Gå til innhold

Når sto du opp i dag?


SecretDiamondF

Anbefalte innlegg

Haha, dette er det rareste jeg har lest :laugh: (ikke slemt ment. Jeg liker rare mennesker)

Haha, jeg har fått noen kommentarer på den fra venninner og familie :fnise:

Men, forhistorien er at vi hadde i utgangspunktet ei nesespressomaskin. Helt til mannen min ramlet innom Elkjøp for å kjøpe ei juicemaskin til meg. Og han kom ut med juicemaskin og ei fancy kaffemaskin som kverner bønner og det hele.

Så da fikk jeg en lys ide om å putte nesespressomaskinen på soverommet, så slipper jeg å gå ned til kjøkkenet for å ordne meg en kopp kaffe på late helgemorgener :)

(jeg er ekstremt glad i kaffe om morgenen.....det er seriøst det første jeg tenker på når jeg begynner å slå opp øynene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerbit

Haha, jeg har fått noen kommentarer på den fra venninner og familie :fnise:

Men, forhistorien er at vi hadde i utgangspunktet ei nesespressomaskin. Helt til mannen min ramlet innom Elkjøp for å kjøpe ei juicemaskin til meg. Og han kom ut med juicemaskin og ei fancy kaffemaskin som kverner bønner og det hele.

Så da fikk jeg en lys ide om å putte nesespressomaskinen på soverommet, så slipper jeg å gå ned til kjøkkenet for å ordne meg en kopp kaffe på late helgemorgener :)

(jeg er ekstremt glad i kaffe om morgenen.....det er seriøst det første jeg tenker på når jeg begynner å slå opp øynene...)

Hahaha! Ja ja, jeg skjønner tanken :P Hadde sikkert gjort det selv om jeg hadde vært så glad i kaffe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja ja, jeg skjønner tanken :P Hadde sikkert gjort det selv om jeg hadde vært så glad i kaffe :laugh:

Det er litt kjekt da, bare stå opp og slå på kaffemaskina (har både kopper og kaffekapsler på nattbordet også :fnise: ), og så legge seg under dyna igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Det er litt kjekt da, bare stå opp og slå på kaffemaskina (har både kopper og kaffekapsler på nattbordet også :fnise: ), og så legge seg under dyna igjen :)

Ja! Blir kaffe på senga :nigo: Ganske lurt egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet 06:00 i morges og var sikker på at det var søndag og at jeg hadde satt på alarm ved en feil. Skuffende å finne ut at det faktisk var mandag :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt kjekt da, bare stå opp og slå på kaffemaskina (har både kopper og kaffekapsler på nattbordet også :fnise: ), og så legge seg under dyna igjen :)

Hadde jeg og likt å ha, men takler ikke tanken på å drikke kaffe før jeg har pusset tennene! Så da hadde det kanskje mistet effektiviteten ved det hele.. :)

Endret av A.s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg og likt å ha, men takler ikke tanken på å drikke kaffe før jeg har pusset tennene! Så da hadde det kanskje mistet effektiviteten ved det hele.. :)

Og jeg takler ikke å drikke kaffe (eller appelsinjuice!) med tannkremsmak/fluxskyllemiddelsmak i munnen :) Kaffe (helst to kopper...), frokost og deretter tannpuss er mere min greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sporet jeg av, igjen.....tilbake til trådens tema.

Idag har jeg fri, så da sov jeg helt til 6.30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp litt etter klokken syv i dag.



Anonymous poster hash: 32a8f...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe 05.30... :sleeping: Ikke kan jeg drikke kaffe heller om morran, for jeg pendler og har så lita blære:P



Anonymous poster hash: 4d324...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg takler ikke å drikke kaffe (eller appelsinjuice!) med tannkremsmak/fluxskyllemiddelsmak i munnen :) Kaffe (helst to kopper...), frokost og deretter tannpuss er mere min greie :)

Man får da ikke noe ettersmak av tannkremen i forhold tll kaffe slik som med juice :) Nok avsporing ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sporet jeg av, igjen.....tilbake til trådens tema.

Idag har jeg fri, så da sov jeg helt til 6.30 :)

6:30 er jo kjempetidlig!

Anonymous poster hash: 47597...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6:30 er jo kjempetidlig!

Anonymous poster hash: 47597...d4e

Men bedre enn kl 5 som jeg bruker å stå opp når jeg skal på tidligvakt :)

Sover litt lengre på helg da.... men på hverdagene står jeg opp sammen med barn og mann når jeg har fri eller skal på seinvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...