Gå til innhold

Samsung galaxy s5 vs Iphone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt; Jeg har lest meg opp på fordeler og ulemper med begge produktene, og har forsøkt å innhente noen tips og råd fra kjente. Men jeg sitter litt fast. Saken er at jeg trenger ny mobil. Min trofaste galaxy s3 har bestemt seg for å ta kvelden relativt raskt.

Hva mener dere er fordelen med å velge den ene over den andre? Og hvorfor ville du valgt akkurat den mobilen?



Anonymous poster hash: 99e4f...672
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg trives med android. Men nå har jeg aldri testet en iphone. Så jeg har ikke noe sammenlikningsgrunnlag.

TS



Anonymous poster hash: 99e4f...672
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone all the way. Skjønner ikke hvordan folk kjøper samsung enda. Snart vil samsung kutte ut mobil tlf pga dårlig salg. :danse:



Anonymous poster hash: 51d2d...9c0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 4 iPhone, nå kjøpte jeg Galaxy s5. Har tvillingsim for en smertefri overgang. Android er ikke så enkelt som iOS! Samtidig er det knot og pes med iTunes for å overføre alt man ikke har kjøpt i iTunes av filmer, bøker, musikk....

Anonymous poster hash: f9b9c...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes diskusjonen mellom Apple og alt annet er meningsløst. Folk med Apple vil rose den i sky og det samme vil alle andre om sitt produkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprettballen

Jeg ville helst hatt galaxy s5, men valgte iPhone 5s på grunn av størrelsen.

Jeg er ikke direkte misfornøyd med iPhone, men kommer ikke til å velge det igjen siden jeg savner en del funksjoner som samsung har, men ikke apple.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ville helst hatt galaxy s5, men valgte iPhone 5s på grunn av størrelsen.

Jeg er ikke direkte misfornøyd med iPhone, men kommer ikke til å velge det igjen siden jeg savner en del funksjoner som samsung har, men ikke apple.

Hvilke funksjoner er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Hvilke funksjoner er det?

Det jeg savner mest er varselblinket jeg hadde på min Samsung, som gjorde at jeg kunne se tapte anrop uten å fysisk måtte sjekke mobilen hver gang.

Da var det nok å kaste et blikk på mobilen for å se om jeg måtte sjekke den.

Jeg savner også sterkt muligheten til å ha flere ringeprofiler enn "stille" og "vanlig", som jeg enkelt kan veksle mellom.

Jeg skulle ønske det gikk an å skru av "svosjet" på meldinger, uten å måtte huske å sette på lydløs modus hver gang jeg har behov for å sende melding der lyder ikke passer seg.

Jeg skulle også ønsket at jeg kunne bruke T9, i stedet for querty-tastatur.

Dette finnes det kanskje en god app for, men jeg har ikke funnet den.

Dette er noen av funksjonene jeg kommer på i farten, men det er noen andre bagateller også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone all the way. Skjønner ikke hvordan folk kjøper samsung enda. Snart vil samsung kutte ut mobil tlf pga dårlig salg. :danse:

Anonymous poster hash: 51d2d...9c0

Er du morsom? Samsung har per Q2 2014 25% market share av antall solgte smarttelefoner. Apple har 11%. Samsung printer penger, til tross for at de har opplevd en nedgang på salgstallene det siste året. Det har forresten Apple også, de har sunket fra 18% market share i 2011 til 11% i 2014.

Endret av Klatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Vel, jeg har hatt Galaxy S2 og S3, og nå har jeg S4. Jeg syns personlig at samsung er veldig bra! Og jeg har en ipad 2, så jeg kan IOS-systemet også. Til sammenligning, så er samsung definitivt lettest mtp praktiske ting. Men syns nå IOS er mer "classy", om man skal si det på den måten.

Skal forsåvidt sies, at de jeg kjenner som har iphone, opplever mye dårligere dekning enn det jeg har med Samsung. F.eks det trådløse nettet her, funker supert på Samsung, men på ipaden detter det ut hele tiden, og de venninnene mine som har iphone har problemer med det trådløse nettverket her. Vet ikke helt hvorfor, men sånn var det visst.

Min personlige mening, er at Android er best og lettest på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du morsom? Samsung har per Q2 2014 25% market share av antall solgte smarttelefoner. Apple har 11%. Samsung printer penger, til tross for at de har opplevd en nedgang på salgstallene det siste året. Det har forresten Apple også, de har sunket fra 18% market share i 2011 til 11% i 2014.

samsung vil ikke selge mobiler om par tre år. dem er for dårlige og dem tilbyr ingenting spesielt. man kan vel kalle det en drit telefon, men samsung fan er litt spesielle har jeg merket. men tro meg.. samsung telefonene vil dø ut iløpet av noen år.

Anonymous poster hash: 51d2d...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær en Idiot. Kjøpe en sykt overprisa kjedelig telefon som attpåtil er underlegen i spesifikasjoner på alle måter.



Anonymous poster hash: a4484...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ingen idiot. forteller kun sannheten om samsung. samsung er overpriset, men iphone er langt ifra overpriset. folk vil ha noe bra så da venter dem på iphone istedenfor og kjøpe en veldig kjedelig samsung telefon som har lite og tilby.

vil nok se at samsung aksjene vil synke kraftig framover pga dårlig telefon salg. I asia kjøper dem heller billigere telefoner siden dem tilbyr det samme som samsung, eller så kjøper dem en dyr iphone fordi den tilbyr ekstremt mye mer enn samsung.



Anonymous poster hash: 51d2d...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...