Gå til innhold

Hva synes dere om denne bilen til..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

søt og fin i str for en som akkurat har fått lappen.. bare den ikke er veldig dyr så.. jeg har ikke peiling på bil, så vet ikke om denne bilen er bra eller om den er veldig dyr :) men jeg hadde ikke sett så rart på om en 18 åring hadde kjørt denne bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en 18-årig jente?

the_ferrari_man_1123085938_sport1.jpg

Anonymous poster hash: 41c69...595

noen andre?

Anonymous poster hash: 41c69...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettkjørt og morsom bil, akkurat passe størrelse. Japansk kvalitet og ikke en "ungdomsbil", dermed rimeligere å forsikre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg syntes den var evig stygg.

Men, det som spiller noen rolle er om DU liker den. Og hvor interessert du er i bil.

For noen er bil bare noe for å komme seg fra A til B, og de bryr seg ikke om de kjører ei rustkjerre.

For andre, som forstår at bil er mer enn et fremkomstmiddel, vi vil gjerne ha kvalitet, komfort, kjøreglede, kjøreegenskaper, og div annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 18år gammel kompis som har den, og den er veldig koselig da! :)

Koselig o.O Jeg tror vi ser på to forskjellige biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei 1.bil for en ung jente. Det er ikke bilen som gjør deg kuuul, det er du som gjør bilen :blomst:

Som tidligere nevnt, ingen typisk ungdomsbil gjør den forholdsvis rimelig å forsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suzuki swift? :P

Den ekke koselig, det er en stygg kjerringbil. (No offense til dere jenter) :P

Kan vel strengt tatt ikke kalles bil, hva slags kjøreglede og komfort kan man muligens ha i en slik haug av en doning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Den er billigere å forsikre enn en bmw! 2. Jentebiler skal som regel være koselige og små! ;) Dessuten synes jeg bilen ser helt grei ut jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ekke koselig, det er en stygg kjerringbil. (No offense til dere jenter) :P

Kan vel strengt tatt ikke kalles bil, hva slags kjøreglede og komfort kan man muligens ha i en slik haug av en doning?

Har du faktisk kjørt en? Liten, kjapp bil med et hjul i hvert hjørne gir artig kjøring. Jeg tror det kan tas til fordel for Swift`en at Jan Erik Larssen kjøpte en slik en. Er det noen som tar kjøreglede med i beregningen på kjøp så er det vel han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du faktisk kjørt en? Liten, kjapp bil med et hjul i hvert hjørne gir artig kjøring. Jeg tror det kan tas til fordel for Swift`en at Jan Erik Larssen kjøpte en slik en. Er det noen som tar kjøreglede med i beregningen på kjøp så er det vel han.

Engine 1.3 L M13A I4 (petrol)

1.5 L M15A I4 (petrol)

1.3 L I4 (diesel)

Ehh.... Nei takk.

Kjapp? Ehhhh.. Nei takk.

Når det er sagt, at TS engang vurderer denne betyr jo bare at vedkommende er en av de som ikke bryr seg om kjøreglede og komfort, men bare skal fra A til B. Da funker den sikkert fint.

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engine 1.3 L M13A I4 (petrol)

1.5 L M15A I4 (petrol)

1.3 L I4 (diesel)

Ehh.... Nei takk.

Kjapp? Ehhhh.. Nei takk.

Når det er sagt, at TS engang vurderer denne betyr jo bare at vedkommende er en av de som ikke bryr seg om kjøreglede og komfort, men bare skal fra A til B. Da funker den sikkert fint.

Her har vi et klassisk tilfelle av "egen navle-syndromet". At DU ikke synes denne bilen har du gjort det klinkende klart, uten å egentlig argumentere for det.

Men nå er det ikke du som skal ha denne bilen, det er en 18 år gammel jente, med nytt førerkort. Da har denne bilen følgende fordeler:

*Lav vekt, noe som gjør at en 1.2-3 liters motor holder utmerket.

*Ikke typisk ungdomsbil, noe som gjør forsikringen rimeligere.

*Liten, lettmanøvrert, noe som helt klart er en fordel mtp parkering/bykjøring

*Firehjulstrekk. Jeg tror faktisk punktet med firehjulstrekk er det viktigste. Vinterkjøring blir alltid enklere med firehjulstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi et klassisk tilfelle av "egen navle-syndromet". At DU ikke synes denne bilen har du gjort det klinkende klart, uten å egentlig argumentere for det.

Men nå er det ikke du som skal ha denne bilen, det er en 18 år gammel jente, med nytt førerkort. Da har denne bilen følgende fordeler:

*Lav vekt, noe som gjør at en 1.2-3 liters motor holder utmerket.

*Ikke typisk ungdomsbil, noe som gjør forsikringen rimeligere.

*Liten, lettmanøvrert, noe som helt klart er en fordel mtp parkering/bykjøring

*Firehjulstrekk. Jeg tror faktisk punktet med firehjulstrekk er det viktigste. Vinterkjøring blir alltid enklere med firehjulstrekk.

Eh.. JA!??!!?!" Når man spør om ANDRE sine meninger, så får man IKKE sine egne meninger, man får ANDRES meninger. Morsomt at det er så mange som ikke forstå dette...

Har en bakhjulstrekk?

Har den ABS og antiskrens? (Viktig på vinter)

Aircondition? (Livredder om sommer)

Gode seter? ( Nødvendig for alle turer, korte eller lengre)

PDC? (Jente som skal kjøre)

Men er bra du sa det, jente som skal kjøre. Kan ikke ha noe avanserte greier da.. Men sånn autoparkering hadde jo vært fint for ei jente, slipper de slite med lukeparkeringen.

Egentlig burde de jo hatt noe som viste dem akkurat hvor bilen var, siden de fleste jenter i polo osv tror de kjører lastebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh.. JA!??!!?!" Når man spør om ANDRE sine meninger, så får man IKKE sine egne meninger, man får ANDRES meninger. Morsomt at det er så mange som ikke forstå dette...

Har en bakhjulstrekk?

Har den ABS og antiskrens? (Viktig på vinter)

Aircondition? (Livredder om sommer)

Gode seter? ( Nødvendig for alle turer, korte eller lengre)

PDC? (Jente som skal kjøre)

Men er bra du sa det, jente som skal kjøre. Kan ikke ha noe avanserte greier da.. Men sånn autoparkering hadde jo vært fint for ei jente, slipper de slite med lukeparkeringen.

Egentlig burde de jo hatt noe som viste dem akkurat hvor bilen var, siden de fleste jenter i polo osv tror de kjører lastebiler.

Vel, du bommer litt der, lille venn: Når du spør om andres meninger, så er det jo relevant å få med seg delen om "hva mener du om denne bilen til en jente på 18". Ikke hva du mener om bilen generelt, eller til deg selv. Jeg kunne funnet en rekke biler jeg heller ville kjøpt enn en Swift om det var til meg selv. Men nå er det jo hverken dine eller mine favorittbiler det er snakk om.

Biler skal ikke ha bakhjulstrekk, og det er få biler som har det nå. Denne aktuelle biltypen har firehjulstrekk, som flere i tråden her har nevnt, og uansett hva en mener om for eller bakhjulstrekk så slår alltid firehjulstrekk begge.

Ditt generelle jentesyn er forsåvidt interessant, men tyder vel på at du ikke helt har fått med deg hvilket forum du er på. Jeg kan jo bare nevne at det i alle forsikringsselskap er markant lavere å forsikre en førstegangsbil for jenter enn for gutter. Og hva tror du nå det kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du bommer litt der, lille venn: Når du spør om andres meninger, så er det jo relevant å få med seg delen om "hva mener du om denne bilen til en jente på 18". Ikke hva du mener om bilen generelt, eller til deg selv. Jeg kunne funnet en rekke biler jeg heller ville kjøpt enn en Swift om det var til meg selv. Men nå er det jo hverken dine eller mine favorittbiler det er snakk om.

Biler skal ikke ha bakhjulstrekk, og det er få biler som har det nå. Denne aktuelle biltypen har firehjulstrekk, som flere i tråden her har nevnt, og uansett hva en mener om for eller bakhjulstrekk så slår alltid firehjulstrekk begge.

Ditt generelle jentesyn er forsåvidt interessant, men tyder vel på at du ikke helt har fått med deg hvilket forum du er på. Jeg kan jo bare nevne at det i alle forsikringsselskap er markant lavere å forsikre en førstegangsbil for jenter enn for gutter. Og hva tror du nå det kommer av?

At vi gutter er mye flinkere til å kjøre bil, og ikke kjører som søndagskjørere. :D

Biler skal selvfølgelig ha enten bakhjulstrekk eller firhjulstrekk. Feilhjulstrekk er jo direkte livsfarlig.

Jeg anbefaler jo selvfølgelig ikke noe en jente ville kjørt, for jeg vil ikke ha flere søndagskjørere på veien.

(For all del, hold deg unna audi, så du ikke blir en audiot.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...