Gå til innhold

Min vei mot morsrollen


Mollypolly

Anbefalte innlegg

Hjelp meg litt her...

Jeg hadde masse blankt gjennomsiktig eggehvite-slim fra skjeden(tegn på eggløsning), og positiv eggløsningstest 26 mai.

Siden har vi hekket omtrent hver dag..

Når kan jeg tidligst mulig ta test????? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp meg litt her...

Jeg hadde masse blankt gjennomsiktig eggehvite-slim fra skjeden(tegn på eggløsning), og positiv eggløsningstest 26 mai.

Siden har vi hekket omtrent hver dag..

Når kan jeg tidligst mulig ta test????? :sjenert:

Når forventet mens er, ca 2 uker etter EL :D Håper det har slått seg til ro en huleboer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja jeg leste det på siden din.. Hvor langt var du på vei da du aborterte?

Godt motet er oppe, det er jo faktisk ingen garantier for at det skal gå bra første pp...det er jo en liten trøst i det... :klemmer:

Jeg var i uke 6 bare.

Motet har jeg virkelig, var bare forferdelig når jeg stod mitt oppi det

Vi vet i allefall at jeg kan bli gravid :)

Hjelp meg litt her...

Jeg hadde masse blankt gjennomsiktig eggehvite-slim fra skjeden(tegn på eggløsning), og positiv eggløsningstest 26 mai.

Siden har vi hekket omtrent hver dag..

Når kan jeg tidligst mulig ta test????? :sjenert:

Hvis EL-testen var positiv 26. mai, hadde du vel EL 27. mai etter som en test er positiv 12-24 timer etter positiv test.

Det vil si at du er 9 dpo i dag :)

En test skal kunne vise positiv rundt 10-12 dpo, men om testen skulle vise negativ er det viktig å ikke gi opp håpet, men teste noen dager senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... jeg har én graviditetstest (igjen) hehe... Så må bare spare den og vente tålmodig noen dager til... prøve å vente til helgen!!! :klemmer::sjenert::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn mensensmerter idag.. 2-3 ganger idag har jeg kjent dette...humm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syykt trøtt og sliten for tiden...åsså hadde jeg skikkelig oppblåst og hard mage i forrige uke...og jeg har i 2 dager nå vært kvalm og uggen i forbindelse med måltider..

herregud, jeg har sikkert innbilt svangerskap.. :sjenert:

leste at sjangsen for å bli gravid hver måned er 30-35% sjangse i min alder,..forutsett at begge er friske..

krysse fingrene.

Tenker å ikke ta test før mandag.. da er forventet mens.

Endret av Mollypolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag merker jeg INGENTING

:-(

Merkelig..

Du får bare slappe av i helgen og vente å se hva som skjer tror jeg. Kroppen vår er rar og kan innbille seg alt mulig, i forrige mnd hadde jeg sikkert 15 symptomer på graviditet, men mensen kom den. Så mitt råd er å ikke tenke så mye over det, da nedturen blir enda større om man finner alle slags tegn på graviditet og mensen dukker opp.

Ønsker deg en fin helg :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare slappe av i helgen og vente å se hva som skjer tror jeg. Kroppen vår er rar og kan innbille seg alt mulig, i forrige mnd hadde jeg sikkert 15 symptomer på graviditet, men mensen kom den. Så mitt råd er å ikke tenke så mye over det, da nedturen blir enda større om man finner alle slags tegn på graviditet og mensen dukker opp.

Ønsker deg en fin helg :blomst:

Ja, du har rett.. må bare innstille meg på at mensen kommer :snurt: ..vanskelig hehehe.. man blir jo skikkelig skuffet uansett sikkert..

meeen, skal godt gjøres at det klaffer første prøveperiode...da har vi flakkkkssss!!!

Har allerede bestilt ny forsyning med EL-tester og Graviditetstester for neste periode... :romeo:

Gjør meg klar for ny runde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit og være klar for en ny runde om det ikke skulle gått denne gang ;) når skal du teste? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mensen søndag... da er det hvertfall gått 14 dager etter eggløsning...

Så vi får se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nervepirrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mensen søndag... da er det hvertfall gått 14 dager etter eggløsning...

Så vi får se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nervepirrende...

ikke like lenge som jeg må vente da ;) nå er det jo allerede fredag imorgen, så det går nok fort :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjenner på at jeg nesten gruer meg til å teste... har nesten ikke lyst... fordi skuffelsen kommer til å bli så uendelig stor..

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på at jeg nesten gruer meg til å teste... har nesten ikke lyst... fordi skuffelsen kommer til å bli så uendelig stor..

:tristbla:

Jeg forstå det. Men prøv å ikke tenk så mye på det, det er lettere sagt enn gjort, jeg vet ;) Men, om en ikke prøve å tenke så mye på det, så blir ikke skullesen såååå stor heller. En vil jo alltid bli skuffet, å litt trist. Det er ikke til å komme unna :)

Jeg krysser alt for at det skal være noe inni magen din :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett!! Tusen takk for støtte!! Det varmer!! :klem::hjerte::kose:

Er jaggu ikke bare bare det vi skal gå igjennom for å få en spire :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...