Gå til innhold

Kommer inn på nettbank


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsøker å logge meg inn på nettbanken (DNB), men får beskjed om å måtte installere et programtillegg. Jeg får da opp en boks om at følgende programtillegg er tilgjengelig: Java Runtime Environment. Når jeg så trykker neste får jeg opp at Java Runtime Environment ikke er tilgjengelig og at ingen programtillegg ble installert.

Jeg kommer meg ikke inn på nettbanken. Om det har noe å si, så innstallerte jeg en ny versjon av Java forrige uke.

Kloke hoder, hva gjør jeg nå for å kunne komme meg inn i nettbanken?



Anonymous poster hash: b5d25...3ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Firefox.

Og overskriften er selvsagt feil, men lite å få gjort med det nå.



Anonymous poster hash: b5d25...3ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått nettbanken til å fungere i Firefox, så jeg bruker Internet Explorer. Er det et alternativ for deg?



Anonymous poster hash: 8115a...5a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Explorer er ikke et alternativ.

Kom meg inn med Google Chrome. Men har aldri hatt problemer med Firefox tidligere, foruten om at det har skjedd liknende ved de uendelige oppdateringene av Java. Regner med at det er det som er årsaken til at det stopper opp nå. Problemet er bare at jeg ikke får lastet ned det jeg får beskjed om ved innlogging.

Gleder meg enormt til man slutter med Java på nettbank!



Anonymous poster hash: b5d25...3ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å få deg bankid så ville jeg ha gått for det. Må ha en smart tlf og et leverandør som støtter det. Da bruker du bare mobilen med å logge deg på og trenger ikke å tenke på den teite Java.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å logge meg inn på nettbanken (DNB), men får beskjed om å måtte installere et programtillegg. Jeg får da opp en boks om at følgende programtillegg er tilgjengelig: Java Runtime Environment. Når jeg så trykker neste får jeg opp at Java Runtime Environment ikke er tilgjengelig og at ingen programtillegg ble installert.

Jeg kommer meg ikke inn på nettbanken. Om det har noe å si, så innstallerte jeg en ny versjon av Java forrige uke.

Kloke hoder, hva gjør jeg nå for å kunne komme meg inn i nettbanken?

Anonymous poster hash: b5d25...3ed

Gå til www.java.com og last inn java derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Firefox. Og overskriften er selvsagt feil, men lite å få gjort med det nå. Anonymous poster hash: b5d25...3ed

Hvis du IKKE vil komme inn i nettbanken følger du dette rådet.

Den nyeste Java versjonen kan ikke brukes sammen med firefox. Du må bruke en annen nettleser. Det gikk bra i går med google crome.

Min nettbank har en funksjomder den fjerner gammel java og innstalerer ny.

Anonymous poster hash: 1b6b3...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er den nye oppdateringen av Java som har forkludret alt her.

Det funket jo fint med Chrome, men dårlig med Firefox.

Har forøvrig Bankid, men har ikke lastet det ned på mobil enda. Får vel forsøke det også, så slipper jeg Java.

Takker for alle svar :)



Anonymous poster hash: b5d25...3ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det ikke ganske mye å bruke bankid på mobilen hver gang dere logger inn?

Anonymous poster hash: 1b6b3...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det ikke ganske mye å bruke bankid på mobilen hver gang dere logger inn?

Anonymous poster hash: 1b6b3...d81

Koster ikke noe for meg, har Talkmore. Jeg tror de fleste ikke tar seg betalt for det. Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, vet du hva, jeg tror den nye java updaten blir blokkert av brannmuren. Det var det eneste som hjalp meg i går etter alt, og jeg har aldri opplevd slikt dritt før.

Java er noe svett feit kukk som man rett og slatt bare kan stappe opp i endetarmsåpningen og gi fingeren til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk innloggingsmetoden uten bankid om du husker din personlige kode. Sålenge du ikke skal betale i diverse nettbutikker som krever bankid, er det ikke så nøye å laste ned java hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...