Gå til innhold

Til Gjest. Kan du hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...Som TS henvendte seg til gjest for å få hjelp til å finne, noe Gjest gjorde etter beste evne, helt gratis.

Hva skulle hun gjort? "meh. jeg kan ikke hjelpe deg. det finnes KG brukere som ikke tror på sånt, serru".

I tilfelle det ikke var tydelig nok: Jeg forsvarer faktisk Gjest og spåingen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tilfelle det ikke var tydelig nok: Jeg forsvarer faktisk Gjest og spåingen hennes.

Det var så tydelig det kunne blitt, jeg bare fortsatte der du "slapp" :-) Det var kanskje jeg som var utydelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, derfor kaller jeg det lureri og ikke svindel. Her ble du også spurt direkte, så jeg skjønner forsåvidt at du svarer, det er ikke det. Jeg hisser meg heller ikke noe særlig opp, jeg glemmer det igjen raskt. Men det er ikke sånn at det er "verdt et forsøk" eller denslags når det bare er ren gjetting.

Jeg har da ikke angrepet Gjest som person i det hele tatt: Det jeg har sagt er at dette er helt umulig og at man har helgardert seg slik at det virker riktig uansett hva som nå skjer. Jeg har angrepet det hun bedriver, og bevisst ligget langt unna personen bak. Det har ingenting med personangrep å gjøre. Poenget er at det bare blir "det funker ikke alltid", "kanskje det er tolket feil" og denslags når man bommer, og stor oppstandelse når man med meget god fantasi kan tolke noe innenfor spådommene.

Jeg er ferdig også, så det er ingen fare. Det må da likevel være rom for å påpeke at det man bedriver er så grundig tilbakevist at det ikke bare er snakk om "du tror en ting, jeg tror noe annet". Gjest blir sikkert et litt tilfeldig offer for en generell frustrasjon over denne typen lureri, men personen har jeg altså ikke sagt noe som helst om.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Det her blir for dumt for meg ja, jeg ble spurt om hjelp og jeg prøvde, kortene sa mye godt det samme, kanskje tolket jeg de feil, kanskje har TS oversett noe, uansett, det er ikke sånn at jeg presset på noe kortlesning på noen for en veldig spesiell pris for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enten er det TS sin egen feil at hun ikke finner den, eller så ligger den utendørs og er altså så godt som umulig å finne. Dæven som det ros.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Husk at en dag så kan sikkert Gjest hjelpe deg også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg spurte selv Gjest om hjelp fordi jeg har sett at hun har hjulpet andre før, og jeg ble ikke forledet i det hele tatt. Jeg betalte heller ikke for noen tjeneste.

Jeg hadde ingen verdens aning om hvor jeg kunne lete, så jeg ønsket å prøve om dette kunne hjelpe, og det er godt mulig at det er noe jeg har oversett. Synes ikke noen har noe grunn til å irritere seg her, dette er da så harmløst som det kan bli.

Hvis dette var noe ille er det jaggu mye vondt i verden man skal gå til angrep på.



Anonymous poster hash: 2288e...acc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, noen ganger får jeg det her til og noen ganger feiler jeg.

Du gjorde det du kunne, og det var jeg som spurte deg om du kunne hjelpe meg, så du kunne ikke gjort noe annerledes. - TS

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det du kunne, og det var jeg som spurte deg om du kunne hjelpe meg, så du kunne ikke gjort noe annerledes. - TS

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Sant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så tydelig det kunne blitt, jeg bare fortsatte der du "slapp" :-) Det var kanskje jeg som var utydelig

Ok, da misforstod jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uansett TS kommer tilbake til tråden og forteller hvor hen hun fant gaven når hun finner den.

Det skal jeg gjøre, jeg håper bare jeg finner den innen rimelig tid. Hvis den er der jeg bor ellers så finner jeg den antakelig om en 3 ukers tid. Hvis den er gjemt unna et sted i huset til foreldrene mine så kan det ta år.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre, jeg håper bare jeg finner den innen rimelig tid. Hvis den er der jeg bor ellers så finner jeg den antakelig om en 3 ukers tid. Hvis den er gjemt unna et sted i huset til foreldrene mine så kan det ta år.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en annen AB enn TS, men ut ifra beskrivelsen om hvor gaven ligger så stemmer det ganske nøyaktig med hvor jeg har gjemt gaven til min kjære. Nå må jeg nesten flytte på den i tilfelle han leser her og finner gaven :).

Spennende! :)



Anonymous poster hash: ddae2...590
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ut av noe?

Nei, jeg har lett og lett, og kommet frem til at jeg må ha lagt gaven langt inne i en hylle i boden min, der jeg bor ellers, for så å ha glemt at jeg gjorde det. Jeg må ha tatt den med tilbake dit fordi jeg var redd for at mamma skulle finne den her. Har fått huseier til å lete de andre aktuelle stedene i leiligheten min, men den var ikke der. Så dette er siste mulighet, ellers må den rett og slett ha forsvunnet på mystisk og uforklarlig vis. *Skuffet* :(

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har lett og lett, og kommet frem til at jeg må ha lagt gaven langt inne i en hylle i boden min, der jeg bor ellers, for så å ha glemt at jeg gjorde det. Jeg må ha tatt den med tilbake dit fordi jeg var redd for at mamma skulle finne den her. Har fått huseier til å lete de andre aktuelle stedene i leiligheten min, men den var ikke der. Så dette er siste mulighet, ellers må den rett og slett ha forsvunnet på mystisk og uforklarlig vis. *Skuffet* :(

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Skjønner jeg godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Med respekt for Gjest og andre behjelpelige her,så vil jeg si at om du ikke har funnet dette enda,så er trapp nøkkelordet. Var inne tidligere og tenkte det samme. Kom over tråden igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen ganger får jeg det her til og noen ganger feiler jeg.

Ja, sånn er det med gjetning.

Anonymous poster hash: 48bd1...424

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet tilbake til der jeg bor....og gjett hva. Gaven lå inni klesskapet mitt, bak noen klær og tepper. Husker nå at det var der jeg la den, trygt og godt. Dumme meg at jeg ikke husket det. :(

Uansett Gjest, det var verdt forsøket og hadde jeg ikke prøvd denne metoden så tror jeg at det ville tatt lengre tid før jeg fant ut hvor gaven var. I og med at jeg da lette så godt hos foreldrene mine :)

Anonymous poster hash: 2288e...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...