Gå til innhold

For oss som tar førerkortet


Brooke Penelope

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har en kjøreskole å anbefale?

Etter å ha kjørt i et halvannet år, strøket to ganger og en kjørelærer som aldri tar initiativ, tror jeg det er på tide å bytte kjøreskole...

Bor i Oslo, helst en kjøreskole i øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en kjøreskole å anbefale?

Etter å ha kjørt i et halvannet år, strøket to ganger og en kjørelærer som aldri tar initiativ, tror jeg det er på tide å bytte kjøreskole...

Bor i Oslo, helst en kjøreskole i øst.

Metro Kalbakken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt opp i Drøbak i det siste? Har oppkjøring på torsdag! Alt for mange vet, er 32 og MÅ få meg lappen snart da jeg har to små 1 åringer. Mannen er møkklei å alltid måtte kjøre :D Er så uendelig nervøs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stod i Drøbak i sommer og er veldig glad for det etter et par stryk :D



Anonymous poster hash: 56efc...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du sikter til, anonym over, så fikk jeg en rute til Ski og så over Ås tilbake igjen.



Anonymous poster hash: 56efc...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du sikter til, anonym over, så fikk jeg en rute til Ski og så over Ås tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 56efc...01f

Ok, var det lukeparkering og slik, vet jo at det kan variere fra sensor til sensor. Var dere ikke gjennom Drøbak sentrum i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tid tok det før dere fikk førerkortet i posten? Gått over en uke her, utålmododig!

Anonymous poster hash: d429d...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så bra :) Hvor kjørte du opp hen? Jeg har oppkjøring på mandag, gruer meg!

Tusen takk, var på tide i en alder av 32. Kjørte opp i Drøbak, jeg følte meg ikke helt klar, men jeg tror min kjørelærer har vært ekstremt streng og selve oppkjøringen var virkelig en super opplevelse. Var så nervøs at jeg skalv på clutchbeinet til og med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Tusen takk, var på tide i en alder av 32. Kjørte opp i Drøbak, jeg følte meg ikke helt klar, men jeg tror min kjørelærer har vært ekstremt streng og selve oppkjøringen var virkelig en super opplevelse. Var så nervøs at jeg skalv på clutchbeinet til og med :D

Samme her, er 32 og dette er 2. gang jeg har prøvd å ta lappen.. min kjørelærer er også utrolig streng! Merker at jeg kjører bedre med andre enn med han. Så håper ikke oppkjøringen blir så ille. Fikk du noen vanskelige spørsmål om sikkerhetskontroll? Driver og leser for harde livet nå, men aner jo ikke hva jeg blir spurt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her, er 32 og dette er 2. gang jeg har prøvd å ta lappen.. min kjørelærer er også utrolig streng! Merker at jeg kjører bedre med andre enn med han. Så håper ikke oppkjøringen blir så ille. Fikk du noen vanskelige spørsmål om sikkerhetskontroll? Driver og leser for harde livet nå, men aner jo ikke hva jeg blir spurt om :)

Veldig greie spørsmål, om tillatt vekt på tak, her hjalp han meg da dette var en bil som ikke hadde lov til å ha taklast (står vognkortet om det er lov) Etterpå sjekket jeg bilen for løse gjenstander som burde sikres. Dette klarer du, hold en fart inn i mot rundkjøringer og kryss så du rekker å ta gode avgjørelser, det hjelper VELDIG mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dårlig i dag, har ikke kjørt mye-var sliten fra før og det ble en del feil ja ( bommer på gir, husker ikke alt jeg skal gjøre, tok ikke beskjeder korrekt.. Jobbet ett døgn i strekk før kjøretime.. ikke lurt ;)

"Mia"



Anonymous poster hash: 2244a...9aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Oppkjøring i dag bestått :danse: Fikk høre av sensor at jeg var elendig på å lukeparkere og at jeg ikke alltid plasserte meg rett, men at jeg var en dyktig sjåfør. Godt humør i dag ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...