Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det reklame for extra tro?

Den nye med ashton kutcher. Får noen virkelig betalt for å lage sånn drit?

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

Alt for penger.

Anonymous poster hash: b3af7...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare ikke FORDRA den teite Brelett reklamen, med hun dama på sykkel og så den teite nynningen de har i alle reklamene sine. Sykling og nynning....argh! Nå har de lagt til en ku også. Den syklingen og nynningen er så fjern og meningsløs og har ingenting med margarin å gjøre overhodet! Hva i alle dager er vitsen og hvem klekker ut en så fjern reklame, som ikke har noe med produktet å gjøre? I den ene reklamen hadde hun som syklet en pakke Brelett på bagasjebrettet, det var alt.

Jeg vet ikke hva som irriterer meg så mye med akkurat den, men den nynningen og syklingen uten mening og sammenheng med produktet....grrr.

I tillegg har Nivea flere så utrolig fjerne reklamevideoer for diverse av sine produkter! En fuktighetskrem du skal smøre deg inn med i dusjen, skylle av, og tørke deg....!??? Hva er vitsen? Og så de teite flirene på damene som er sååååå lykkelige fordi de nå har fått perfekt hud pga de har brukt et Nivea produkt...!

Den andre teite Nivea reklamenn er en krem som heter noe sånn som Q10 eller noe. Lover at du skal bli så fin og rynkefri atte....! Som om det stemmer.... løgn og bedrag.

Det er mange reklamer som er utrolig idiotiske og fjerne, men den Brelett reklamen har irritert meg lengst. De har kjørt det samme skrotet i årevis.

Når det er sagt er det faktisk noen reklamer som er bra også. Noen kan man faktisk le litt av og dra på smilebåndet. Sånne reklamer gjør meg mer positivt innstilt til produktet og det frister faktisk å benytte meg av det. Men jeg kommer aldri til å kjøpe Brelett...!!

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nå har jeg sett 2 nye reklamer på rad som var noe av det verste jeg har opplevd!

Første reklamen:

Mikrospar fra Sparebank1. Typisk platinablond pappajente får besøk av.. ja nettop, pappa. Plutselig har hun fått seg to hunder (papillon :rasende: ).

De går videre inn i leiligheten og der står det et sånt spray tan kabinett hvor 2-3 veninner kommer ut av.

Far: Bør du ikke prøve å spare litt heller?

Pappajenta: Jammen det gjør jeg jo heeeele tiden!

Og så spiller de ROSA HELIKOPTER!! :bond:

Både det faktum at de brukte papillon der for å danne et bilde av hva slags type hu der var, og at de spilte rosa helikopter fikk pulsen til å sige mange hakk her :P

Andre reklamen:

Pannekaker!

Hvorfor heter det pannekaker?? Aner ikke hva eller hvem det er reklame for, men det var så idiotisk det der med hu eldre dama som ikke klarte å kaste pannekaka opp i lufta for å snu og derfor slo seg selv i hodet med stekepanna. "Og derfor kalles det pannekake den dag i dag!".

Åhr, gi meg styrke! :klaske:

Haha den reklamen digger jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den nye med 4g hvor han gutten vil fortelle jenta at han elsker henne. Hvor saklig er det at hun klarte å ta bilde og legge til den egenskrevne teksen på så kort tid og at noen faktisk bare sier ja slik helt uten videre? Jøsses...

Jeg kan bare ikke FORDRA den teite Brelett reklamen, med hun dama på sykkel og så den teite nynningen de har i alle reklamene sine. Sykling og nynning....argh! Nå har de lagt til en ku også. Den syklingen og nynningen er så fjern og meningsløs og har ingenting med margarin å gjøre overhodet! Hva i alle dager er vitsen og hvem klekker ut en så fjern reklame, som ikke har noe med produktet å gjøre? I den ene reklamen hadde hun som syklet en pakke Brelett på bagasjebrettet, det var alt.

Jeg vet ikke hva som irriterer meg så mye med akkurat den, men den nynningen og syklingen uten mening og sammenheng med produktet....grrr.

I tillegg har Nivea flere så utrolig fjerne reklamevideoer for diverse av sine produkter! En fuktighetskrem du skal smøre deg inn med i dusjen, skylle av, og tørke deg....!??? Hva er vitsen? Og så de teite flirene på damene som er sååååå lykkelige fordi de nå har fått perfekt hud pga de har brukt et Nivea produkt...!

Den andre teite Nivea reklamenn er en krem som heter noe sånn som Q10 eller noe. Lover at du skal bli så fin og rynkefri atte....! Som om det stemmer.... løgn og bedrag.

Det er mange reklamer som er utrolig idiotiske og fjerne, men den Brelett reklamen har irritert meg lengst. De har kjørt det samme skrotet i årevis.

Når det er sagt er det faktisk noen reklamer som er bra også. Noen kan man faktisk le litt av og dra på smilebåndet. Sånne reklamer gjør meg mer positivt innstilt til produktet og det frister faktisk å benytte meg av det. Men jeg kommer aldri til å kjøpe Brelett...!!

Haha har de ikke hatt de reklamene siden 90 tallet? Jeg husker at jeg så hun dama eller en dame i slike reklamer med den nynninga siden jeg var liten :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemonia, on 13 Feb 2015 - 14:26, said:

Nå har jeg sett 2 nye reklamer på rad som var noe av det verste jeg har opplevd!

Første reklamen:

Mikrospar fra Sparebank1. Typisk platinablond pappajente får besøk av.. ja nettop, pappa. Plutselig har hun fått seg to hunder (papillon :rasende: ).

De går videre inn i leiligheten og der står det et sånt spray tan kabinett hvor 2-3 veninner kommer ut av.

Far: Bør du ikke prøve å spare litt heller?

Pappajenta: Jammen det gjør jeg jo heeeele tiden!

Og så spiller de ROSA HELIKOPTER!! :bond:

Både det faktum at de brukte papillon der for å danne et bilde av hva slags type hu der var, og at de spilte rosa helikopter fikk pulsen til å sige mange hakk her :P

Åhr, gi meg styrke! :klaske:

Helt enig, oh, gi meg styrke, det er den verste reklamen jeg har sett! Irriterer meg grønn hver gang jeg ser den, hva i alle dager tenkte Sparebank1 på?! Anonymous poster hash: ad263...bf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke de fleste slike bokser som tar opp programmer, og så spoler over reklamen. + nettflix etc...? Hvem ser egentlig reklamer lengre? Kommer ikke på en eneste TV reklame jeg har sett i det siste...

Anonymous poster hash: 8e969...7ed

Niks, men så fint for deg at du har det da! :glare:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke den undertøy reklamen , fordi dem har en sang som sommertid også brukte i sine reklamer, så forbinner den med sommer, men så er det bare vinter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye til soft flora. Med den syngende familien på 4 nylig har stått opp, kaster tallerkener rundt i kjøkkenet, tar ut det nybakte brødet for så å finne ut at smøret er steinhardt... Takler generelt dårlig reklamer hvor de synger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROAR! ..er tilbake etter en liten pause. Argh!

Hvilken er dette?

Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken er dette?

Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7

Reklame for en eller annen maling.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken er dette?

Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7

Maling som lukter så sterkt at mannen glir inn i narkose og folk må stå i naborommet og bælje for å vekke ham opp.

Anonymous poster hash: 2ee99...cf8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momondo! Hva ER det med hu dama? Høres ut som hun holder på å få en heftig orgasme hvert øyeblikk jo :O



Anonymous poster hash: cfcd1...27d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blue Village reklamen fra Star Tour som reklamerer med at " Barn spiser fra 0;kr. "

Eh, ja. ALLE spiser fra 0;kr...

:murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

One Call-reklamen som fremstiller oss som ikke bytter til One Call som noen sløsere og egentlig ganske dumme. "Det er råflott ikke å bytte". Og med alle pengene man sparer, kan man dra på fotballtur til London... Jeg har allerede rimelig lave mobilutgifter. Det vil ta meg uendelig lang tid å spare opp til ferietur til London utelukkende på de pengene jeg eventuelt sparer på å bytte.



Anonymous poster hash: b303a...754
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Call-reklamen som fremstiller oss som ikke bytter til One Call som noen sløsere og egentlig ganske dumme. "Det er råflott ikke å bytte". Og med alle pengene man sparer, kan man dra på fotballtur til London... Jeg har allerede rimelig lave mobilutgifter. Det vil ta meg uendelig lang tid å spare opp til ferietur til London utelukkende på de pengene jeg eventuelt sparer på å bytte.

Anonymous poster hash: b303a...754

Om du bytter fra Telenor til One Call, så sparer du 150kr i mnd.. det betyr at du må spare de 150kr i 13,mnd, å da har du rå til å ta flyet til og fra London, men ikke noe mer

om jeg derimot bytter fra mitt abo, så tjener jeg ingenting :)

Anonymous poster hash: 788b9...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...