på streken som kom tydligere og tydligere frem, før jeg begynte å le og gråte, om hverandre. Regner med du gleder deg til å oppleve det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...