Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heloise
Jeg fikser ikke sånne "rolle/strategispill", holder meg til mer "nobrainere", som Doom3 og GTA..

Jeg husker jeg "bodde" i Doom/Doom 2, heretic, hexen og duke nukem i "gamle dager".. Var så gøy husker jeg... *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

JA, jeg spiller WoW. Har en nightelf hunter som snart bikker lvl 30 nå. Kommer neppe til å gi meg før jeg når så langt opp i "hierarkiet" som mulig. Jeg rekrutterte meg selv, og foretrekker hittil å spille alene, er så gira på å nå stadig nye nivåer at jeg synes det blir litt forstyrrende å spille sammen med andre. Men har hørt at jeg må bli mer sosial etterhvert for å lettere levle karakteren min, klare quests osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig.. Om man blir med i instance og lignende, kan man fort gå opp en lvl på langt under halvparten av tiden du bruker alene, og for å ikke glemme rewardsene man får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig.. Om man blir med i instance og lignende, kan man fort gå opp en lvl på langt under halvparten av tiden du bruker alene, og for å ikke glemme rewardsene man får..

Nei, generelt sett tjener man mest xp på å soloe de riktige mobs og questene. Instancer gjør man hovedsaklig fordi det er gøy, og fordi drop og rewards forbedrer karakteren, slik at det blir lettere/raskere å soloe etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)
Veldig.. Om man blir med i instance og lignende, kan man fort gå opp en lvl på langt under halvparten av tiden du bruker alene, og for å ikke glemme rewardsene man får..

Hva med såkalte raids, er det det samme som instances? Eller er raids hvor man slåss mot andre spillere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Hva med såkalte raids, er det det samme som instances? Eller er raids hvor man slåss mot andre spillere?

I en instance kan man gjøre tre ting: Gå solo (men da må de man dreper være ganske langt under din egen level), i party hvor man er maks 5 (dette gjør man i de fleste instancer), eller i raid, som er grupper på mer enn 5 personer (vanligvis 10-40).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

World of Warcraft ja. Jeg har brukt MYE tid på det spillet. Før TBC hadde jeg lvl 60 warlock, warrior, druid, priest og shaman. Locken min var mainen min og raidet 3/4 ganger i uka, og brukte resten av tiden på å farme og å levle alts.

Så ble jeg totalt drittlei, og kuttet ut. Slettet alle chars, slutta i guilden min, kvittet meg med alt gear osv osv. Men måtte jo selvsagt sjekke ut TBC når det kom, lagde meg en belf mage som jeg spiller litt med nå og da, men kun casual. Lenge siden jeg har spilt nå så husker ikke helt hvilken level den er på, men rundt 64 iirc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Hva med såkalte raids, er det det samme som instances? Eller er raids hvor man slåss mot andre spillere?

Noe annet : Man kaller det også et raid i PvP om f.eks horden bestemmer seg for å gå til angrep på en alliance-by, eller omvendt. Men det er PvP og ikke PvE, slik som instances er.

I går natt var det horde-raid mot Ironforge... Men de fikk ikke tatt kongen, som de ville *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og Quake/Wolfenstein/Spear of Destiny !

..spiller avogtil Quake nufortiden, finfin grafikk med GLQuake.

Vi har Doom3 på en CD , men orka aldri å sette oss inn i det spillet heller .

Spilte Wolfenstein(det må være gammelt?) da jeg var et lite bøtteknott , men ble svimmel av 3D effektene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Vi har Doom3 på en CD , men orka aldri å sette oss inn i det spillet heller .

Spilte Wolfenstein(det må være gammelt?) da jeg var et lite bøtteknott , men ble svimmel av 3D effektene :(

Wolf var min fav på barneskolen :ler:

Mine to bestevenner på den tiden, som var gutter vel og merke, syntes det var såå tøft! Men de turte ikke prøve selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, Alliance er for pingler. For the Horde!

:sjarmor:

Bra! Synes "alle" er alliance, jeg..

For the Horde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollwarrior

Jeg har spilt Wow fra starten, men sluttet for noen måneder siden.

Jeg har en lvl 70 Troll warrior og en Undead Priest. + div alter rundt 40-50.

Jeg var med i et stort guild som raidet nesten hver kveld, ble for mye til slutt! Så før TBC har jeg raidet alt som fantes å raide. Hatt utrolig mye moro og jeg kjenner "abstinensene" når jeg skriver her nå, hehe.

Jeg var på EU Dragonblight. Savner folka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldigvis blir ikke jeg avhengig. Greit noen syntes at å sitte en hel søndag med det er å være avhengig, men det er noe jeg velger om jeg vil og ikke noe jeg må HVER søndag.. Wow er en enkel å grei måte å få tia til å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollwarrior

Nei, selvfølgelig er du ikke avhengig når du har 1 hunter lvl 53... Det er ganske heftig forskjell på å sitte å pludre med 1 char å ha flere lvl 70 i et aktivt raid guild.

Da må du gjerne spille 5 timer hver dag for å være god. Det har jeg gjort, og jeg sier jeg var avhengig. Ingen som sier det å sitte noen timer på en søndag er spilleavhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter lvl 55 er mainen min, ha flere char enn det jeg spiller aktivt med.

Har også flere venner med et par lvl 70 og som både har guilder og er aktive i guilder uten at de er avhengige. Vet også om folk som har få figurer på lavt lvl som er avhengige og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...