Gå til innhold

snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere

Litt dumt spørsmål det jeg skal spørre om nå. Men eksen slettet meg for en stund tilbake fra snapchatt. Men han har hele tiden ligget på listen som man kan se hvem man har sendt bilder til, og som en man kan sende bilde til. Jeg har alltid passet på å ikke hake han som en av de jeg vil sende bilde til. Men i dag klarte jeg å hake han som en av de jeg ville sende et bilde til. Dette oppdaget jeg veldig fort, men da sto det "nylig lagt til" over navnet hans. Jeg hadde jo ikke lagt han til, han var bare i den listen der historien til de du har sendt og kan sende bilder til. Jeg fortet meg og haket han vekk fra en av de jeg ville sende bilde til. Og så krysset jeg vekk hele bildet sånn at den ikke ble sendt til noen. Men nå så lurer jeg på om jeg har lagt han til som venn?

Vi hadde et stygt brudd, han slo opp. Jeg føler meg litt dum nå hvis jeg har lagt han til etter at han slettet meg. Dere tenker sikkert at det ikke er noe å tenke på. Men nå har jeg litt små panikk pga. dette.

Han er ikke i listen der man legger til noen, men tenker hvis han har sett det like fort som jeg klarte å se at jeg hadde gjort dett, og da har trykket nei til forespørsel eller noe.

Nei æsj… hva tror dere har skjedd?


Anonymous poster hash: 4f848...a78



Anonymous poster hash: 4f848...a78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han har slettet deg å du prøver å sende snap så vil det komme opp "ventende" eller noe slikt. Eller så er det fordi man er blokket.. :P jeg vet ikke jeg



Anonymous poster hash: db9e6...836
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sendte aldri bildet. Jeg oppdaget det heldigvis ganske fort. Men med en gang jeg hadde valgt han som den personen jeg ville sende bildet til. Så sto det "nylig lagt til" over navnet hans. Jeg fortet meg å hake av, men fortsatt så sto han i den kategorien som nylig lagt til. Jeg krysset bort hele bildet så den ble ikke sendt til noen. Sjekket der man legger til venner, han sto ikke oppført der heller. Tror ikke jeg har lagt han til, men jeg vet ikke.

Ingen som vet?

Anonymous poster hash: 4f848...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

hvis an ligger på vennelisten din, så har du fortsatt på din venneliste, men det er ikke sikkert han fortsatt har deg, hvis han har blokkert deg, men da skal du heller ikke kunne se han blant vennelisten din. Men hvis noen bare kun sletter deg, så står de fortsatt på listen din, og det står heller ventende snap, en må da legge en til igjen, hvis en er nyskjerrig på den snapen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...