Gå til innhold

veldig misfornøyd med bildet på førerkortet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert en bagatell, men jeg er vrldig misfornøyd med bildet på førerkortey. Jeg måtte ta bilde rett etter at jeg hadde bestått oppkjøringa, mens jeg gråt av glede. Håret er helt villt, ansiktet er rødt/mørkegrått på bildet og øynene ser helt rusa ut. Da jeg ble stoppa i beltekontroll begynte politiet å le (jeg hadde belte). Dama på trafikksituasjonen sa jeg ikke kunne få nytt bilde før 2029 (!). Er det sant?

Anonymous poster hash: b8040...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det ut som deg? Isåfall er det ingenting å bry seg om! :-) Jeg tror uansett du kan få byttet bilde, bare et betaler for nytt bilde og kort. Spør igjen :-)

Selfølgelig kan du bli stoppet i beltekontroll selv om du har belte. Noen ganger er det vanskelig å se slikt med kikkert og de stopper gjerne noen bare for å se at alt er på stell ellers også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke stoppet i beltekontroll dersom man har belte på.

Jeg har blitt stoppet i en sånn kontroll og jeg hadde beltet på. De ville også se førerkort og vognkort. Så bare fordi du ikke har opplevd det så betyr det ikke at det ikke skjer.

Anonymous poster hash: 3eaed...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha et skikkelig kjipt bilde på førerkortet er da bare tradisjon. Kompisene mine og jeg har ledd godt av mange slike bilder. På mitt første førerkort så jeg for eksempel ut som om kjæledyret mitt akkurat hadde tatt kvelden. Shit happens. Jeg anbefaler å le av det i stedet for å bekymre deg. Dessuten har du i alle fall en icebreaker om du blir stoppet når du er ute og kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke stoppet i beltekontroll dersom man har belte på.

Man blir ikke stoppet i tollen med mindre man smugler.

Eller... vent nå litt.

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...