Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fertilitetsmonitoren sier EL i dag!! :duskedame: Tror også at EL test er positiv. fortsetter å teste for å følge med :) har hatt :sengekos: hver kveld, de siste fire dagene, og der blir vel ikke å gi seg med det enda vet jeg! :fnise: det som er litt pussig er at sist jeg hadde EL kjente jeg at kroppen virkelig jobbet med å få det til! hadde skikkelige kramper, men denne gangen har jeg ikke kjent noe som helst. :question:

Enda så kan :sol: glede oss med sitt nærvær! krysser fingrene for at den blir værende!! :) det er så deilig med :sol: :sol: :sol: jeg for min del skal på dagvakt i dag, men måtte bare oppdatere om det skulle være noen nysgjerrige sjeler der ute :fnise:;) '

HA EN FIN DAG DAMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a-ha.. ! Menslignende smerter! det må være et godt tegn tenker jeg! kanskje det er EL? :)

Tok denne EL testen i ettermiddag..:

post-27412-0-13638500-1344793923_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er EL. Jeg hadde en slik test, med rimelig sterke menskramper forrige mandag. Er ikke det EL så forstår jeg ingenting, hehe :fnise: Har forøvrig lest at menskrampene kommer av at egglederen hjelper egget nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er EL. Jeg hadde en slik test, med rimelig sterke menskramper forrige mandag. Er ikke det EL så forstår jeg ingenting, hehe :fnise: Har forøvrig lest at menskrampene kommer av at egglederen hjelper egget nedover :)

Jaa! La d være EL!!!! vil at d skal være EL! vi har jo vært så flinke med :sengekos: disse dagene! tenk! hver dag di siste fire dagene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagvakt i morgen! Så er det sannelig helg og bryllup! Blir koselig :) var og kjøpte meg kjole på salg i går :) veldig fornøyd :) skal ha bunad i utgangspunktet, men det er greit å ha noe å bytte i hvis det blir varmt og ikke minst utover kvelden. Enklere å vaske en kjole enn bunaden!

Nei, nå er det sannelig meg kveld her i gården! ha en fortsatt fin kveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse i bryllup!

Taakk! d skal jeg sannelig! har aldri vært i bryllup før så gleder meg masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnværsdag i dag! Flaks for gårsdagens brudepar! Var kjemefint vær og et kjempefint bryllup! Mange tårer ble felt! Det var jo så vakkert! :) Kjenner på kroppen at det ble sent! men så morsomt! gnagsår under føttene etter dansing på sementgulvet! og det i helt edru tilstand! akkurat det er ikke så vanlig! har litt vanskelig for å slippe løs til vanlig, men det var jo bare kjempemorsomt! dansinga på festen løsnet da levva livet av Åge Aleksandersen ble spilt! aah! Hærlige minner!! :) Jentungen var brudepike og var såååå fin! var fem brudepiker, men to ble ikke med opp kirkegulvet. Største av de tre minste ble litt redd da klokkene slo og da smittet det over på jentungen også.., men bruden sa at det var ganske søtt.. for når de andre gikk så de bare noen som satt igjen ute i gangen! Så da måtte hun hentes av sin morfar og da ble alt greit :)

Skolestart i morgen! Skole, så hjem å sove og så blir det nattevakt i praksis! blir litt rart.. må til litt omstiling etter å ha jobbet selvstedig i hele sommer!

Jentungen har begynt på storbarnsavd. i barnehagen og det virker til å være stoor stas!

På fredagskveld merket vi at kjøleksapet vårt var varmt. Så på lørdag før bryllupet var det til byen for å se på kjøleskap! vi fant også, men hadde ingen på lager, kommer i morgen :)

Det er litt merkelig, for nå er det kaldt (etter at vi har tvangskjølt det). Det går ikke og hvis det går så er det fordi det blir tvangskjørt til å kjøle og da er det en heelt vanvittig stygg pipelyd!

Hunden vår har nå sin første løpetid! Jeg har aldri hatt hund med løpetid før og kjenner jeg blir litt usikker. Hun ser litt hoven ut nedentil. hun blør ikke så mye, men det er noen dråper av og til. Noen som har erfaringer de vil dele? det er i allefall løpetid.. :P naboen hadde hatt besøk av noen med en liten hanhund og han bruker til vanlig ikke å stikke av.., men denne gangen hadde visst fristelsen blitt for stor og måtte ned på plena vår for å snuse rundt! :hund:

lurer på om det må til litt mat igjen her i gården! Ikke at vi ikke spiste nok i går altså, men nå melder sulten seg litt du gitt!! Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første skoledag over og nattevakt i praksis venter! Kjenner jeg er LITT spent på hvordan dette skal gå ettersom at det har blitt ganske lite søvn nå på forhånd..

Har vært å fått tak i nytt kjøleskap i dag! Et stoooooort Mile skap! har allerede vasket det og tatt det i bruk! :) det gamle vet vi ikke helt hva skjedde med.. av og til var det kaldt, mens andre ganger var det varmt.. derfor så byttet vi det ut! :)

Hunden løper fremdeles truseløs da det ikke er noen i byen som har truse i riktig størrelse! Prøvde med jentungen sine Up&go bleier i dag, men de ble for små.. har noen sånn "vanlige" bleier som jeg også skal prøve.. hehe :) er lei av å måtte vaske ettera hele tiden og hun er ikke så fornøyd med å måtte ligge i bur! håper vi får tak i ila uka da!

Er på syklusdag 24 i dag! og 8dpo! aaaaaalt for tidlig å teste enda!!! og kjenner jeg har litt lite tro på at det skal ha klaffet denne mnd. har heldigvis klart og ikke å gå å kjenne etter symptomer da! Tenker at jeg prøver meg med en test mandag om en uke hvis ikke TR dukker opp før den tid da :)

Nå blir det litt tacokos før det blir nattejobbing! Ha en fin kveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge http://www.countdowntopregnancy.com og deres implantation calculatror er jeg i dag på den dagen da det er mest vanlig at egget fester seg.. altså, 9dpo og de sier at det er tre dager til at en graviditetstest KAN være positiv! Utålmodig som jeg er, har jeg likevell klart å holde meg unna testpakken som ligger i nattbordsskuffen! Er litt som i går at jeg er litt i tvil om det har klaffet denne måneden.. selv om vi hadde :sengekos: på sd 7,9,13,14,15 og 16. første positive EL test hadde jeg på ettermiddagen på sd 15 og varte til tidlig på morgenen sd 17. Så når EL var ila denne perioden er jeg jo litt i tvil på og er litt redd for at vi "sluttet" litt for tidlig med :sengekos: på kvelden på sd 16 og av den grunn har misset EL.

Lurer litt på hvor mange ganger man kan prøve med pergotime før man evt begynner å tenke på å prøve noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Bryllupet hørtes skikkelig kjekt ut!! :)

Tenker det var digg med nytt kjøleskap. Da er det bare å :humpe: i veg :lur: Kan ingenting om pergotimer så kan dessverre ikke hjelpe deg med det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi jo ni dager etter EL så :sengekos: hjelper vel ikke så kjempemye akkurat nå. men det er jo lov å øve seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Sitter her og kniper igjen! D klør sånn i fingrene etter å ta en test! det er jo for tidlig enda og vet jo da også hva resultatet kommer til å bli, meeen det er så fristende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klarte sannelig ikke å la være.. Var veldig klar over hvordan resultatet kom til å bli og selvsagt så ble det negativ.. nei, det er bare å smøre seg med tålmodighet å vente noen dager til :) i allefall to dager om ikke mer :) kanskje jeg bare skal la være å teste å se om TR kommer.. det er jo selvsagt det som er det beste, men det var den der nysgjerrigheten da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en skarp stikkende smerte heeelt nederst til høyre i magen i dag!Varte kanskje i et minutt eller to.. ikke kjent noe til det siden. Lurer på hva det var! var skikkelig vondt! hadde akkurat levert jentungen i barnehagen og var på vei hjem. det stakk så hardt at høyrebeinet gav etter! ikke opplevd lignende før, men men!

har vært en runde på handling i dag! trumpet på kjære ei ny bukse! ble en moods of norway olabukse! kjempestilig! lillefrøken fant seg kost og støvbrett og bøtte med mopp i på Clas Ohlson. For min del ble det bittelitt nytt undertøy! noe kjære likte ganske godt :fnise: Ellers ble det noen nye visper og kjøkkenredskaper! sambo prøver å forsikre seg at jeg ikke ødelegger slippbelegget i de nye kaserollene våre! også er det første gang jeg har fått han til å være med å se på forlovelsesringer/gifteringer! Vi er ikke helt sikre på om vi skal ha forlovelsesringer og gifteringer, bare gifteringer eller bruke forlovelsesringene til gifteringer, at bare jeg har forlovelsesring og at vi finner noe som macher den og hverandres! ja, sånn diskuterer vi. Forsåvidt så er de ringene jeg ønsker meg heeelt utenfor prisrekkevidde :sukk: den er så pen.. den heter promis bridal frierring og det finnes en matchende giftering!

Er blitt litt bitt av lysten til å gifte meg etter at søsteren min giftet seg i helgen og alle i familien forventer at det er vi som er nestepar ut! :bryllup: har vel sagt ganske tydelig ifra om at det ikke blir et slikt bryllup som søsteren min hadde. vil helst reise bort, jeg, sambo og jentungen! hadde vært så hærlig å vært helt for seg selv! aaaah..! :) drømmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aaah! :) Nå har endelig linsene mine kommet og jeg har fått hentet de! :) nå skal det bli en annen hverdag! vært på dagvakt idag! gikk overraskende fort i forhold til hva jeg trodde den ville da jeg dro hjemmefra i dag tidlig :)

Kjøpt flere nye fisker i dag også. er plaget av at de dør. fikk ikke kjøpe nye av de jeg ville ha da. Dyrebutikken opplevde at de døde.., så da valgte jeg noe annet! Det ble 10 glødebåndstetra og fire platy! :) det lyste godt opp! :) nå har vi bare fire guppy igjen også! den femte gikk bort i dag!

Ikke testet i dag! tenker å vente til i morgen og kanskje enda litt lengre! hva tror dere? Er 11dpo i dag! Er jo så utålmodig at det går ann å bli sprø av! Heldigvis klart å unngå å gå å kjenne etter symptomer! eneste symptomet jeg kjenner nå, sånn akkurat nå er at jeg er sulten og trenger mat! :fnise:

Føler meg ikke gravid og tror egentlig ikke at jeg er gravid heller.. men hvis det viser seg at jeg faktisk ikke er gravid er jeg nesten litt i tvil om hvordan vi skal gå på neste pp. Nå er det jo ikke det at jeg ikke har EL i allefall. Får jo positive El tester og :humpe: jo som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå fikk jeg fryktelig lyst til å teste! Må klare å holde meg i skinnet, i allefall til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. klarte ikke la være.. tok en test... vel og merke en EL test... kunne bare skimte teststreket.. så den var negativ og da vil vel en graviditetstest være negativ i morgen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...