Gå til innhold

KG-brukere av motsatt kjønn som du ofte er enig med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok en del menn her som "ser verre ut" fordi det finnes en del her som ligger veldig i ytterkantene. Om man diskuterer mot en radikal feminist kan man fort se ut som en mannsjåvinistisk svin, mens om man diskuterer mot andre parten ser man ut som det motsatte.

For min del så sitter jeg med følelsen av at gjennomsnittskvinnen har et litt mindre nøytralt syn på "kjønnskampen" enn gjennomsnitts KG-kvinner.

Kjønnskampen som det skrives om her inne er nok mer reell her inne enn i virkeligheten, ellers er jeg redd for hvor vi er. Feminister er dog flinke på å få andre kvinner til å føle at de "må" være en feminist, selv om de mest radikale er så borte i natta, at det ikke går an.

Godt innlegg :)

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en del menn her som "ser verre ut" fordi det finnes en del her som ligger veldig i ytterkantene. Om man diskuterer mot en radikal feminist kan man fort se ut som en mannsjåvinistisk svin, mens om man diskuterer mot andre parten ser man ut som det motsatte.

For min del så sitter jeg med følelsen av at gjennomsnittskvinnen har et litt mindre nøytralt syn på "kjønnskampen" enn gjennomsnitts KG-kvinner.

Kjønnskampen som det skrives om her inne er nok mer reell her inne enn i virkeligheten, ellers er jeg redd for hvor vi er. Feminister er dog flinke på å få andre kvinner til å føle at de "må" være en feminist, selv om de mest radikale er så borte i natta, at det ikke går an.

ok? Men hva hadde dette med trådens tema å gjøre?

Anonymous poster hash: 5f297...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 42 og Pawn Hearts. Pleide å være mye enig med Gorgonzola og Lutetium, til de.. ble påvirket av KG.

Resten av mennene her inne er for høyrevridde og fremmedfiendtlige etter min smak.



Anonymous poster hash: a80b0...fb9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte Druid. Han er også veldig oppegående.



Anonymous poster hash: a80b0...fb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje noen jeg er enige med som jeg ikke vet kjønnet på, men en jeg vet om er Mann 42 som mange andre her allerede har nevnt. Er ofte enig med han.

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 42 og Pawn Hearts. Pleide å være mye enig med Gorgonzola og Lutetium, til de.. ble påvirket av KG.

Resten av mennene her inne er for høyrevridde og fremmedfiendtlige etter min smak.

Anonymous poster hash: a80b0...fb9

Enig. Det Gorgonzola sa om utenlandske damer om et innlegg var ikke pent. Likte innleggene hans før det jeg også.

Anonymous poster hash: 5f297...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre her påpekte: Et argument skal bedømmes utifra dets tyngde alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre her påpekte: Et argument skal bedømmes utifra dets tyngde alene.

Noe som ofte ikke skjer. Hadde en bruker her tidligere, glemt brukernavn men husker jeg stadig vekk ble utsatt for ufine kommentarer fordi jeg var mann. Noe som er grunnen til at denne brukeren ble laget som "ikke viktig" i stedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av mennene her inne er for høyrevridde og fremmedfiendtlige etter min smak.

Anonymous poster hash: a80b0...fb9

Takk!

...skulle du ikke føyd til kvinnefiendtlig, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe mannfolk jeg har en tendens til å ha likt syn på ting med. Men det har ikke med kjønnskamp å gjøre, de mannfolka som er på KG er ganske annerledes enn den type mannfolk jeg henger med til vanlig.

Her er noen kvinner som jeg bruker være enig med, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke merket noe mannfolk jeg har en tendens til å ha likt syn på ting med. Men det har ikke med kjønnskamp å gjøre, de mannfolka som er på KG er ganske annerledes enn den type mannfolk jeg henger med til vanlig.

Her er noen kvinner som jeg bruker være enig med, da.

Da kan du jo svare i denne tråden. :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=930831

Anonymous poster hash: 75a17...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte på KG var det veldig poppis å beskrive brukere med ord som "reflektert" og "nyansert", nå snakker dere om gifting og knulling. Syns dere er blitt vulgære jeg. Unntatt Silfen da, hun har alltid vært vulgær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig ofte enig med Tabris, så lenge vi ikke diskuterer Dawkins. Men vi kan iallfall være enige om DEN saken.

Silfen er jeg ofte enig med, også. Og så liker jeg avataren hennes. Jeg pleide å være ekstremt enig med Pingting, men jeg har ikke sett henne på en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å være for uhemmet innvandring og at kvinner er ofre for menn, så blir man nevnt 40 ganger i denne tråden.



Anonymous poster hash: 78ebe...cb6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å være for uhemmet innvandring og at kvinner er ofre for menn, så blir man nevnt 40 ganger i denne tråden.

Anonymous poster hash: 78ebe...cb6

Bitter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...