Gå til innhold

Nr. 2


Gjest Keljo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal også prøve på nr 2 i år. Utrolig spennendes! :biggrin:
Hadde trodd det skulle bli en evighet til vi skulle prøve på nr 2 da vil vil at det skal være ca 2/2.5 år mellom storebror og nr 2. Men wow, tiden går jo så utrolig fort når man har barn!! :bond:
Nå er jo lillerusken min 9 mnd snart!

Vi tenker å begynne prøvingen enten i sommer eller i vinter :)
Satser på vår eller høstbaby. Tok 3 pp sist vi ble gravide, lurer på hvordan det vil gå nestengang.

Når skal dere begynne å prøve på nr 2? (mulig det står en plass lenger oppe også?) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også prøve på nr 2 i år. Utrolig spennendes! :biggrin:

Hadde trodd det skulle bli en evighet til vi skulle prøve på nr 2 da vil vil at det skal være ca 2/2.5 år mellom storebror og nr 2. Men wow, tiden går jo så utrolig fort når man har barn!! :bond:

Nå er jo lillerusken min 9 mnd snart!

Vi tenker å begynne prøvingen enten i sommer eller i vinter :)

Satser på vår eller høstbaby. Tok 3 pp sist vi ble gravide, lurer på hvordan det vil gå nestengang.

Når skal dere begynne å prøve på nr 2? (mulig det står en plass lenger oppe også?) :fnise:

Så koselig at dere også skal prøve på nr.2! Her har vi bestemt oss for å bli ferdige med småbarnsperioden tidlig. Jeg fødte i november og vi skal begynne å prøve igjen nå i mai, vil at retten til barnehageplass skal klaffe denne gangen. Håper det klaffer for deg til våren! Jeg har alltid gledet meg til lysere tider, men nå er det ekstra gøy :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere også skal prøve på nr.2! Her har vi bestemt oss for å bli ferdige med småbarnsperioden tidlig. Jeg fødte i november og vi skal begynne å prøve igjen nå i mai, vil at retten til barnehageplass skal klaffe denne gangen. Håper det klaffer for deg til våren! Jeg har alltid gledet meg til lysere tider, men nå er det ekstra gøy :)

Jeg vil ha to tette og en atpåklatt tror jeg :fnise:

Fødte i slutten av mai her :) Tiden går jo helt vanvittig fort altså!

Jeg er nesten litt redd småbarnstiden vil gå altfor fort jeg, haha. Nyter det virkelig til det fulle :)

Eneste jeg gruer meg til er graviditeten, grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg vil ha to tette og en atpåklatt tror jeg :fnise:

Fødte i slutten av mai her :) Tiden går jo helt vanvittig fort altså!

Jeg er nesten litt redd småbarnstiden vil gå altfor fort jeg, haha. Nyter det virkelig til det fulle :)

Eneste jeg gruer meg til er graviditeten, grøss.

Enig i det med graviditeten. Jeg var kvalm og kastet opp daglig nesten hele svangerskapet, frister ikke akkurat til gjentakelse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...