Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg er bare generelt forvirret etter at en del av spellene mine forsvant. =P

Samme her! Prøvde et par BGer tidligere og det var tragisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg har så lyst til å spille igjen! Men jeg har ikke god nok pc nå.. Og min stakkars lvl 70 main er vel ikke klar for noe som helst, så jeg tror ikke jeg har tid. :P Spilte ganske hardcore i BC og savner den tiden. Så kanskje jeg må finne meg en BC-guild :P Ah, the good old days, hehe :)



Anonymous poster hash: ff229...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ille, Anicol! De har fjernet noen og merget andre spells. Jeg gjør hvertfall bedre dmg med locked nå enn før patchen som destro. Jeg synes det er deilig å slippe å måtte ha actionbaren stappfull. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok melde meg inn her.. :fnise:

Var ikke akkurat største overgangen for meg, spiller en warrior. Joda, cleave forsvant, men de fjernet ikke de andre spellene.. Så, ikke akkurat største overgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Åh jeg ble så sykt glad når jeg fant denne tråden! Jeg har ingen venninner som gamer og kjenner jeg har et behov for å bli kjent med jenter som deler interessen. Begynte å spille WoW for ikke altfor lenge siden, så er ikke veldig dreven akkurat, men digger det. Jeg "pre-purchaset" nettopp WoD og fikk level 90 boost, merker jeg blir litt overveldet av alt jeg må huske å trykke på, ettersom jeg ellers bare har en lvl 40 hunter :P

Jeg spiller nå horde, mage lvl90, så si fra hvis du vil teame up!

Forresten, er det noen Yognau(gh)ts her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Faen for en helvetes kø det er på Moonglade serveren er nå #750 i køen , med estimert ventetid på 41 min!

Har over 4000 på min ganske fulle server.. Når jeg en sjelden gang har kommet på er det bare lag og bugs. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en helvetes kø det er på Moonglade serveren er nå #750 i køen , med estimert ventetid på 41 min!

Luksus! Er nummer 5650 i kø på min server.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De visste jo sånn ca hvor mange som kom til å logge på under launch da vi fikk tilbud om å forhåndsbestille WoD. Dette er helt elendig og uproft. Snart 48 timer siden WoD gikk live, men er enda kaos. Lange køer og Garrisons er helt fucka. Håper vi som forhåndsbestilte i alle fall får noe igjen for dette, for dette er ræv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De visste jo sånn ca hvor mange som kom til å logge på under launch da vi fikk tilbud om å forhåndsbestille WoD. Dette er helt elendig og uproft. Snart 48 timer siden WoD gikk live, men er enda kaos. Lange køer og Garrisons er helt fucka. Håper vi som forhåndsbestilte i alle fall får noe igjen for dette, for dette er ræv.

Snakker på vegne av kjæresten nå, jeg orker ikke aktivere kontoen når jeg så hvor tragisk det var :fnise: Han har vært i kø siden kl 19 idag, ennå ikke kommet inn. Det lille jeg har fått sett på innsiden ser spennende ut, da :jepp:

Anonymous poster hash: 45861...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er grunnet at blizzzard er blitt hacket at alt går så sakte... Hackerne overfyller serverene på en eller annen måte, som gjør at bare det er noen få pålogget så crasher alt i draenor.

De prøver å fikse problemet, men ja, slik er det nå hvert fall! Dere kan ko spørre om å få tilbake pengene for de dagene som går tapt, er vel 6 kr dagen eller noe, er virkelig ikke så farlig at det er litt teit nå i starten, du får uansett spilt når du får spilt :P

Anonymous poster hash: 14008...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grunnet at blizzzard er blitt hacket at alt går så sakte... Hackerne overfyller serverene på en eller annen måte, som gjør at bare det er noen få pålogget så crasher alt i draenor.

De prøver å fikse problemet, men ja, slik er det nå hvert fall! Dere kan ko spørre om å få tilbake pengene for de dagene som går tapt, er vel 6 kr dagen eller noe, er virkelig ikke så farlig at det er litt teit nå i starten, du får uansett spilt når du får spilt :P

Anonymous poster hash: 14008...83f

Hvor står dette? Dette visste jeg ikke...

Anonymous poster hash: 45861...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står dette? Dette visste jeg ikke... Anonymous poster hash: 45861...8a2

Husker ikke helt hvor jeg leste det, men blizzard gikk ut med det tidligere i dag hvert fall, regner med at det står et sted på sidene deres.

Har egentlig holdt meg unna siden jeg leste det! Prøvde å spille litt i dag, men endte opp uten å kunne bevege meg i garrison... Så gadd ikke det :fnise:

Anonymous poster hash: 14008...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker ikke helt hvor jeg leste det, men blizzard gikk ut med det tidligere i dag hvert fall, regner med at det står et sted på sidene deres.

Har egentlig holdt meg unna siden jeg leste det! Prøvde å spille litt i dag, men endte opp uten å kunne bevege meg i garrison... Så gadd ikke det :fnise:

Anonymous poster hash: 14008...83f

Forstår jeg godt :fnise:

Men så tragisk. Er det noe som provoserer, så er det hackere og annet (ddos-angrepet for litt siden) osv, skjønner virkelig ikke hva slags mennesker som står bak slikt. Hva vinner de på det? Har ikke så mye kjennskap til den typen aktivitet...

Anonymous poster hash: 45861...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeg...
Har laget meg en ny char..
Rett og slett fordi jeg GIDDER ikke å sitte 3t+ i kø for å komme inn på Outland..*argh*
Så nå er jeg en fin liten lvl 42 druid på Terenas (?)
Tho...Jeg selvom jeg starter med ny char, så er jeg nesten sjeleglad for at jeg ikke er 95-97,ser ut som flere har problemer :fnise:
I'm happy ^^
Digger de nye tingene forresten, har ikke fått prøvd ut Garrison enda, men siden den er bugget noe sinnsykt så er det kanskje like greit? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...