Gå til innhold

Hvor finner jeg undertøy til menn med en lomme forran ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker tanken på at det skal være en lomme forran på undertøyet til mannen. Sånn at han kan dra dra den frem og vi kan gjøre ting med den uten at han tar av alle klærne. Men hvor finner jeg undertøy til menn med lomme forran ? Jeg vil ikke at det skal være knapper så vi må kneppe de opp. Vil rett og slett at det bare skal være en slaks lomme så vi kan enkelt vippe den frem. Hvor finner vi dette ?

Anonymous poster hash: 06242...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke snakk om en helt vanlig herretruse? :klo: Selges overalt, til og med i supermarkeder.



Anonymous poster hash: 1fa24...963
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket alle boxerene til mannen. Og han har mange boxere.De er kjøpt på dressmann, h&m , bertoni og pier rober ingen av de har lomme forran så man kan vippe den enkelt ut på. Noen av de har knapper på seg. Men det er ikke sånn med knapper jeg ser etter. Har prøvd og Google det også men finner ingen på nett som har det heller. Har dere en link til en boxer med sånn lomme på ?

Anonymous poster hash: 06242...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janus. Fann ikkje på heimesida, men veit dei har i Bergen, Os i Hordaland og på Voss. Reknar med dei har i resten av landet óg :)

Ja på Coop OBS forresten, heile Noreg :)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.laredoute.co.uk/sloggi-men-trial-boxer-shorts/prod-324507597-210015.aspx

Tror ikke du har googlet veldig bra.... Jeg finner mange, mange.,

Anonymous poster hash: 1fa24...963

Tusen takk :) tydeligvis er jeg ikke god nok til å bruke riktig ord når jeg søker vis du har funnet mye. Jeg søkte etter boxer med lomme. Da fant jeg ikke noe. Hva har du søkt på sånn at du fant mye ? Jeg har bestilt undertøy til meg selv fra den butikken der tidligere å syntes at størrelsene der var så rare. Så vil helst ikke bestille der :)

Anonymous poster hash: 06242...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det heter ikke lomme, men gylf.

En lomme er noe du har på jakker, bukser og frakker for oppbevaring. (Gå i en butikk og spør etter herreundertøy med lomme......?)

Anonymous poster hash: 5b204...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...