Gå til innhold

Legger kort i kveld.


Anbefalte innlegg

Står ovenfor mye rart de neste månedene, så jeg vil gjerne se hva du kan lese om meg :)

Ja, jammen ser det ut som om du har mange valg. En fortid som er lagt bak, men som føles kommet tilbake, og en følelse av å ville Gi. du bør omgi deg med kun de du stoler på. Og den du stoler på mest, bør være deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter på svar på noe som vil være gjeldene for resten av mitt liv. Kan du se noe om det?

Du har hatt eller har tett kontakt med havet eller fiskere/sjømenn i ditt liv. Det kan også bety at du er født i et vanntegn. Det virker som du har vært sterk veldig lenge, men at du føler på få trøst, at noen kan se deg nå, på en måte. Du viser det ikke utad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen ser det ut som om du har mange valg. En fortid som er lagt bak, men som føles kommet tilbake, og en følelse av å ville Gi. du bør omgi deg med kun de du stoler på. Og den du stoler på mest, bør være deg selv.

Jeg trodde ikke jeg kom til å si det men det stemmer veldig godt her og nå faktisk :)

Ser du noe om det kommer positive nyheter i forhold til jobb, familie, eller økonomi?

(Hvis du orker å gå gjennom det nå da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :)

Det virker som du har hatt en fin fortid, vært prinsessa på haugen, deretter ekjedde det noe, som en virvelvind, du kom likevel godt ut, men har følt på en ydmykhet, og du har lurt på hva det å være ydmyk er. Du har et fighter-instinkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg kom til å si det men det stemmer veldig godt her og nå faktisk :)

Ser du noe om det kommer positive nyheter i forhold til jobb, familie, eller økonomi?

(Hvis du orker å gå gjennom det nå da ;) )

Det vil gå bra, det lå i kortene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du se noe på meg, fortid nåtid og fremtid? Venter spent på svar



Anonymous poster hash: 73f9e...4b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å bli frisk uten operasjon?

Jeg vil gjerne bli lest :)

Ja, takk, søte frøken :)

Lurer på om økonomien får seg et oppsving snart?

Jeg vil.

Jeg er med! :)

Du er overopptatt av rettferdighet, og føler deg ofte misforstått. Men du er veldig bevisst på dette, og har en god venn(kanskje din mann) som støtter deg. Dette lover godt. Jeg vet ikke om det er i fremtid eller nåtid eller past, men noe har du gått gjennom som har gjort deg sterk, og jeg tror det har noe med deg og en mann å gjøre.

Går dette året som jeg føler / håper / tror med jobb , kjærlighet ja generelt ?

Hm, det vil ta mer enn ett år, du leker ofte klovn og er veldig kresen. Jobbmessig, ser det ut som du jobber innen et omsorgsyrke, men har lyst å viderutdanne deg. Du er eventyrlysten. Du føler at du har møtt veggen. Noe med ryggsmerter. Du er likevel optimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det vil ta mer enn ett år, du leker ofte klovn og er veldig kresen. Jobbmessig, ser det ut som du jobber innen et omsorgsyrke, men har lyst å viderutdanne deg. Du er eventyrlysten. Du føler at du har møtt veggen. Noe med ryggsmerter. Du er likevel optimist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg?

Blir det noe bedring?

Jeg kan prøve. Det ser ut som det vil bli bedre, og enn så lenge har du vært veldig flink til å ha flere baller i lufta og har et optimistisk syn. Merker litt stagnasjon, og ser at du har to gode venninner som du føler gir deg den støtten du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan prøve. Det ser ut som det vil bli bedre, og enn så lenge har du vært veldig flink til å ha flere baller i lufta og har et optimistisk syn. Merker litt stagnasjon, og ser at du har to gode venninner som du føler gir deg den støtten du trenger.

:blomst:

Bedre i penger eller kjærlighet da? (begge deler er like kjærkomment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er overopptatt av rettferdighet, og føler deg ofte misforstått. Men du er veldig bevisst på dette, og har en god venn(kanskje din mann) som støtter deg. Dette lover godt. Jeg vet ikke om det er i fremtid eller nåtid eller past, men noe har du gått gjennom som har gjort deg sterk, og jeg tror det har noe med deg og en mann å gjøre.

Veldig riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gir meg for i kveld, er trett og det er sent Hyggelig å kunne lese og få tilbakemeldinger. Hvis noen er glemt, må dere si i fra, men jeg lovte bare å lese for de ti første. Jeg kan bli ganske utmattet når jeg leser. Men har jeg glemt noen av de ti første, skal jeg legge kort når jeg er opplagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg for i kveld, er trett og det er sent Hyggelig å kunne lese og få tilbakemeldinger. Hvis noen er glemt, må dere si i fra, men jeg lovte bare å lese for de ti første. Jeg kan bli ganske utmattet når jeg leser. Men har jeg glemt noen av de ti første, skal jeg legge kort når jeg er opplagt.

Tror du glemte meg, men det gjør ingenting :) Syntes det er like spennende å lese hva du leser til andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du glemte meg, men det gjør ingenting :) Syntes det er like spennende å lese hva du leser til andre :)

Takk. Skal huske deg når jeg tar frem kortene igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg for i kveld, er trett og det er sent Hyggelig å kunne lese og få tilbakemeldinger. Hvis noen er glemt, må dere si i fra, men jeg lovte bare å lese for de ti første. Jeg kan bli ganske utmattet når jeg leser. Men har jeg glemt noen av de ti første, skal jeg legge kort når jeg er opplagt.

Skjønte ikke helt opplegget med multisitatene dine der du blant annet svarte på min kommentar. Ble det samme resultat på flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...