Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Tenkte jeg skulle starte en tråd om de små gledene i hverdagen, som gjør dagene lettere å komme igjennom.

Så jeg spør bare: Hva har gjort deg glad idag?

Jeg ble glad da 15-åringen ga meg en klem og sa jeg er glad i deg mamma! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Da jeg gikk ut fra do og begge kattene mine venta på meg. Så sprang den ene inn i bena mine når jeg gikk slik at den ble slengt på andre sida av rommet.

Ble kanskje ikke glad, men lo iallefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk ide til tråd!!!

Jeg våknet ved siden av kjæresten min, jeg. Bor for tiden i England, så jeg får ikke sett ham så ofte. Men nå er jeg hjemme en tur, og er i grunn konstant glad :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk ut fra do og begge kattene mine venta på meg. Så sprang den ene inn i bena mine når jeg gikk slik at den ble slengt på andre sida av rommet.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo ikke denne dagen så gammel ennå, men jeg ble glad da styremøtet mitt gikk akkurat slik det skulle og alle var blide og positive :jepp: Da blir det en fantastisk flott dag videre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Å vært på jobb, jeg er glad jeg har en jobb. Det vil si jeg har en lønn, å kan tjene til livets opphold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad da jeg gikk en tur sammen med mannen min, som et avbrekk i studiene. På turen kjøpte vi oss kaffe mens vi gikk og pratet. Da vi kom hjem, lagde jeg middag, og den ble inntatt til normal tid :overrasket: (her pleier nemlig middagene å bli alt for sene for tiden), og plutselig hadde jeg hele kvelden foran meg. Sånt blir jeg glad av.

Jeg blir også litt glad når jeg nå husker på at vi skal pynte leiligheten til jul i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...