Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Ny uke og nye muligheter :) Denne dagen gikk veldig fort på jobben synes jeg...rakk jo nesten ikke komme, før jeg måtte gå igjen føler jeg :fnise: Deilig med noen sånne dager innimellom også ja :) Fått masse skryt av en "guru" i dag da. Hun hadde sett noen film snutter om hvordan jeg jobber og og var superfornøyd med det hun så. Ville gjerne ha filmen og bruke den videre i sitt arbeid :sjokkert: Gjør vel ikke akkurat dagen mindre bra da ;)

Nå er jeg en tur å sjekker huset til mamma og pappa som er på ferie. Lovet å ta meg en tur innom en gang i mellom for å sjekke at alt sto bra til der, så nå sitter jeg der litt...skal ut å handle noe treningsapparat til sambo, så må manne meg opp litt til å kjøre i kø :( hehe...

Ellers tror jeg ikke tanta kan være langt unna nå. I går og i dag har jeg hatt mye smerter i nedre del av magen og korsryggen er vond...så da er det vel håp snart :) Skal til akupukturdama på onsdag, så hadde vært fint om tanta kom før det....*håpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har du fått deg ny dagbok ja. Gratulerer så mye. Håper det kommer mye glede i denne framover ;)

Takk for det :) Startet like godt med blanke ark på nyåret jeg ;)

Får satse på at det blir en bok med mye gleder fremover ja :)

Da har jeg kommet meg hjem og fått spist middag. Ble nygrillet kylling i dag. Deilig :) Så nå skal jeg rydde opp litt rundt her og så må jeg nok hjelpe sambo å montere treningsapparatet jeg kjøpte til han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen :)

Ikke hver dag det er tid til kg før jobb, men i dag begynner jeg seint så da er det deilig å slappe av litt her inne før den travle hverdag begynner ;)

Etter jobb i dag har jeg ingen planer, så det er deilig :) Og nå kom jeg på at jeg har tannlegetime som ikke passer på torsdag... *husk å ringe å avbestille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort så mye etter jobb i dag....men fått tatt et par vaskemaskiner og kjørt oppvaskmaskinen da ;) Ellers vært en slapp kveld... nå venter jeg bare på frustrerte fruer :lur: Tirsdagskvelden er hellig der!

Ingen tante på besøk i dag heller :kjefte: Vondt i korsrygg og nedre del av magen i dag også da....ååååååå

i morgen skal jeg til akupunkturdama igjen :) Blir spennende å se hvor ho har tenkt å stikke meg i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sendt tanta til deg, men jeg har enda ikke lært meg å trylle :sjenert:

Håper stikkedama klarer å irritere tanta slik at hun kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å leser litt jeg... :):vinke:

Har du brukt akupunktur lenge eller? Tenkt litt på om det kunne vært noe for meg, nå som jeg skal begynne med IVF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sendt tanta til deg, men jeg har enda ikke lært meg å trylle :sjenert:

Håper stikkedama klarer å irritere tanta slik at hun kommer :jepp:

Nei det er ikke så lett å trylle :lol: Hadde vært kjekt å kunne noen ganger da ;) Håper ho klarer å irritere tatna skikkelig i dag ja :)

:klemmer:

Innom å leser litt jeg... :):vinke:

Har du brukt akupunktur lenge eller? Tenkt litt på om det kunne vært noe for meg, nå som jeg skal begynne med IVF...

Er fjerde gangen i dag bare, så kun etter ma'en....Hun fortalte meg at de har veldig gode resultater med akupunktur og ivf i allefall :) De hadde forsket på det og hatt to grupper med ivf prøvere. De som fikk akupunktur rundt innsettelsen hadde større sjanse for at egget festet seg sa hun :) Så det er jo verdt et forsøk i allefall ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Lucky?

Så godt å lese at du ikke fikk utslag på testen i går. :) Absolutt ikke noe moro å gå rundt sånn. Lurer på hvorfor det skal ta så lang tid for noen? Kanskje kroppen vår er så klar for å bli gravid at den tviholder på det som er av hcg. :fnise: Med negativ test burde det jo ikke være lenge til tanta kommer, heller. Høres jo ut som hun er på vei. Jeg for min del har murringer i magen og er egentlig i litt dårlig humør, så det er kanskje et positivt tegn. ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Lucky?

Så godt å lese at du ikke fikk utslag på testen i går. :) Absolutt ikke noe moro å gå rundt sånn. Lurer på hvorfor det skal ta så lang tid for noen? Kanskje kroppen vår er så klar for å bli gravid at den tviholder på det som er av hcg. :fnise: Med negativ test burde det jo ikke være lenge til tanta kommer, heller. Høres jo ut som hun er på vei. Jeg for min del har murringer i magen og er egentlig i litt dårlig humør, så det er kanskje et positivt tegn. ;)

Ha en fin dag! :klemmer:

Hei :)

Ja deilig at testen endelig er negativ nå...kanskje kroppen var så klar for å bli gravid at den ikke ville kvitte seg med hcg ja :fnise: Burde jo ikke være lenge til tanta dukker opp nå nei...utrolig kjedelig å gå sånn å vente i allefall :( Har jo vært murringer lenge nå, og litt blødning en gang i mellom da. Men er nok mest sannsynlig kroppen som kvitter seg med noe dritt før tanta kommer :)

Vært hos akupunktøren i dag, hun synes også det tar lovlig lang tid for meg nå, men kan jo ikke gjøre annet enn å vente. Hun snakket om noe urter og noen hormontabletter, men kanskje greit å la kroppen ordne opp selv tenker nå jeg da :) Skal jo rett på pergo igjen også når tanta kommer, så greit å ikke ha for mye rart innabords ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier tanta frem :duskedame:

:fnise: Takk for det :klemmer:

Glemte å skrive at når jeg lå hos akupunktøren, lå en gravid dame i rommet ved siden av meg. Akupunktøren min er jordmor, så hun fikk høre hjertelyden. Den dundret godt, uff...kunne ønske det var meg som lå der :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Takk for det :klemmer: Hadde mest lyst til å synke ned i jorden der jeg lå :( Vet jo at min tur kommer en eller annen gang, men hadde jeg ikke hatt ma, så kunne jeg lagt der å nytt de hjerteslagene :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det hørtes ikkeno gøy ut :klem:

:klemmer:

I natt har det kommet masse :snø: Blir så lyst og koselig med snø :) Begynner seint på jobb i dag, så da er det sikkert ferdig brøytet når jeg skal ut å kjøre i allefall :) Er egentlig personalmøte etter jobben i dag, men tror jeg skal droppe det....skal til rett til oslo etter jobben i morra og blir der til lørdag, så får vel være litt hjemme hos sambo også vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det snart er din tur igjen :kose:

Takk :klemmer: Det håper jeg også :) Synes virkelig den tanta burde komme nå altså :kosteskaft::regler: Kunne ønske jeg bare kunne legge meg å sove frem til den kom... livet stopper liksom litt opp når man bare går sånn å venter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Innom meg en god :klem: og ønsker deg en fin dag.

Måtte i dag være dagen da tanta dukker opp!

Men er nok mest sannsynlig kroppen som kvitter seg med noe dritt før tanta kommer

:Nikke: Tror jeg også! Og vi får jo være glad det er sånn at kroppen ordner opp så alt er i orden til vi kan begynne å prøve igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Innom meg en god :klem: og ønsker deg en fin dag.

Måtte i dag være dagen da tanta dukker opp!

:Nikke: Tror jeg også! Og vi får jo være glad det er sånn at kroppen ordner opp så alt er i orden til vi kan begynne å prøve igjen. :)

God morgen til deg også :klemmer:

Ja får krysse fingerne for at det er i dag hun har tenkt å melde sin ankomst :) Kroppen skal jo fungere sånn at den ordner opp selv...men hvorfor skal det ta slik tid med meg!! Blir gal jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...