Gå til innhold

KG-brukere av motsatt kjønn som du ofte er enig med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, kvinner klager nok heeeelt sikkert her inne over menn de kjenner og liker i virkeligheten når det er snakk om forumbrukere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kvinner klager nok heeeelt sikkert her inne over menn de kjenner og liker i virkeligheten når det er snakk om forumbrukere ...

Jeg mente at den de klager sånn over her på kg, kan være en de egentlig kjenner og liker i virkeligheten men som de ikke vet er på kg.

Kanskje det er ei jeg kjenner her inne også, som jeg ikke vet om. Som skriver noe jeg absolutt ikke er enig i men utenfor nettet er hun ei superdame som kommer med gode meninger.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere normale menn har blitt slik etter hvert. Om det er fordi de henger her er ikke sikkert, men det har vært markante negative endringer med flere, i utangspunktet, fine brukere.

Føler meg ikke truffet... :jolie:

Jeg hakker ikke ned på alle mannlige brukere. Heldigvis finnes det fremdeles noen gullkorn blant dere.

Der følte jeg meg truffet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

Jolene kanskje.

Ikke så godt å si, da det er så mange brukere her, at jeg ikke sliter litt med å danne et bilde enkeltfolks meninger innenfor flere ting.

Denne tråden har jeg ikke sett før nå, men tusen takk! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Christiania_Oslo, Tibbie og sikkert en del andre jeg ikke kommer på.



Anonymous poster hash: d9dec...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest morhjertegod

@peppermyntete og @Mythic 

 

Beklager så ikke at det var av motsatt kjønn:rodme:.                                                                                     Da blir det @Fredrik29

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
1 time siden, morhjertegod skrev:

@peppermyntete og @Mythic 

 

Beklager så ikke at det var av motsatt kjønn:rodme:.                                                                                     Da blir det @Fredrik29

Jeg kan godt leke mann en stund, så blir det gyldig ;) Tusen takk, det var veldig hyggelig! Jeg er veldig ofte enig med deg også :)
Når det gjelder mannlige brukere, er Aucamann den jeg er mest enig med her inne. 

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, morhjertegod skrev:

@peppermyntete og @Mythic 

 

Beklager så ikke at det var av motsatt kjønn:rodme:.                                                                                     Da blir det @Fredrik29

Stusset litt nå, haha! Så feil i overskriften selv! Men så hyggelig! Takk :D Enig i mye du skriver også. Og en del som Mythic skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...