Gå til innhold

Det verste du har kommet over på youtube


melly666

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde katter var søte små nusselige dyr. Denne katten går løs på reporteren helt uten forvarsel. Helt rolig, plutselig bare gyver den løs. Sykt hvor fæle slike dyr kan være!

Anonym poster: 7c28245ad819b2dce96ffab8254e4757

Det der var IKKE uten forvarsel! Du ser tydelig at katten vil ned og at den lager klagelyder, den mistrives i armene hennes. Hun burde ha sett det komme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som trodde katter var søte små nusselige dyr. Denne katten går løs på reporteren helt uten forvarsel. Helt rolig, plutselig bare gyver den løs. Sykt hvor fæle slike dyr kan være!

Anonym poster: 7c28245ad819b2dce96ffab8254e4757

Reporteren BA om det selv! katten er TYDELIG veldig misfornøyd/redd og vil bort derfra! Det høres og sees LANG vei!

"t pass åt ho"!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde katter var søte små nusselige dyr. Denne katten går løs på reporteren helt uten forvarsel. Helt rolig, plutselig bare gyver den løs. Sykt hvor fæle slike dyr kan være!

Anonym poster: 7c28245ad819b2dce96ffab8254e4757

Helt uten forvarsel?

Det er utrolig hvordan enkelte folk bare forventer at dyr skal være "nusselige", uten å ta hensyn til at de kan bli redde og ukomfortable!

Katten er ikke "fæl", den er et levende vesen som tydelig er i en svært ubehagelig situasjon og gir mange advarsler før den til slutt angriper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

En tryllekunstner som ved en feil sager av kjærestens hode med en motorsag under en forestilling :cry:

Den har jeg også sett, men den er ikke ekte. (tror jeg..)

Det hadde nok ikke vært lov på youtube.. Men det har skjedd i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på tryllekunster:

Ikke på youtube, altså, men vel verdt å se. For de som ikke gidder hele, kan man spole frem til ca 05:30, men jeg anbefaler hele videoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget med videoen?

Poenget til Mr Mead, er å forklare hvordan placebo fungerer. Få med deg hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hele jeg, det er ikke noe logikk i den. han forklarer om placebo, gjør et triks også stikker han en nål i armen. Hva har det med placebo å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hele jeg, det er ikke noe logikk i den. han forklarer om placebo, gjør et triks også stikker han en nål i armen. Hva har det med placebo å gjøre?

Nå har jeg ikke sett hele, men jeg tror ikke han stikker nålen i armen på ekte. Det er et triks, og alle i publikum vet det er et triks, men likevel reagerer de som om det skulle vært ekte - placebo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde han gjorde det på ekte jeg..

Det er akkurat det som er poenget. Du beit på, med søkke og snøre, og det er det mange som gjør. Illusjonister er mestere på å spille på våre innebygde forventninger. Han her er bare ærlig nok til å fortelle oss hvorfor vi biter på. Det haugevis av lurendreiere som bruker liknende triks, og påstår ting er ekte, at de kan snakke med døde mennesker osv osv. De har ingen skrupler med å lure folk i sårbare situasjoner. Men ok, off-topic og alt det der.

Det de gjør, i "nål-trikset", er å sparkle på en slags "fake hud". Nåla er hul, og er fylt med falskt blod, som da renner ut av sårene. Veldig effektfullt, selv det er fake fra a til å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse filmene av kviser / cyster som klemmes på/stikkes hull på

og en årsproduksjon av Toro ferdig risgrøt velter ut i det uendelige.

Kastet opp første gang jeg så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg som trodde katter var søte små nusselige dyr. Denne katten går løs på reporteren helt uten forvarsel. Helt rolig, plutselig bare gyver den løs. Sykt hvor fæle slike dyr kan være!

Anonym poster: 7c28245ad819b2dce96ffab8254e4757

Heeelt uten forvarsel du liksom?? Morsomt. Katten kunne like gjerne sagt, SLIPP MEG NEEED! Alle tengnene er der, likevel tvilholder hun på den stakkars katten. Hun fikk som fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvmordet til Budd Dwyer er høyt på listen.



Anonymous poster hash: 974dc...539
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Det var en 911-call hvor en ung jenter ringer inn, helt fortvilet, og forteller at broren har skutt seg selv (selvmord). Grusomt å høre hvor fortvilet hun er.

Ellers er det jo en del filmer med dyr som er skadet. Mennesker som blir skadet i ulykker.



Anonymous poster hash: 974dc...539
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...