Gå til innhold

Slutte med hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 17 år gammel jente som bor i Oslo

jeg er muslim og bruker hijab, men har lyst til å slutte med det (føler ikke at det er helt meg)

Problemene er min familie og de de kjenner(faren min kjenner veldig mange muslimer som bor i oslo)

Hvis jeg slutter vil det medføre at mange muslimer kommer til å snakke stygt om min familie og meg.

Jeg har så gjerne lyst ti slutte, men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til mine foreldre og hvordan de vi takle det.



Anonymous poster hash: f51db...648
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som du vil! Norge er et fritt land. En virkelig familie støtter barnet sitt uansett.



Anonymous poster hash: d2ef9...c16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil! Norge er et fritt land. En virkelig familie støtter barnet sitt uansett. Anonymous poster hash: d2ef9...c16

Det er litt lett å si, men sikkert vanskelig å gjennomføre.

Har du luftet tankene for familien din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en 17 år gammel jente som bor i Oslo

jeg er muslim og bruker hijab, men har lyst til å slutte med det (føler ikke at det er helt meg)

Problemene er min familie og de de kjenner(faren min kjenner veldig mange muslimer som bor i oslo)

Hvis jeg slutter vil det medføre at mange muslimer kommer til å snakke stygt om min familie og meg.

Jeg har så gjerne lyst ti slutte, men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til mine foreldre og hvordan de vi takle det.

Anonymous poster hash: f51db...648

TROLL

Anonymous poster hash: b68cb...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg først ville sagt at jeg hadde lyst å slutte, og spurt hva de tenkte om det. At de ikke ønsker at du skal det kan jeg forsåvidt ha forståelse for, men du kan jo spørre om de har forståelse for at du ønsker å slutte, og så tatt det derifra.



Anonymous poster hash: e0338...73d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROLL

Anonymous poster hash: b68cb...c4b

Hvordan vet du det?

Endret av PappaBetaler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne

Jeg sy tes muslimer er så ekstremt dømmende! Kjenner til endel muslimer hvor døtrene gjerne vil gå uten hijab, men fordi faren er redd for hva andre muslimer vil tenke om han, og hans familie, får de ikke lov. Hvorfor skal de bry seg om hva andre tenker om dem?

Jeg foreslår at du gjør som du vil. Hva er det verste som kan skje? Snakk med fastlegen din, kanskje h*n kan være til støtte? Syntes hvert menneske har rett til å velge selv over sin egen kropp. Dette blir en mentalt overgrep spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...