Gå til innhold

Legger kort i kveld.


Anbefalte innlegg

Tror du glemte meg, men det gjør ingenting :) Syntes det er like spennende å lese hva du leser til andre :)

Jeg tror du er en veldig snill person, en som gir til veldedighet. Du er veldig hendig og kan mye om alt. Du har truffet din sjelevenn i livet. Du har jobbet hardt for å nå dine mål. Men det virker som du er en person som hele tiden søker etter noe, kan hende mer kunnskap?

Skjønte ikke helt opplegget med multisitatene dine der du blant annet svarte på min kommentar. Ble det samme resultat på flere?

Nei, det var bare jeg som var trett. Jeg skulle samle alle som egentlig ikke har bedt om å bli lest her, og så la jeg kort til to av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt ta en generell på meg når du er opplagt igjen. Artig dette.

Ok, men deg har jeg lest innlegg av før, selv om jeg ikke husker dem, kan det være at jeg er litt forutinntatt likevel.

Her er kortene: Du er målbevisst, nesten på linje med en toppidrettsøver, du gir til veldedighet, du er en veldig stolt person, du er av og til nesten for sta til ditt eget beste. Du har vært vant til å oppnå gode resultater, og du har tendenser til å være religiøs. Du har en sosial status du egentlig ikke liker helt. Den kan du forandre, og du vet det selv.

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lese meg? Kunne virkelig trengt det da jeg venter på et svar som kan forandre fremtiden min :)

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er en veldig snill person, en som gir til veldedighet. Du er veldig hendig og kan mye om alt. Du har truffet din sjelevenn i livet. Du har jobbet hardt for å nå dine mål. Men det virker som du er en person som hele tiden søker etter noe, kan hende mer kunnskap?

Tusen takk, du er vel snill <3

Jeg håper det stemmer at jeg har truffet min sjelevenn - det føles iallefall sånn :) Og ja, jeg jobber veldig hardt, for hardt så jeg er på søken. Men helt etter hva har jeg ikke funnet ut av enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Atea

Dersom du fortsetter å spå etter du er ferdig med den lista du har nå så vil jeg gjerne bli spådd jeg også...

Og jeg også lurer på dette med kjærligheten. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Gjest jeg. Det kjente jeg nå. :)

Anonymous poster hash: 740ae...7a4

Synd hun sletta seg ja.

Anonymous poster hash: b2afc...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun sletta seg ja.

Anonymous poster hash: b2afc...f8d

Har Gjest sletta seg? Det visste jeg ikke.

Jeg må avslutte denne tråden, skulle egentlig bare legge for de ti første.

Takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men deg har jeg lest innlegg av før, selv om jeg ikke husker dem, kan det være at jeg er litt forutinntatt likevel.

Her er kortene: Du er målbevisst, nesten på linje med en toppidrettsøver, du gir til veldedighet, du er en veldig stolt person, du er av og til nesten for sta til ditt eget beste. Du har vært vant til å oppnå gode resultater, og du har tendenser til å være religiøs. Du har en sosial status du egentlig ikke liker helt. Den kan du forandre, og du vet det selv.

Ja, jeg har et veldig konkurranseinstinkt, det stemmer godt. Gir til veldedighet, ja. Stolt stemmer også, tar meg sjøl kanskje litt for høytidelig av og til. (jobber med det). Tror på høyere makter, dog alternativ retning. Sosial status, mja, både liker og ikke liker ;) Så alt i alt, veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...