Gå til innhold

Tarot 18 desember 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny jobb i nytt land på nyåret. Hvordan vil det gå?

Månen.

18.jpg

Du vil føle deg litt fortapt ei vending, men du vil komme sterkere ut av det npr du mestrer både landet og jobben. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet min favoritt ørering i sølv og lett over alt. Hvor kan den tenkes å ha gjort av seg mon tro? :klo:

2/Mynter.

65.jpg

I skittentøykurven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

7/Sverd.

56.jpg

Du sitter der og har alt og alle i din hule hånd for tiden. Bra ja.

Foruroligende positivt.... bransjen og kundene er pålagt hard sparing.

- på privatplanet føler jeg meg veldig priviligert og bortskjemt ja, - og takknemlig for det (og det får han høre titt og ofte)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun før meg hadde jo også for få? Jeg har bare vært her siden august.

Hun hadde 193 innlegg, jeg tenkte som så at de syv siste for å nå 200 innlegg, de ville hun nå i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7/Staver.

28.jpg

Stå på for det du tror på og holder på med, ikke la andre snakke deg rundt. Hvis du først skal drive og brenne broer så er det like greit å gjøre det pga man vil gjøre det, og ikke fordi noen andre mente det var lurt.

Hmmmm, kult. Det skal jeg huske på, tror det er et par mennesker rundt meg som vil forsøke og snakke meg ut av ting snart. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen beskjeder eller råd?

10/Staver.

31.jpg

Ikke ta sorgene på forskudd, vær mer som den der gule figuren, smil og se det gode i det, for uansett så kan det ikke bli verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse mennene i livet mitt.. Er de noe å satse på?

Du hadde forresten rett i en tidligere tråd her i høst når du sa jeg kom til å møte en ny mann. Og det var en jeg hadde ignorert.. jeg oppdaget plutselig hvem det var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerne.

6.jpg

Alt ser ut til å gå strålende for deg på kjærlighetsfronten i hvertfall, men du må våge å satse selv også da.

Ok! Sitter her og lurer på om jeg skal svare vedkommende ikveld, eller vente.......da blir det ikveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10/Staver.

31.jpg

Ikke ta sorgene på forskudd, vær mer som den der gule figuren, smil og se det gode i det, for uansett så kan det ikke bli verre.

Wow, følte den traff meg rett i hjertet, tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Månen.

18.jpg

Du vil føle deg litt fortapt ei vending, men du vil komme sterkere ut av det npr du mestrer både landet og jobben. Lykke til.

Tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...